بازگشت به خانه                    پيوند به نظر خوانندگان                     آرشيو  مقالات                  آرشيو صفحات اول                جستجو

چهارشنبه 8 خرداد ماه 1392 ـ  29 ماه مه 2013

راه مقدس رفسنجانی٬ راه مقدس مردم

هاشمی رفسنجانی در آخرین بیانیهء خود از مردمی که هدف شان اعتلای کشور در سایه نظام اسلامی ست خواسته است به خاطر مشکلات و تلخی ها از این راه مقدس باز نمانند. راه مقدس رفسنجانی که به سایهء نظام اسلامی ختم می شود با راه مقدس مردم دقیقاً در دو جهت مخالف است.

ابتدا باید ببینیم در سایهء نظام اسلامی چه چیزهایی به دست آمده است که مردم دعوت به ماندن در زیر آن می شوند. به آن چه خودمان می دانیم و می گوییم کاری ندارم٬ و فقط آن چه را که شخص رفسنجانی گفته است در این جا فهرست می کنم:

- در سایهء نظام اسلامی دولت اسلامی فقط یک قلم پانصد هزار میلیارد تومان به بانک ها و پیمانکاران بدهکار است.

- در سایهء نظام اسلامی پولی نمانده و اگر هم مانده قابل انتقال به داخل نیست.

- در سایهء نظام اسلامی چین و هند هم روی کلّهء ما سوارند و حتی در مقابل نفت ما کالایی را که خودشان می خواهند به ما می دهند (توجه کنید چین و هند و نه مثلا امریکا و اروپا).

- در سایهء نظام اسلامی کشور با کوه مشکلات روبه روست.

- در سایهء نظام اسلامی به خاطر سم چینی که معلوم نیست کدام یک از صاحبان مافیایی درخت اسلامی٬ وارد کنندهء آن است محصول دو سال کشاورزی ایران از دست رفته است.

- در سایهء نظام اسلامی مردم داروی چینی می خورند و معلوم نیست وضع شان به خاطر مصرف این داروها چه خواهد شد.

- در سایهء نظام اسلامی هیچ کس نمی داند فردا چه می شود.

- در سایهء نظام اسلامی افتخاراتی که ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب داشته (لطفا به کلمات "چه قبل از انقلاب..." توجه کنید) جملگی از دست رفته و مردم حتی می ترسند زن شان را با خودشان به سفر خارج ببرند که به آن ها توهین نشود.

- در سایهء نظام اسلامی وضعی به وجود آمده که سنای امریکا دو خواب خطرناک برای ایران دیده است: می خواهند سیستان و بلوچستان و آذربایجان را تجزیه کنند و می خواهند اگر اسرائیل به ایران حمله کرد به او کمک نظامی کنند.

- در سایهء نظام اسلامی وضع آن قدر خراب است که برای پذیرش مسئولیت باید ایثار کرد.

- در سایهء نظام اسلامی سایه افکنان٬ نادان اند و نمی دانند چه می کنند و عقل ندارند و خصومت و افتراق جامعه را پر کرده است.

- در سایهء نظام اسلامی نگرانی از طرف دشمنان خارجی جدی ست.

- در سایهء نظام اسلامی به دشمن خارجی نیازی نیست چرا که مشکلات از درون در حال وقوع است.

- و از همه مهم تر و گویاتر این که در سایهء نظام اسلامی جایی برای خودِ رفسنجانی نیست که از مردم دعوت می کند در زیر این سایه بمانند! به قول معروف٬ طرف را به خانه راه نمی دادند مهمان دعوت می کرد!

به راستی آقای رفسنجانی با این همه محاسن و زیبایی که از زیر سایهء نظام اسلامی بیان کرده چگونه توقع دارد که مردم زیر این سایه بمانند؟

اما راه مقدس مردم که درست در جهت مخالف راه رفسنجانی قرار دارد این است که هر چه زودتر و با خسارت کمتر سایهء نظام اسلامی را از سر خود کم کنند! حال که خودِ رفسنجانی هم در زیر سایهء نظام اسلامی جایی ندارد ما از ایشان دعوت می کنیم که در راه ما قدم بگذارد. البته علاقهء ایشان به این سایه آن قدر زیاد است که اگر فرزندان اش را هم از او بگیرند باز از مزایای این سایهء شوم سخن خواهد گفت!

 

 

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه