بازگشت به خانه                    پيوند به نظر خوانندگان                     آرشيو  مقالات                  آرشيو صفحات اول                جستجو

جمعه 3 خرداد ماه 1392 ـ  24 ماه مه 2013

خاک ‌سپاری اصلاح ‌طلبی حکومتی

اعلامیه سبز

پس از دو سال و اندی کاسه لیسی در درگاه فرعون زمان و پس از درنوردیدن تمامی مرزهای دریوزگی و اعلام بندگی و پس از ذبح «راه سبز امید» در مسیر احیای «راه سبز رفسنجان» و پس از پشت پا زدن به شرافت و صداقت و پس از دریده شدن نقاب‌های تزویر و دورویی و پس از خیانت آشکار به همقطاران محصور و مبحوس در نهایت سیاست نابخردانه اصلاح‌طلبان حکومتی در نزدیکی به بارگاه ولایت و نجات دستگاه جهل و جنایت، با خزیدن مشاطه گر به کنج عافیت و رد صلاحیت چوب دو سر طلا به انتها رسید. اصلاح‌طلبی حکومتی به قبرستان تاریخ سپرده شد و دکان شانزده ساله عافیت‌طلبی و منفعت‌طلبی تحت لوای نام اصلاح‌طلبی تعطیل گردید.

مدت‌ها بود که تاریخ مصرف اطلاح‌طلبان حکومتی در بارگاه ولایت به اتمام رسیده بود و لذا حذف آنان چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید. آنچه در این بین حائز اهمیت است آنکه رژیم منحوس ولایت فقیه آنچنان در گرداب بحران‌های مرگبار غوطه‌ور است و آنچنان سرنگونی محتوم را نزدیک می‌انگارد و آنچنان از بی‌پایگی خویش اطمینان دارد که حتی ظرفیت برگزاری یک خیمه شب‌بازی و سپس شعبده بازی در «اتاق تجمیع آرا» را نیز از کف داده است.

حذف چوب دو سر طلای جمهوری ولایت فقیه به روش رد صلاحیت در شورای نگهبانِ «سلسله آخوندیان» حکایت از عمق وحشت در رژیم منحوس ولایت فقیه از ایجاد کوچکترین منفذ در دیوار سرکوب است.

رژیم ولایت فقیه به درستی آگاه است که در جامعه‌ای که خود را از لحاظ ذهنی برای «مرگِ اصل ولایت فقیه» آماده کرده است کوچک‌ترین منفذ در دیوار سرکوب به معنی پاره شدن  تور اختناق و غرق شدنِ عمارت پوسیده ولایت فقیه در دریای خروشان مردمی خواهد بود.

عفریته ولایت به خیال خام خود پیش‌گیری نموده و با حذف چوب دو سر طلا در شورای نگهبانِ «سلسله آخوندیان» هرگونه زمینه‌ی اعتراض و قیام مردمی در جریان نمایش خرداد را از هم اکنون خنثی نموده است. غافل از اینکه این حرکت ابلهانه سرعت متلاشی شدن عمارت پوسیده ولایت فقیه را صد چندان خواهد نمود. بگونه‌ای که دستاوردی که جنبش آزادی‌خواهی از تحریم قاطعانه نمایش خرداد نود و دو در پی آن بود از هم اکنون محقق شده است. 

پس از این حرکت ابلهانه دیگر نه جایی برای مشاطه‌گری در نظام منحوس ولایت فقیه باقی مانده است و نه فضایی برای دلالان سیاسی در غرب. لذا چرخش تدریجی سیاست غرب در قبال جمهوری ولایت فقیه از «تغییر رفتار» به سمت «تغییر رژیم» که از حدود یک سال و نیم پیش آغاز گردیده است شدت و سرعت خواهد گرفت.

این همان هدف اصلی است که از تحریم قاطع انتصابات نود و دو دنبال می‌شد و برای آن کوشش می‌گردید که به برکت حرکت ابلهانه‌ی دستگاه شیطانی ولایت فقیه قسمت عمده آن محقق گردید.

سنگین شدن کفه سیاست «تغییر رژیم» فشارها را بر روی رژیم ولایت فقیه افزایش خواهد داد و علاوه بر تشدید درگیری‌های درونی و تسریع روند متلاشی شدن آن، باز شدن فضای حرکتی را برای نیروهای برانداز به همراه خواهد داشت. 

با خاک‌سپاری اصلاح‌طلبی حکومتی در قبرستان تاریخ و تعطیل شدن دکان شانزده ساله عافیت‌طلبی و منفعت‌طلبی در ماه‌های آینده به قطع شاهد طلوع آفتاب سرنگونی در آسمان سیاسی ایران خواهیم بود.

اعلامیه سبز ضمن تشکر از همراهی کلیه ه‌مرزمان و همراهان در طی روزهای گذشته، ایشان را به ادامه مسیر و فعالیت‌های بیشتر در راستای تحریم هر چه قاطعانه‌تر نمایش حکومتی خرداد نود و دو فرا می‌خواند.

همان‌طور که پیشتر و پس از اعلام نامزدی هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی اعلام کردیم:

«خروج مشایی و یا هاشمی رفسنجانی از اتاق تجمیع آرا فروپاشی نرم نظام و خروج کاندیدای شخص خامنه ای فروپاشی سخت نظام را به دنبال خواهد داشت. که در هر دو صورت لازم است جنبش آزادیخواهی با تکیه بر قطب نمای آزادی که همانا شعار محوری «مرگ بر اصل ولایت فقیه» است مسیر مستقل خویش را دنبال نماید و ضمن آلوده نشدن در جنگ و جدال باندهای مافیایی قدرت و ثروت از این جنگ و جدال باندی برای تعمیق و گسترش شعار محوری «مرگ بر اصل ولایت فقیه» در سطح جامعه کمال استفاده را بنماید.»

به امید ایرانی آباد، آزاد و سربلند و برای تمامی ایرانیان.

 

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه