آرشيو  |  خانه  |   فهرست همهء مطالب به ترتيب نام نويسنده يا موضوع   |   تماس    جستجو در سايت   |   English Section

 

سال دوم ـ  شماره 526  ـ  شنبه 26 ارديبهشت 1388 ـ  16 ماه مه 2009

=====================  عکس و مکث  ====================

=====================================================

ما کی از خود رها خواهیم شد تا ملت را رها کنيم؟

دربارهء انتخابات دوره دهم جمهوری اسلامی (2)

کورش زعیم

بله، درست است، آن بخش از ما که نظاره گر این همه ستم و فساد و خشونت بوده و از آن انتقاد کرده ایم نيز چندان کاری نکرده ايم و بیشترین توان فکری و رسانه ای خود را صرف خنثی کردن و مبارزه با یکدیگر نموده ايم. به همين دليل بايد بپذيريم که ما هم مبارزان راستین راه آزادی و رهایی ملت نیستیم. ما نيز نمایشگر مبارزه ايم و در نمایشنامه ای که ننوشته ایم یا نخوانده ایم برای گرفتن و داشتن نقش اول یا نقش مطرح آن مبارزه می کنیم. و قاعدهء بازی چيست؟: من هر چقدر مبارزان دیگر اپوزیسیون را ـ که در توهم رقابت با آنان هستم ـ تضعیف کنم، بخت بیشتری برای دیده شدن دارم!

===================================================== 

جمهوریخواهان شاه پسند و موضع جبهه ملی ایران!

دکتر محمد علی مهرآسا

در این جلسه علاوه بر آقای زعیم، کسانی دیگر به شرحی که در این هراسنامه آمده است بوده و اغلب آنان بسیار بیشتر از آقای زعیم در میدان مبارزه علیه رژیم آخوندی کوشا و مطرح بوده اند. مانند آقای دکتر ملکی که حدود بيست و هشت سال است با قلم و زبان به ستیز زور و استبداد حاکم رفته و می رود. اما چرا موضوع تنها روی آقای زعیم متمرکز شده است؟... ممکن است پاسخ دهند که جلسه در منزل آقای زعیم تشکیل شده و صاحب خانه مورد خطاب بوده است؛ که سخنی درست است. اما پرسش بعدی این است که اگر به آن خانه حمله میشد، آیا تنها آقای کوروش زعیم در معرض خطر بود که باید سایتها پر شود از شاهکار ایشان؟

=====================================================

جمهوریخواهان آخوند پسند و موضع جبهه ملی ایران!

بیژن مهر

کمتر کسی است که در خارج از کشور با نام محمد علی مهرآسا و قلم زهرآگین و ناجوانمردانهء او آشنایی نداشته باشد... این حضرت در مدت حضورش در «جبههء ملی خارج از کشور» (نامی که بعداً توسط چند نفر ربوده شد)، به رهبری زنده یاد دریادار احمد مدنی ٬چندین بار بر علیه سازمان متبوعش اعلامیه داد و به عنوان یک فرد "خودزن" در اپوزسیون شهرت یافت. البته در این طیف "خودزن" ها او تنها نیست و مردک کم مایه و پریشانگوی دیگری هم در اروپا هست که چندی پیش در اعلامیه ای در سایت «احترام آزادی!؟»٬ سازمان متبوع خود، "سازمان های جبهه ملی خارج از کشور"، را فاقد وجاهت خواند و بقیهء اپوزسیون را طبل توخالی.

=====================================================

اعلام پشتيبانی از جبهه ملی ايران در داخل کشور

سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور

اخيرا عده ای که هويت آنان بر ما معلوم نيست طی نوشته ای با امضا "جمعی از هواداران جبهه ملی ايران در خارج" با درج مطالبی سراسر توهين آميز به نشر اکاذيب عليه جبهه ملی ايران و تهديد خوشنام ترين و محبوب ترين چهره های اين سازمان و رهبری آن در انترنت پرداخته و در همين نوشته خود نشان داده اند که بر خلاف ادعايشان، نه تنها "هوادار" جبهه ملی ايران نيستند، بلکه آنها را نميتوان حتی از منتقدين يا مخالفين سياسی اين سازمان دانست و در يک کلام، آنها را بايد در ميان دشمنان نهضت پر افتخار ملی و جبهه ملی ايران جستجو نمود. زهرپاشی و تفرقه افکنی های چنين گروه هائی متاسفانه امروزه از پشتيبانی بعضی عناصر در دستگاه های ارتباط جمعی برخوردار شده است که اينجا و آنجا در لباس "خير خواهی برای جبهه ملی ايران" و "دايه مهربانتر از مادر" ظاهر ميشوند. دشمنی اين عناصر با نهضت ملی برای مبارزين شناخته شده است و حملات آنان تنها چهره واقعی شان را بيشتر از پيش آشکار ميسازد. سازمان های جبهه ملی ايران در خارج ازکشور اينگونه زهرپاشی و تفرقه افکنی ها را محکوم می کند و پشتيبانی کامل و بيدريغ خود را از جبهه ملی ايران و ارگان های آن اعلام ميدارد.

هيات اجرائی سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور
مهندس کامبيز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری - دکتر همايون مهمنش
بيست و سوم ارديبهشت
1388 برابر سيزدهم مه 2009

===================== کوتاه و گويا  =====================

جنگ بر سر دلارها، صداى طبل توخالى اپوزيسيون را درآورد

(خبر ويژه ـ کيهان چاپ تهران)

کيهان ـ آنچه بی هیچ شرح و توضیحی می خوانید، مقالهء منتشره در سایت ضد انقلابی گویانیوز است که خود در شمار سایت ها و مراکز اپوزیسیون مورد اشاره در  متن قرار می گیرد اما ظاهراً اختلاف بر سر دلارهای توزیعی باعث انتشار مقالهء افشاگرانه زیر شده است: "سی سال است با ادعاها و بلوف های بی پایه و اساس «اپوزیسیون» در خارج از کشور روبروییم بدون اینکه این واژه را معنی کرده باشیم. تمام فعالیت این «اپوزیسیون» در برابر جنایتهای رژیم، در صادر کردن پیام و بیانیه و اعلامیه... خلاصه شده است. آنها در میدان عمل قادر به پیشبرد هیچ مهمی نیستند و با به راه انداختن چند سایت اینترنتی بی محتوا و نقل مطالب رادیوها و سایت های بیگانه و وابسته به سیاست های خارجی به هیچ وجه جدی گرفته نمی شوند. «اپوزیسیون» پرمدعا همواره تبلیغ کرده است که تنها مدافع آزادی و عدالت اجتماعی و استقرار دموکراسی در ایران است. چنین ادعایی با رفتار و اعمال مدعیان پراکنده و درمانده راه ملی و آزادیخواهی جور درنمی آید و کاملاً نادرست و خلاف واقعیت است.پس از سی سال، همگی به این واقعیت پی برده اند که «اپوزیسیون» ایران در کلیت آن ناتوان است و سه دهه با تشتت و سردرگمی درگیر بحث های گیج کننده در زمینه های مختلف بوده و ماحصل تأثیر سیاسی آن در روند مبارزات داخل کشور کم سو و با ضعف زیاد همراه می باشد. و ملت ایران هرگز حاضر نیست دنباله رو ادعاهای بی پایه چنین اپوزیسیونی باشد... از وقتی آمریکائیها، رسماً میلیون ها دلار در اختیار بخش بزرگی از این قسم «اپوزیسیون» گذاشتند، همه این آوارگان خودفروخته ضمن دریافت سهمیه خود  از بیگانگان در برابر این بریدگی از واقعیت جامعه و سستی و ناتوانی سکوت اختیار کرده اند. هیچ خائن و وطن فروشی حاضر نیست واقعیت خیانت خویش را آشکار کند. معلوم نیست اگر این وابستگی مالی امری خوب و پسندیده و منطقی است چرا اپوزیسیون وابسته دریافت آن را رسماً و جسورانه اعلام نمی کند و به دفاع از آن برنمی خیزد تا سایرین نیز از این موقعیت خوب و مناسب استفاده کنند! البته واضح است که خیانت به ایران سالهاست تحت نام تحقق «حقوق بشر» و «حقوق اقلیتهای قومی» و استقرار و اجرای «دموکراسی و آزادی»، مبارزه برای «تساوی حقوق زن و مرد»، و در یک کلام تحقق «خواستها و حقوق دموکراتیک ملت ایران» صورت می گیرد... آن چیزی که شاهدیم  صرفاً ادعای این است که اپوزیسیونی وجود دارد و قوی است ولی واقعیت مطلب این است که اپوزیسیون  منتهی به عمل از اساس وجود خارجی ندارد؛ می ماند اپوزیسیونی بیشتر به شکل یک طبل توخالی."          (آرشيو)

 

 

© 2008 ـ New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630