بازگشت به خانه                    پيوند به نظر خوانندگان                     آرشيو  مقالات                  آرشيو صفحات اول                جستجو

سه شنبه 19 شهريور ماه 1392 ـ  10 ماه سپتامبر 2013

مکاتبه ای مابين پان ايرانيست ها و جبههء ملی

خطاب به مسئولین جبهه ملی ایران

دهان مزدوران ضد میهنی را با مشت آهنین خواهیم بست

در این آشفته بازار سیاست میهن عزیزمان دامن زدن به اختلافات و تفرقه بین میهن پرستان از بدیهی ترین برنامه های دشمنان ایران است. ما جوانان پان ایرانیست با آگاهی به اینکه اختلافات دیدگاهی در میان رهبران پان ایرانی ست و جبهه ملی در موضوعات تاریخی وجود دارد، هرگز به خوداین اجازه را نداده ایم که درگذشتگان و رهبران جبهه ملی ایران و همچنین زندانیان و مبارزین وابسته به این سازمان را تخریب نمائیم. چون عقیده داریم نیروهای ناسیونالیست می توانند در کنار هم با همه ی اختلاف سلیقه ها به مبارزه درراه میهنشان گام بردارند.

مدتی است شخص سست عنصری به نام پیمان عارف که از سابقه سیاسی پریشانی برخوردار است تحت لوای عضویت شورای مرکزی جبهه ملی ایران اقدام به لجن پراکنی بر علیه حزب پان ایرانیست و "شادروان پزشکپور"، رهبر فقید این حزب و همچنین مبارز میهن پرست زندانی سرور ابولفضل عابدینی و دیگر اعضای پان ایرانیست می کند.

مبارزین پان ایرانیست تا کنون به احترام جبهه ملی و رهبران مبارزآن برای جلوگیری از هر گونه تشتت و بروز اختلافات بین نیروهای ملی در برابر اقدامات این شخص سکوت نموده و منتظر آن بودند که مسئولین جبهه ملی خود اقدامی برای جلوگیری از اقدامات هدفمندو هدایت شده و تفرقه افکنانه این شخص معلوم الحال و پریشان احوال هرزه سیاسی نمایند که متأسفانه تا کنون هیچ گونه اقدامی در این رابطه انجام نشده است. بدیهی است مبارزین پان ایرانیست این حق را برای خود قائل می باشند که اقداماتی را در راستای افشای چهره زبون این مزدور تجزیه طلب انجام دهند. لذا، ضمن هشدار به این شخص، از مسئولین جبههء ملی تقاضا می شود در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تعیین تکلیف رفتارهای این شخص اقداماتی را انجام دهند. چون زین پس مسئولیت اقدامات ضد میهنی این شخص مستقیماً متوجه مسئولین جبهه ملی است و سکوت جبههء ملی به منزله تأیید رفتارهای این شخص خواهد بود و مبارزین پان ایرانیست با تمام قدرت و مشت آهنین پاسخ یاوه گویی های این مزدور ضد ملی را خواهند داد و رهبران جبهه ملی به ویژه شخص استاد ادیب برومند به عنوان رهبر آگاه و دانشمند جبهه ملی ایران باید تمام و کمال پاسخگوی اعمال نامبرده باشند.

پاینده ایران

24 امرداد 1392 خورشیدی

جوانان رهرو پندار پزشکپور

 

هوالعزیز

به: دبیر کل حزب سابقه دار پان ایرانیست

با درود و سلام؛ چند روز پیش یکی از اعضای جبهه به نام پیمان عارف که دو سال پیش جزء دانش آموختگان جبهه ملی بود و بعداً تحصیلات خودرا به اتمام رسانیده؛ چون از عناصر کوشنده است چندین بار زندانی شده و این موجب گردیده که گاهی خودسرانه گامی ناجور بردارد. وی از قرار مسموع خود را عضو شورای مرکزی جبهه ملی معرفی کرده و نسبت به حزب محترم پان ایرانیست کج دهانی کرده است، من او را خواستم و با تندی گفتم شما عضو شورای مرکزی نیستید به چه مناسبت خود را با سمت جعلی عضو جبهه معرفی کرده و، از آن بدتر، به یک حزب سابقه دار که از بابت ملی گرایی و وطنخواهی تقارب فکری با ما دارد و هیچگاه اختلافی بین ما نبوده است توهین روا داشته اید؛ این عمل زشت در کارنامه تخلفات و بی انضباطی شما وارد خواهد شد و نتیجه ی خوبی ندارد. موضوع را تکذیب کرد و با شرمندگی تنبیه شد و دیگر حرفی نداشت بزند؛

اینک یاد آور می شود که حرکات جلف پاره ای از افراد نادان و منتسب به جبهه ملی ایران که بویژه در بین جوانان ممکن است پیدا شوندو از روی نادانی کاری بر خلاف نظرات جبهه بکنندهرگز مباداموجب دل ازردگی سرکردگان حزب پان ایرانیستقرار گیرد.گرادنندگان جبهه ملی همواره پاس احترام این حزب وطنخواه را داشته و نسبت به وی احساس محبت و دوستی کرده اند و هر عضوی از اعضای جبهه ملی غیر از این کاری بکندبه سختی تنبیه و تادیب خواهد شد و جای نگرانی نیست.

با تجدید ارادت و احترام:

ادیب برومند

رئیس هیات رهبری شورای مرکزی جبهه ملی ایران

13/6/92

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه

 

create counter