|
||
دربارۀ ما | تماس | آرشيو صفحه اول | جستجو | فيلترشکن | کوتاه و گويا | عکس و مکث | عکس انتخابی | ويدئوها | کتابخانه | فهرست کليهء مقالات درباره سکولاريسم | سال سوم ـ شماره 787 ـ سه شنبه 13 بهمن 1388 ــ 2 فوريه 2010 | English Section |
||
گم شويد! کاری از «کاگر لاک» برای سکولاريسم نو ================ مذاکره با قدرت، هم استراتژی و هم تاکتیک! دوستان جوانی که به چرخ های ارابه ی اصلاح طلبان حکومتی دخیل بسته بودند، به سیاق همیشه ولی با سردرگمی بیشتر، تلاش می ورزند در تک تک این اظهارات آشفته و مواضع متناقض اعلام شده از سوی سران اصلاحات (که از جهتی کاملاً حساب شده هم هست)، نکات مثبت تاکتیکی و هوشمندی های راهبردی ویژه ای بیابند، تا بنای باورها و امیدهایشان فرو نریزد. البته در این موضع گیری ها قطعاً هوشمندی زیادی نهفته است، ولی موضوع بر سر این است که این گونه هوشمندی ها (حسابگری ها) تنها مصالح و منافع شخصی و جناحی را نشانه رفته است، نه مصالح مردم و جنبش را. در سوی دیگر ماجرا کم نیستند کسانی که همصدا با حاکمیت اعلام انصراف خجولانه یا گستاخانه ی اصلاح طلبان را به مثابه پایان کار جنبش تلقی می کنند. (شاید هم با اندکی رضایتمندی ناخواسته از اینکه داوری های بدبینانه ی خود را قرین صحت می بینند). اما جنبش زنده است چرا که نه ریشه های پیدایش و خاستگاه های آن خواسته های اصلاح طلبانه بوده است و نه موتور محرکه و نیروهای پیش برنده ی آن اصلاح طلبان بوده اند... >>> ================== سید محمد خاتمی هنوز دروغ می گوید آقای خاتمی هیچگاه به جدائی دین از حکومت اعتقاد نداشته و آرزو کرده است که برهبری خمینی "یک حکومت جهانی اسلامی" برقرار کنند! در واقع، او نيز همچون همهء دستیاران خمینی، تلاش کرده که "با صدور تروریسم"، و با "ایدئولوژیزه" کردن مذهب، یک حکومت جهانی اسلامی – فاشیستی در دنیا بوجود بیاورد. از افتخارات آقای خاتمی این است که خود را بعنوان " مشاور خمینی " معرفی کرده و نقش "گوبلز" را در این حکومت ایفا می کند. بی جهت نبود که خاتمی، بعنوان "تئوریسین" این رژیم، قبل از اینکه دیگران دربارهء "گذار از بحران کنونی" اظهار نظر کنند، اعلام کرد که "نه می تواند و نه می خواهد سکولاریسم را بپذیرد". >>> ================== از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش! از جمع همگامان و کوشندگان قدیمی راه آزادی و آزادگی مردم ایران، دکتر غلامرضا وثیق چشم از جهان فرو بست. او نسبت به حق انسان در سرنوشت خود، مصداق واقعی وثیق، یعنی استوار و محکم و به قول فردوسی به سه خصلت برجسته انسانی: خردمند و بیدار و روشنروان پیراسته بود. در برج عاج دانش گرانقدر خود به عافیت ننشسته بود؛ بلکه با تکیه بر بینش ژرف خود نسبت به واقعیت های حاکم بر جامعه، در انطباق خردمندانه سنت و تجدد، اما نه در تقابل ویرانگر آن، مبارزه می کرد. آثار قلم و دانش او با تألیفات و ترجمه ها و اندیشه هایش خود کارنامه درخشان زندگی پر ثمر اوست. روانش شاد و یادش گرامی باد. (داریوش آشوری، ناصر پاکدامن، امیر پیشداد، علی اصغر حاج سید جوادی، منوچهر رسا، هوشنگ سیاح پور، حسین صدری، عباس عاقلی زاده، محمود عنایت، کیان کاتوزیان، هوشنگ کشاورز صدر، اصغر منجمی، علی نیرومند). سردبير و همکاران نشريهء سکولاريسم نو فقدان اين چهرهء مبارزه و سکولار عالم سياست ايران را به شيدان وثيق، نويسنده ای که بيش از همه در تبيين اصول سکولاريسم زحمت کشيده و قلم زده است، و به خانوادهء محترم وثيق تسليت می گويند.
پدرم، غلامرضا وثیق، در نیمروز پنجشنبه هشتم بهمن در سن 96 سالگی ناگهان بر اثر حملهی مغزی در تهران درگذشت. او یکی از فعالان سابق سیاسی و یکی از همراهان و یاران نزدیک و وفادار خلیل ملکی بود. پدرم پس از انشعاب خلیلی ملکی از حزب توده به گروه ملکی میپیوندد و در تشکیل و سازماندهی جریان نیروی سوم و سپس حزب زحمتکشان مردم ایران شرکت میکند. >>> ================== متأسفانه در ایران امروز، ما شاهد هستیم که کسانی انسان دوستی، رحمت و رافت دینی، اسلامی و انسانی را فراموش کرده و، بدون توجه به جایگاه و شخصیت حقوقی خویش، از اعدام های بیشتر دم می زنند و برای مردم خویش خط و نشان می کشند! در پشت تریبون نماز جمعه، آیت الله جنتی که حدود سی سال است دبیری شورای نگهبان را بر عهده دارد و گویا این پست با سند منگوله دار تحویل ایشان داده شده است! در خطاب به رئیس قوهء قضاییه و تمجید از ایشان گفته است: «براى رضاى خدا همانطور كه دستور اعدام دو نفر از اغتشاشگران را صادر كرديد بايد قاطعانه در برخورد با اغتشاشگران عمل كنيد». >>> ======== پيوند به فايل صوتی سخنان خونبار آيت الله جنتی در نماز جمعهء گذشته >>> ================== نگاهی به دعوت فدائيان اکثريت از دين مداران دموکرات! سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)، برای همکاری در راستای اهداف جنبش سبز گشته و گشته و بين پيامبران جرجيس را انتخاب کرده و او را به کار مشترک دعوت کرده است. اين جرجيس موجودی است که سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت) برايش نام «دينمداران دمکرات» را انتخاب کرده است. براستی اين «دينمداران دمکرات» چه کسانی هستند و چرا سازمان تنها به همکاری با آنها تمايل نشان داده است؟ بنظر من، همين نامی که سازمان برای آنها انتخاب کرده گويای پاسخ اين پرسش است. اينها، قبل از هر چيز «دين مدار» اند. چرا سازمان آنها را «مسلمانان دموکرات» نمی نامد و از آنها با عنوان «دينمداران دمکرات» ياد می کند؟ برای اينکه اينها يک نيروی سياسی هستند و نه مسلمانانی که دموکرات منش هم محسوب می شوند. يعنی سياست آنها بر مدار دين می گردد. >>>
به گزارش ايلنا، آيت الله نوري همداني، در ديدار جمعی از خانوادههای معظم شهدا و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با اشاره به اینکه یکی از ارکان سه گانه انقلاب اسلامی «مردم» هستند، اظهار داشتند: باید بیکاری را ریشه کن کرد؛ زیرا فقر و تبعیض نباید در جامعه اسلامی وجود داشته باشد... هفتاد درصد مردم از گرانی و قیمت بالا کالاهای اساسی رنج میبرند در صورتی که مردم را باید راضی نگه داشت... در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله رفاه و آسایش مردم اهمیت فراوانی دارد و این مردم همان مردمی هستند که با ایثار جان و مال خود در دوران هشت سال دفاع مقدس مردانه جنگیدند». وی، با اشاره به 22 بهمن پيش رو، خاطرنشان كرد: «مردم باید 22 بهمن ماه امسال با خروش عظیم خود در برابر فتنهگران بایستند... مردم حاضرند تا آخرین قطره خونشان استقامت کنند تا رهبر و انقلاب را حفظ نمایند، لذا دشمنان بدانند مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است... از سراسر ایران هزاران نامه و طومار به دفترم ارسال شده است و مردم ابراز داشتنهاند که تا آخرین قطرهء خون از انقلاب و ولایت فقیه دفاع خواهند کرد».
در دو ماه پاياني طرحهايي براي برونرفت از اين وضعيت اجرا ميشود محمد يزدی، رئيس جامعهء مدرسين حوزهء علميهء قم، در گفتگو با خبرنگار فارس در قم در پاسخ به سئوالي در ارتباط با اينكه «آيا بايد صحنهگردانهاي حوادث پس از انتخابات را مجازات كرد يا به منظور حفظ وحدت آن را در نظام پذيرفت؟» اظهار داشت: «مقام معظم رهبري فرمودهاند ما درصدد حذف نيستيم، بلكه براي جذب تلاش داريم، بنابراين تا جايي كه راه جذب باقي است ما با دفع موافق نيستيم». وي با بيان اينكه افراد بايد خود در اين مورد تصميم بگيرند، تصريح كرد: «افراد بايد خودشان تصميم بگيرند كه از شرايط استفاده كنند و به دامن جامعه و نظام بازگردند». رئيس جامعهء مدرسين حوزهء علميهء قم اضافه كرد: «البته اگر اين عده در جايي كه هستند بايستند و بر موضع خود پافشاري كنند نظام كار خودش را انجام خواهد داد». وي از فتنهء پس از انتخابات به عنوان خطر بزرگي ياد كرد و ادامه داد: «اكنون طراحان تلاش ميكنند تا از معركه خلاص شوند و به اصل نظام بپيوندند». يزدي با بيان اينكه طراحان اين حوادث تلاش دارند تا به اصل نظام بازگردند، گفت: «آنها ميخواهند كسي نداند كه از طراحان اين حوادث بودهاند». وي با بيان اينكه هريك از اين طراحان تلاش ميكند تا بازگشت به نظام را به نام خود تمام كند، اظهار داشت: «در دو ماه پاياني امسال طرح هائی برای برون رفت از اين وضعيت اجرا می شود». ================== فدوی اگر نگوید تحقیقاً، دست کم تقریباً به این نتیجه رسیده است که خشونت گسـترده ای را کـه بـه مقـام معظـم و مظلـوم* رهبـری، صدمـة الله تعالــی، نسبت می دهند، شایعه ی ضد انقلاب، استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، است و هیچ موضوعیتی ندارد. این نکته را فدوی، از نحوه ی بررسی درخواست های مؤمنین و دستوراتی که معظم له صادر می فرمایند، به کرّات دریافته است. نمونه اگر خواسته باشید، فراوان است و تأملی کوتاه در رفتار و گفتار ایشان بویژه در ماه های اخیر، شمار قابل اعتنایی از این ویژگی را به دست می دهد. >>>
گذر از کوچهء تنگ ================ |
بيانيهء حقوقدانان جنبش سبز مردم ايران ما حقوقدانان جنبش سبز مردم ايران ضمن محکوم کردن شديد قتل دو تن از هم ميهنان مان آقايان محمد رضا علی زمانی و آرش رحمانی پور توسط دستگاه ظلم پرور قضائی ايران اعلام می کنيم: 1. محاکمه ناعادلانه هم وطنان مان از دو جهت محکوم است: نخست اين که بنا به اطلاعات رسيده، در مراحل بازجوئی، دادرسی، صدور و اجرای احکام، به طور متعدد و مکرر ضوابط آئين دادرسی کيفری رعايت نشد و از اين جهات احکام صادره فاقد وجاهت قانونی است. کسانی که اقدام به دستگيری، بازجوئی، محاکمه و/يا اجرای حکم در مورد آزادی خواهان کرده يا حتی آن را بدواً مورد تشويق قرار داده اند، حسب مورد از باب تسبيب، تسهيل، مشارکت، معاونت يا مباشرت، قاتل محسوب می شوند و بايد در دادگاه صالح محاکمه شوند که اين کار بدون شک به دست توانای فرزندان ملت ايران انجام خواهد شد. دوم اين که اساساً هر اعدامی از ديد حقوق نوين محکوم است. وقوع هر عملی بنا به فرض که ناپسند و حتی جرم باشد، در درجه اول نمايان گر وجود اشکال در جامعه و “نظم” موجود در آن است. حال آن که در اين جا بحث از آزادی خواهی يک ملت است که سی سال در دوران خفقان استبداد سياه موجوداتی که به دوران ماقبل تاريخ تعلق دارند به سر برده اند. حرکت اين ملت در راستای احقاق حق شان است. 2. مردم سخنان سخيف و نفرت انگيز افرادی مانند آقايان آيت الله حائری شيرازی، آيت الله جنتی و آيت الله حسنی در تشويق علنی و بی شرمانه به کشتار و حتی بی احترامی به پيکر قربانيان اين اعدام های قرون وسطائی (که خود طبق موازين بين المللی از جمله جرائم عليه بشريت محسوب می شود) را از ياد نخواهند برد. جنايتکاران بدانند که سرانجامی سخت در انتظارشان است. 3. اعدام اين دو جوان هم وطن دو هدف اصلی دارد: اول، ايجاد جو ارعاب جهت جلوگيری از حضور سرنوشت ساز مردم در راهپيمائی بيست و دو بهمن و احتمالاً اعتصابات متعاقب آن، و دوم، برای محک زدن واکنش مردم به دور جديد آدم کشی و اعدام آزادی خواهان. اگر مردم ذره ای در اين مورد کوتاه بيايند، حکومت بی هيچ ترديد دست به اعدام های گسترده فرزندان مان خواهد زد. کوتاه آمدن مردم برابر با جری تر شدن حکومت و دستگاه قضائی است. تنها راه ايجاد امنيت برای مردم، تنگ تر کردن حلقه فشار مردمی بر روی اين رژيم سراسر ننگ و نفرت است. راهپيمائی بيست و دو بهمن در صورت حضور گسترده مردم و اعتصاب، ضربه نهائی را به دولت کودتا و سپس به تدريج به ساير نهادهای ظلم وارد خواهد کرد. از اين حرکت سرنوشت ساز غافل نشويم و با تمام توان به ميدان بيائيم. تحقير و کشتار فرزندان برومندمان به دست اراذل و اوباش و قداره بندان حکومتی بس است. استوارتر از هميشه به پا خيزيم. مبارزه با اعدام، و آزادی تمام زندانيان سياسی و عقيدتی، را تا حصول نتيجه کامل به مطالبه مداوم خود تبديل کنيم. يازدهم بهمن ماه 1388 >>>
محمدعلی زمانی و آرش رحمانی پور؛ صداهایی ناشناخته در ذهن من "فرهنگ ولایت محور" پا به عرصهء وجود که می گذارد توهم و تخیل جای ادله و مستندات عقلایی، خشونت جای عدالت و انصاف، و باطل جای حق را می گیرد. در این جاست که فرهنگ قربانی خود را مشخص می کند، بدان تجاوز می کند، اعدامش می کند، می سوزاندش و در نهایت سجدهء شکر هم به جا می آورد. در واقع شاید بتوان چنین گفت که برای اين فرهنگ نه حق مهم است و نه عدالت. اين فرهنگ فقط خواهان "لذت" است؛ لذت محض؛ لذت دیدن ضعف و بیچارگی مقتول؛ لذت چشیدن و بوئیدن هر قطره "خون" از جسم نحیف مقتول. اين فرهنگ یک چیز بیش تر نمی خواهد و آن هم فقط خون است. در واقع اين فرهنگ خون را پرستش می کند چرا که با آن به نهایت لذت می رسد. پس، این فرض را غیر واقع بینانه ندانیم اگر روزی شنیدیم که "در فرهنگ ولایت محور، بجای تجاوز کردن و کشتن و سوزاندن، انسان ها را می خورند". >>>
بررسی کاربرد آراء و عقاید مهندس مهدی بازرگان در جنبش سبز ایران یکی از نظریه های مرحوم مهندس مهدی بازرگان، که از نخستین روزهای گام نهادنش بر پهنهء پرآشوب سیاست همواره به نحوی از انحاء مطرح می گشت، نظریهء تقدم ملت (Nation) بر دین (Religion) و یا "ایران بر اسلام" می باشد... بازرگان در آستانه تاسیس نهضت آزادی ایران در اردیبهشت سال 1340 با گفتن اینکه "ما مصدقی و مسلمانیم" رئوس اهداف سیاسی اولین تشکیلات ملی ـ مذهبی را بر اساس نظریهء مذکور مبنی بر "احیای حقوق ملت ایران، استقرار حکومت مردم بر مردم، ترویج اصول اخلاقی، اجتماعی و سیاسی بر اساس مبانی دین مبین اسلام و با توجه به مقتضیات سیاسی و فرهنگی عصر حاضر" اعلام داشت... >>> (توضيح سکولاريسم نو در ذيل اين مقاله را نيز بخوانيد)
گزارش سخنرانی اسفنديار رحيم مشاعی در جمع جامعهء اسلامی وعاظ توجه: اين جلسه در ديوانه خانه برگزار نشده است! يا شايد هم... هفتهء گذشته اسفنديار رحيم مشاعی در جمع «جامعهء اسلامي وعاظ» سخنرانی می کرد. اين سخنرانی در فضائی بسيار متشنج و با پرسش ها و اعتراضات مکرر وعاظ حاضر در جلسه همراه بود. پرسش ها اغلب در مورد رفتارها و گفتارهای جنجال آفرين او بود و اعتراضات بيشتر پيرامون سخنان گذشته و آن روز مشاعی در مورد دين و پيامبران انجام می شد. او در اين جلسه نيز، پس از اينکه پرسش های گوناگون حضار مطرح شد، سخنان خود را با همينگونه مطالب آغاز کرد. در اينجا گزارش جلسه را به قلم خبرنگار خبر گزاری فارس، و با حذف توضيحات انشائی آن، بصورت يک نمايشنامهء عبرت آموز می خوانيم. >>>
انقلاب اسلامی را از ديدگاه پنبه دانه خواران تعريف کنيد انشائی از: حجتالاسلام سيد حسن عاملي به گزارش ايرنا، حجتالاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نمايندهء ولي فقيه و امام جمعهء اردبيل، روز دوشنبه در ديدار با مسوولان و مديران استان اردبيل به مناسبت شروع دههء مبارک فجرگفت: «اين انقلاب بي نظير تاريخ که توسط رهبر کبير آن حضرت امام خميني (ره) بنيان گذاري شد با پشتيباني مردم مسلمان و ولايت مدار ايران اسلامي با عزت و اقتدار روزافزون به جلو مي رود و ميهن عزيزمان به برکت اين تحول عظيم و در سايه خون هزاران شهيد گلگون کفن به قله هاي رفيع پيشرفت دست مي يابد... هنگامي که جهان غرب به سرکردگي استکبار، در آتش مادي گرايي مي سوخت و پوچ گرايي و بي هويتي روز به روز مردم اين کشورها را از خود بيگانه مي کرد حضرت امام خميني (ره) با پيروي از رسول گرامي اسلام (ص) با پي ريزي و به ثمر رساندن انقلاب اسلامي ايران ملت ايران را به عنوان الگوي عزت و اقتدار براي مردم و مستضعفان ساير کشورهاي جهان مطرح کردند... با پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، غرور و هيمنه کشورهاي استکباري مانند آمريکا و رژيم اسراييل شکسته شد و داعيهء ادارهء امور جهان و ايجاد نظم نوين جهاني از آنان سلب گرديد ...به برکت به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي ايران اکنون در اکثر کشورهاي دنيا شاهد برچيده شدن بساط فساد و منکرات هستيم چرا که مردم در کشورهاي غربي نيز با پيروي از مردم شريف ايران اسلامي به اينگونه مسايل به ديده منفي مي نگرند و آنها را مسبب فرو رفتن جامعه غربي در منجلاب فساد و سقوط ارزش هاي اخلاقي و انساني مي دانند... با همين شعار نه شرقي و نه غربي که از سوي انقلاب اسلامي ايران مطرح شد قطب جديدي در دنيا به وجود آمد که پايهء آن معنويت، ديانت، اخلاق و عزت انسان ها است و هزاران نفر از مردم آزاده در کشورهاي مختلف طالب اين تفکر بوده و آن را مي پسندند. حضرت امام خميني (ره) در مفاهيم حکومتي خودشان بر وحدت کلمه، مردم سالاري ديني و ارتقاي کرامت انساني تاکيد داشتند... شعار "مرگ بر آمريکا" براي هر يک از مردم مسلمان ايران افتخار و عزت و براي رژيم اسراييل مايه ذلت است و اين شعار اکنون مورد پسند همه آزاديخواهان و آزادگان جهان مي باشد... مبارزه قاطع با رژيم اشغالگر قدس و به رسميت نشناختن آن رژيم از افتخارات انقلاب اسلامي به رهبري حضرت امام خميني (ره) است و اين انقلاب با تفکر ضد ليبراليسمي خود طومار استکبار جهاني را در هم پيچيده است... همهء ما ايرانيان بايد قدر دست آوردها و نعمت هاي عظيم انقلاب اسلامي به ويژه آزادي و استقلال را بدانيم... مردم با حرکت يکپارچه خود در راهپيمايي 22 بهمن ضمن تجديد ميثاق خود با آرمان هاي امام خميني (ره) و بيعت با مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي تمام توطئه ها و شيطنت هاي دشمنان اين مرز و بوم را نقش بر آب خواهند کرد».
در برابر سينماهای فستوال فجر از تماشاچی خبری نيست فصل چهارم ـ مهار اختلافات (1980 تا 2003) دولت تورگوت اوزال
آرشيو روزانهء مقالات يک هفتهء گذشته:
شماره 785 ـ يک شنبه 11 بهمن 1388 ـ 31 ژانويه 2010
اين اعدام ها برای ترساندن مردم از شرکت در راهپيمائی 22 بهمن استمهدی کروبی و ميرحسين موسوی
دو قطره باران بر رنگین کمان دموکراسی طلبی
ضرورت همکاری بين نيروهای جمهوريخواه سکولار و دمکرات و دينمداران دمکرات فراخوان شورای مرکزی سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)
نگاهی به دعوت فدائيان اکثريت از دين مداران دموکرات!
شماره 784 ـ شنبه 10 بهمن 1388 ـ 30 ژانويه 2010
طبرزدی، اسم رمزآزادیمحمد مسعودسلامتی
خدمت بزرگ افراطیون داخلی به سكولارهای خارجی سايت داخلی «آینده» ـ پنجشنبه 8 بهمن ماه 1388
سخنی با اپوزیسیون سکولار دمکرات و آقای نگهدار
کوتاه و گويادو نفر را اعدام کردید؟ دست شما درد نکند!هذيان های خونزدهء جنتی، امام جمعه تهران
شماره 783 ـ جمعه 9 بهمن 1388 ـ 29 ژانويه 2010
از مجموعهء «جمعه گردی های اسماعيل نوری علا»
آب رفته به جوی نظام اسلامی باز نخواهد گشت! نامدار بینام (وبلاگ ياران فدائی)
چه مقدار از آنچه واقعيت می پنداريم، واقعيت نيست؟
شماره 782 ـ پنج شنبه 8 بهمن 1388 ـ 28 ژانويه 2010
« روشنفکرانِ دینی! آقای محسن کدیور! دیگر بس است!»
تقاضاهای شرعی ِ مذهب قاطی شده با حکومت از مردم
شماره 781 ـ چهار شنبه 7 بهمن 1388 ـ 27 ژانويه 2010
تبعيض جنسيتی، حقوق زنان، يا مشکل اصلاح طلبان غيرسکولار
جسد زن روی برانکارد مشکل شرعی دارد “محرم سازی”، معیار اصلی ساخت مدارس دخترانه تنها شکایت زنان زندانی در اوین این بود که چرا آنها توسط نیروهای خانم دستگیر نشدند! زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس>>> افزايش مصرف سيگار ميان دختران دانشآموز حسن امامي رضوي، معاون وزارت بهداشت>>> هزینه و نحوهء آرایش رفتن به مجلس ختم!
|
================ ================ ================
================ ================
پيوند به نسخهء رايگان اينترنتی>>>> ================ ================ ================ ================ ================ =========== =========== =========== =========== ============= کميته بين المللی نجات پاسارگاد =========== =========== =========== =========== ============= ========== =========== =========== =========== =========== =========== =========== =========== =========== =========== =========== =========== =========== =========== ============= =========== ============= ============= ============= ============ =========== =========== ========== ============= =========== =========== =========== ============ =========== =========== =========== =========== =========== =========== =========== مخالفان خود را بشناسيم
دولت نهم روند بسيار خطرناک غربزدگی و گرايش های سکولاريستی را که متأسفانه در حال نفوذ در بدنه مديريتی کشور بود، سد کرده است. ======
سکولارها در ایران جایگاهی ندارند! حضور پر شور ملت ایران در بيست و دوم بهمن عامل شکست کامل سکولارها در کشور است. ======
اسلام با فرهنگ لائيك و بى دينى مخالف است. دشمنان با استفاده از ترويج فرهنگ لائيك درصدند تا زنان را از خط عفاف و حجاب و كرامت منحرف كرده و سنت هاى اصيل اسلامى را از بين ببرند. ====== آيتالله مکارم شيرازی
نقش تلويزيون در ايجاد تحولات سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي بسيار مهم است. هر چند که در ساليان اخير برنامههاي ديني و مذهبي در تلويزيون گسترش يافته ولي کساني در آنجا لانه کردهاند تلويزيون را به سوي سکولاريسم سوق مي دهند». ======
====== ====== |
© 2009 ـ New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630 |