بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

ارديبهشت   1388 ـ مه  2009 

پيوند به مطالب ديگر در همين زمينه در سکولاريسم نو

جمهوریخواهان آخوند پسند و موضع جبهه ملی ایران!

بیژن مهر

کمتر کسی است که در خارج از کشور با نام محمد علی مهرآسا و قلم زهرآگین و ناجوانمردانه او آشنایی نداشته باشد. از جمله جملات گهر بار ایشان:

"...این نیم جمله ی«همبستگی برای برقراری دموکراسی و حقوق بشر...» چنان میان دست و پای گروه های سیاسی - اجتماعی می گردد وغلت می خورد که از فرط تکرار از ملاحت افتاده و دارد قبیح و بی مزه و حتا تهوع آور می شود… روز 18 اردیبهشت ماه به ناگاه و با شتاب پیامی فوری و فوتی برروی هزاران آدرس اینترنتی قرار گرفت زیر عنوان "تهدید مهندس کوروش زعیم توسط نیروهای امنیّتی رژیم" که هم بودار بود و هم تولید جنجالی عفونتبار کرده است.»

این حضرت در مدت حضورش در «جبهه ملی خارج از کشور» (نامی که بعداً توسط چند نفر ربوده شد)، به رهبری زنده یاد دریادار احمد مدنی ٬چندین بار بر علیه سازمان متبوعش اعلامیه داد و به عنوان یک فرد "خودزن" در اپوزسیون شهرت یافت .البته در این طیف "خودزن" ها او تنها نیست و مردک کم مایه و پریشانگوی دیگری هم در اروپا هست که چندی پیش در اعلامیه ای در سایت «احترام آزادی!؟»٬ سازمان متبوع خود، "سازمان های جبهه ملی خارج از کشور" را فاقد وجاهت خواند و بقیهء اپوزسیون را طبل توخالی .

حقیقتا این آقای لس آنجلس نشین یکی از فعالترین عناصر ضد سلطنتی است . بقدری افراطی که گاهی این فعالیت به نفع سلطنت طلبان تمام میشود .چرا که آنان را مطرح میکند .ایشان چنان جنازه سلطنت را تکان میدهند ٬ تو گویی که زنده است . این جناب و چند نفر دیگر امثالهم٬ واهمه بازگشت سلطنت دارند و نگاهشان به سلطنت طلبان پس از ۳۰ سال انقراض سلسله پهلوی و نظام شاهنشاهی ٬هنوز از پایین و حقیرانه است . مبارزه آنان در خارج از کشور با ولایت عهدی است که وجود ندارد , نه با ولایت فقیهی که پنجه استبداد است.

این قلم ناجوانمرد این بار نیز با استناد به متنی بی پایه و بی امضا به نام "هشدار", حمله به آقای زعیم و مبارزین داخل کشور را به نفع وزارت اطلاعات آخوندی که بطور قطع و یقین انتشار دهنده این متن امنیتی بوده است ٬آغاز کرده است .او باسوالاتی که خود جواب داده خبر "تهدید مهندس زعیم" که در خبرگزاری جبهه ملی ایران منتشر شده بود را بچالش کشیده و بار دیگر چهره خود را نمایان کرده است .تعجب ندارد٬ هستند آخوند پسندانی که متعهد شده اند بارژیم اسلامی بر ضد سلطنت که به تاریخ سپرده شده همکاری کنند و در ایران راه افرادی را هدف قرار میدهند که مبارزه اشان با استبداد در جهان مثال زدنی است.افرادی چون امیر انتظام و زعیم که شجاعانه برای آزادی و دمکراسی ایستاده اند , هدف حمله این آقایان هستند.

آقای مهرآسا مثل اینکه باور دارند که این رژیم سفاک و خونخوار نیست.فروهر ها را تکه تکه نکرده، سیرجانی٬ دوانی٬ پوینده و... را از بین نبرده. رژیم مهربان است و تنها این ٰرژیم سلطنتی است که میتواند جزنی ها٬ احمدزاده ها و گلسرخی ها و... را سر به نیست کند. پس اگر امنیتی های رژیم اسلامی در تهران در خانه مردم مبارز را زدند٬ نباید نگران شد. به خصوص در لس آنجلس که آب وهوای خوبی هم دارد ٬اصلا نباید نگران شد. ایشان آنچنان غرق در این متن "هشدار" وزارت اطلاعات شده اند که ناجوانمردی را به اوج رسانده و آقای زعیم و طرفدارانشان را نویسنده این متن امنیتی معرفی میکنند٬زهی بیشرمی .چگونه میشود در لس آنجلس لمیده و مبارزان داخل را به توپ بست و در چنین شرایطی آب در آسیاب دشمن ریخت و هرگونه همگامی و همراهی ملی را در جهت خوش آمد رژیم از بین برد.چرا هیچ سایت و رسانه ای غیر از یک سایت اسلامی در کانادا که با تلاش دوستان برملا شد، این متن اطلاعاتی را منتشر نکرد و صدای آن فقط از این آقا و توسط دوستان قائم به مقامش بلند شد؟

به این حضرت باید گفت که کسی نیست که به میهن دوستی و مبارزه ای که ادیب برومند در طول عمرش کرده است شک داشته باشد و هیچگاه خاطره بودن این مرد مبارز با عصا در تظاهرات و اجتماعات ملی فراموش نخواهد شد.سیاست و درایت ادیب برومند بود که جبهه ملی را از یک تشکیلات مرتد و غیر علنی سال های 60 به یک جریان فعال امروز تبدیل کرد. شاه حسینی این مبارز خستگی ناپذیر تنها میتواند از سوی عوامل رژیم و در چنین اعلامیه ای مورد حمله قرار گیرد .در وطن پرستی آقایان موسویان و مویدزاده نیز حرفی نیست . در منشور جبهه نیز اصول دوازدهگانه آمده است ٬سئوال اینجاست :چرا چنین اعلامیه ای مورد استناد آقایان قرار میگیرد ؟ چرا کسی به جبهه ملی نمی پیوندد تا میهن را آزاد کند؟.چرا حتی نزدیکان و همفکرانی همچون سیف٬نمازی٬محمد ملکی و بهروز برومند و... به جبهه نمی پیوندند؟

آیا تهمت هایی مثل اسب تراوا که هیچگاه ثابت نشد و روسیاهی نصیب مبتکرانش کرد و یا سرکوب جوانان و توهین به احزاب٬نبود روابط سالم و ...... دلیل این نیست که باید یک تجدید نظر اساسی در جبهه ملی ایران صورت گیرد تا حداقل پای دوستان باز شود؟آیا رفتاری که در داخل با اعضای شورای جبهه ملی ٬ هیئت اجرائیه و حتی امیر انتظام و سخنگوی این جبهه میشود و یا در خارج اینگونه خودزنی ها ٬ دلیل نیامدن دوستان به جبهه ملی نیست؟.

آقای مهرآسا و دوستان ایشان بار ها نشان داده اند که چهره های جذب کننده ای نیستند و از جوانمردی و پاکدامنی و پایبندی به اصول مانند دروغ نگفتن و تهمت نزدن که بزرگان جبهه ملی از آنان برخوردار بوده و هستند , بی بهره اند .وابستگی و تبلیغ ایشان و امثال ایشان برای جبهه ملی ایران زهرآگین و مایه شرمساری است .جای این حضرت و دوستانش در احزاب حامی بیگانه (که دوستانشان عضو آنها بودند) و در نهایت زیر عبای آخوند هاست. همان آخوندهایی که مصدق نه آنها را بر شاه ترجیح داد و نه شاه را بر آنان.                                           5/14/09

http://www.jminews.com/news/fa/?mi=33&ni=5515

 

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630