بازگشت به خانه        پيوند به نظر خوانندگان

چهارشنبه 29 آذر ماه 1391 ـ  19 دسامبر 2012

 

منشور مقابله به مثل

مبارزان سبز ایران

تا استاد در زندان است

یزید موشک باران است

>>>

بسمه تعالی

مبارزان سبز ایران (m.s.i) در  مقابل زندانی شدن استاد معظم محمدعلی طاهری و توهین مکرر دستگاه تبلیغاتی ولایت فقیه اولین برنامۀ پشتیبانی خود را با نظر به قانون دینی و اسلامی مقابله به مثل آغاز کرده و اعلام می دارد که این برنامه تا پاسخگویی حکومت ولایت فقیه ادامه خواهد داشت.

 

مهم ترین مطالبۀ فعلی مبارزان سبز ایران

آزادی بی قید و شرط استاد معظم عرفان و عارف بزرگ ایران زمین استاد محمدعلی طاهری است.

وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَاْ أُولِيْ الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ

 و ای خردمندان شما را در «مقابله به مثل» زندگانی است. باشد که به تقوا گرایید.

فَمَنِ اعْتَدَى عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُواْ عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَيْكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِين

پس هر كس بر شما تعدى كرد همان گونه كه بر شما تعدى كرده بر او تعدى كنيد و از خدا پروا بداريد و بدانيد كه خدا با تقواپيشگان است.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِصَاصُ

ای کسانی که ایمان آورده اید مقابله به مثل بر شما مقرر شد .

 

1- در مقابل هدف قرار گرفتن استاد عشق و معرفت استاد محمد علی طاهری، علی خامنه ای، پسران و خانواده و  بیت اشرار او را مورد هدف حملات تبلیغاتی و روانی قرار می دهیم.

2- در مقابل هدف قرار گرفتن استاد عزیزمان، اصل ولایت فقیه و نظام ولایت فقیه را هدف قرار می دهیم. به واسطۀ یک کتاب اثبات کرده ایم که ديدگاه هاي عاميانه، علمي، فلسفي، عرفانی و انسان شناسی اصل ولایت فقیه جعلی و کذب است و در این رابطه نظرات انديشمندان بزرگ دنیا و متفکران جهان اسلام را بازتاب داده ایم.

3- در مقابل هدف قرار گرفتن استاد جان طاهری، اطلاعات سپاه پاسداران و نقطه ضعف های آن و بدین وسیله اطلاعات محرمانه و پنهان شده را هدف قرار می دهیم. اطلاعات سپاه مسئولیت اجرایی سناریوی ترور شخصیتی استاد طاهری را به عهده دارد.

4- در مقابل هدف قرار گرفتن استاد طاهری معظم طرح ها و برنامه ریزی های نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها را هدف قرار می دهیم و باندهای مافیایی ضد دانشگاه و ضد دانشجو را که تحت این عنوان فعالیت می کنند برملا می کنیم. تعریف از هدف قراردادن: نابودی شخصیت، نابودی حیثیت، از بین رفتن اعتبار و وجهه، بازگرداندن انعکاس توهین ها و هتک حرمتها به آنها، ارائه تصویر مخدوش شده، ایجاد نفرت از ایشان در جامعۀ جهانی.

5- در مقابل آزار و شکنجۀ استاد کلیۀ افراد مذکور را با قید آدرس و مشخصات و نحوۀ دسترسی به دشمنان قسم خورده معرفی می کنیم اما دست به هیچ اقدام خشونت آمیزی نمی زنیم.

6- در پاسخ به بازجویی های ضد بشری و وحشیانه ای که بر عارف بزرگ این سرزمین مانند دیگر زندانیان اعتقادی تحمیل شده ما کل روش هاي بازجويي و شكنجه هایی که تحت راهنمایی های دیکتاتور مستبد اسلامی صورت می گیرد را برملا و ارتباط عمیق و صمیمی علي خامنه اي با بازجويان و شكنجه گران معروف را بطور زنده برای مردم جهان برملا می کنیم. ما به همه می گوییم که همۀ این بازجویی های قرون وسطایی به این ختم شده که به استاد عزیزمان مصرانه میگویند : تو باید مصالحه کنی.

7- افشا و کشف رمز و رازهای خانوادگی اشخاص مذکور در مقابل  دروغ پردازی هایی که در بارۀ استاد در رسانه ها مطرح شده است.

8- تشکیل حلقه وحدت با همۀ جریانهای معنوی دراویش، تصوف، قادریه و نعمت اللهی، سای بابا، کریشنا، فالون دافا، علم حق و عدالت، اکنکار، ایلیا رام الله، هنرهای رزمی، موج سبز، هواداران پائولو کوئیلو، یوگا و تی ام، هواداران آیت الله العظمی بروجردی و همۀ گروه ها و سازمان های مخالف حکومت ولایت فقیه.

9- هدف تبلیغات قرار گرفتن زنان مقامات مسئول در مقابل توهین به همسر استاد گرانقدر محمدعلی طاهری.

10- ارائه 110 جک سیاسی و طنز زهرآگین دربارۀ مقام عظمای ولایت و خانوادۀ شرور عظما و وابستگان بیت معظم له در مقابل سخنان هجو و بی پایه و طنزهای بیت رهبری دربارۀ استاد عشق و عرفان معرفت

11- ارائه 110 طرح نرم افزاری مبارزه، پاسخی به نظام ولایت فقیه و حکومت یزیدی خامنه ای در قبال حکم ظالمانه دادگاه بر علیه عارف بزرگ ایران زمین، استاد محمدعلی طاهری است.بعنوان مثال نحوۀ مقابله با اینترنت ملی یا همان اینترنت اجباری ولی فقیه و محدودسازی اینترنت در قالب برنامه ای منسجم و متنوع.

12- روشن نمودن افکار عمومی دربارۀ فرقۀ شیطانی ولایت فقیه و فرقۀ سیاه مصباحیه اقدامی است در مقابل فرقه و شیطانی نامیدن عرفان کیهانی.

13- طرح اعترافات بازسازی شدۀ خامنه ای و پسران او در مقابل اعترافات ساختگی و اجباری استاد طاهری که به دستور ولایت ظالم فقیه از تلویزیون پخش شد.

14- در مقابل مدعی خواندن استاد معظم محمد علی طاهری ما ادعاهای دروغین و لاف های خامنه ای دیکتاتور و دجال و نیز دجالک ها را تشریح می کنیم.

15- در پاسخ به اتهام سوء استفادۀ اخلاقی دربارۀ استاد جان، ما انحرافات اخلاقي و انواع هرزه گری های ديكتاتور اسلامي و ياران او را به طور مستند تحلیل  و بررسی می کنیم.

16- ارائه  110 سند از قرآن و منابع اسلامي بر ضد ولايت فقيه (با کشف رمز قرآنی و رفع ابهامات در درک آیات الهی مورد سوء استفاده) از دیگر کارهای مهمی است که باید برای افشای ماهیت ولایت موهوم فقیه انجام دهیم.

17- در مقابل انتشار لوح فشردۀ مربوط  به عرفان کیهانی و استاد طاهری ما هر فیلم و گزارشی که از شبکه های خبری و ماهواره ای با موضوع علی خامنه ای و خانوادۀ ظالم وشرور او پخش شده است و هرگزارش از جنس غیر فیلم را در لوح های فشرده و در فایل های کم حجم جمع آوری کرده‌ایم. این دو لوح فشرده شامل بانک اطلاعاتی و بانک فیلم که دربارۀ  دیکتاتور مستبد اسلامی و شیاطین حول او است اکنون در دست تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان است و به محض لزوم در همه جای کشور منتشر می شود. در این مجموعه حساس ترین قطعات پخش شده از ماهواره ها در طول سالهای گذشته را مشاهده خواهید کرد.

18- تمسخر کرامات  ساختگی و عاری از واقعیت  خامنه ای در مقابل به سخره گرفتن توانایی های استاد و دروغ خواندن کرامات ایشان.

19- در مقابل افشای اسرار خانوادگی استاد طاهری که در رسانه ها درج شده اسرار خانوادۀ ولی کذّاب فقیه و پسران و دختران او در همۀ رسانه ها و محافل خبرسازی منعکس می شود.

20- در مقابل پخش فیلم ها و تصاویر موهن دربارۀ استاد طاهری:

الف-  پخش تدریجی سریال بازتولید شدۀ قهوۀ تلخ که هر قسمت به شرح یکی از زوایای پنهان زندگی دیکتاتور اسلامی (ملاعلی خامنه ای) و بیت شرور او پرداخته است. این مجموعه همراه با سایر مجموعه ها در صورت آزاد نشدن استاد طاهری و همۀ زندانیان سیاسی و عقیدتی پله پله منتشر می شود

ب- فتوشاپ  تصاویر جالب توجه با ترسیم چهرۀ دیکتاتور اسلامی (ولی کذاب فقیه) و بیت شرور او

پ-  انتشار تدریجی سریال میکس شدۀ زندگی خزندگان و حشرات با محور قرار گرفتن شرح زندگی و وقایع بیت رهبری و دیکتاتور فقیه (حلقه های بعدی فیلم مارمولک در 81 قسمت)

ت-   پخش تدریجی مصاحبه های تدوین شده با مقام خودخوانده رهبری و اشرار بزرگ بیت رهبری

ث-   تهیۀ فیلم بازسازی شدۀ اعترافات دیکتاتور اسلامی ( علی رجوی؛ صدام یزید خامنه ای)

ج-   ما نوار صوتی حاوی کوبنده ترین نامه های سرگشاده به علی دیکتاتور را یکجا منتشر می کنیم.

چ-   پخش خانه به خانه و دست به دست دی وی دی کلیه گزارشها، فیلم ها و کلیپ های پخش شده از VOA – بی بی سی – سیمای آزادی – اندیشه – یوتیوب... ( کلیه فیلم ها با کیفیت متوسط در یک دی وی دی پشت و رو قرار گرفته است و این برنامه که شامل ده ها کلیپ و گزارش کوتاه است بیش از پیش یاری هموطنان را می طلبد)

ح-   بازسازی فیلم جعلی اعترافات استاد طاهری که به دستور مستقیم دیکتاتور مستبد اسلامی (صدام یزید خامنه ای) از وی تهیه و در صدا وسیما پخش شد.

21- مقایسۀ تطبیقی رفتارها و ویژگی های اخلاقی علی خامنه ای با عنکبوتها و انتشار آن در سطح گسترده. لازم به ذکر است این تطابق جالب توجه را در ارتباط با نوعی میکروب کشنده و بسیار خطرناک نیز انجام می دهیم و جهان را با ابر میکروب معاصر آشنا می کنیم.

22- ما امپراطوری شنود دیکتاتور مستبد را که كل ايران را مانند يك اتاق كوچك در بر گرفته برای همه مردم ایران و جهان برملا می کنیم: استفادۀ گسترده و جنون آميز از استراق سمع و ابزار شیطانی تجسس در زندگي خصوصي مردم که براي حفظ قدرت و حكومت دیکتاتور اسلامی است. علاوه بر آن ما راه های حفاظ هوشمند در برابر این ابزار سرکوب ولی فقیه را به مردم مظلوم ایران نشان می دهیم. ما در پاسخ به تهمت ناروای دروغگویی و فریب که به استاد عزیزمان زده شده است، دروغگویی نظام ولایت فقیه را از سر تا انتها آشکار می کنیم هر چند که اگر ولی فقیه و یاران معدودش استاد ما را دروغگو خطاب میکنند چند میلیارد مردم جهان، تمام رسانه های معتبر جهانی ، سازمان های بین المللی آنها را دروغگو و شیاد می دانند و روز و شبی نیست که از دروغگویی و فریبکاری نظام ظالم ولی فقیه سخنی و خبری منتشر نشود.

23- افشای رمز و راز عرفان قدرت در نظام ولی فقیه و سوء استفاده های ولی فقیه از واژه های فریبنده و چند پهلو. از جمله فریب ها و حقه های دیکتاتور مستبد، خود علی بینی یا خود علی نمایی او است که بطور ویژه مورد بررسی قرار میدهیم.

24- ما ترس های علی خامنه ای  را عیان میکنیم. مواردی که خامنه ای از آشکار شدنشان واهمه دارد. ناگفته هایی از گذشته پر رمز و سیاه او، ناگفته هایی از وقایع درون بیت و خانواده او یا همان لانۀ شیاطین. مفاسد اخلاقی خود و نزدیکانش.  

25- ما سیاست های فریبکارانه دیکتاتور اسلامی را آشکار میکنیم. مانند سیاست لاف زنی و بلوف زدن او، سیاست مالش (ماست مالی، شیره مالی و زهر مالی)  ما نشان میدهیم ولی فقیه روباه مکار و آیت الچاه است نه آیت الله.

26- ما تناقض ماهوی ولایت فقیه و شرارت های فرهنگی و ستیزه جویی ولی فقیه و یارانش (از جمله مصباح عمر و عاص) را در موضوعیت فرهنگ و جوانان و زنان نشان می دهیم.

27- ما سوگند می خوریم که انیمیشن های بازتولید شده با موضوع «علی دیکتاتور» و «بیت اشرار» را به تدریج منتشر کنیم. علاوه بر محصولات ما، زخم خوردگان و آسیب دیدگان از دیکتاتور می توانند صدها انیمیشن، سریال و فیلم را با محور قرار دادن حاکم مستبد اسلامی (علی دیکتاتور) و شجرۀ خبیثه و خانوادۀ فاسد او تولید کنند.

28- ما روش علی دیکتاتور (حاکم مستبد اسلامی) را برای همه فیلم سازان، کارگردانان، رهبران معنوی و مذهبی و بزرگان جهان اسلام، رسانه های بین المللی ، روسای جمهور و نمایندگان ملت ها در سازمان ملل متحد به وسیلۀ یک کلیپ و یک بیانیه به طورمشروح توضیح خواهیم داد.

29- ما جنایات ، دخالت ها، مفاسد و انحرافات مجتبی، مصطفی، مسعود و میثم خامنه ای و بقیۀ اعضا بیت شرور ملاعلی را از طریق فیلمی بازسازی شده به جهانیان نشان می دهیم.

30- در مقابل اتهام واهی تحریف و تفسیر به رأی قرآن توسط استاد معظم محمد علی طاهری، ما در نظر داریم با انتشار بازشماري سوء استفاده هاي ولايت کذّاب فقيه از آيات قرآني نشان دهیم که علی دیکتاتور چگونه از قرآن صرفاً در جهت حفظ و گسترش قدرت خود و خانواده اش استفاده می برد.

31- خامنه ای كينه و نفرت عمیقی نسبت به عارفان بزرگ ايران و آموزه های عرفان حقيقي اسلامي دارد. ما در نظر داریم مجموعه توطئه هاي مختلف ولايت جبار فقيه علیه عارفان را گردآوری و منتشر کنیم. در این مجموعه دلايل ترس و وحشت، نگرانی و اضطراب ولايت ظالم فقيه و نهاد فاسد رهبري از تصوف و عرفان اسلامي، دلایل حمايت ولايت کذّاب فقيه از عرفان كاذب، علل دشمني و طرح ريزي توطئه دستگاه حاكم ولايت فقيه عليه عرفان اسلامي بطور مستدل و مستند بررسی شده است.

32- در پاسخ به مقایسۀ استاد معظم با مسعود رجوی نه تنها تشابهات شگفت انگیز خامنه ای (علی رجوی) و نظام ولایت فقیه را با رجوی و سازمانش منتشر می کنیم بلکه نشان میدهیم که منافق اعظم کسی جز علی خامنه ای نیست و علی رجوی از مسعود رجوی صدها بار بدتر است.

33- خامنه ای به استاد عزیزما، اتهام ارتداد و سب النبی می زند و ما ثابت می کنیم که ولایت جبار فقیه خود فرعون زمان و مبلغ آیین شیطان پرستی است.

34- اگر ادعا می شود کرامات استاد جان محمدعلی طاهری دروغ است در مقابل ما نیز پاسخ مفصل می دهیم که همۀ کراماتی که دربارۀ ولایت کذّاب فقیه (علی رجوی) خامنه ای، گلپایگانی، اراکی، خوشوقت و آملی و بقیۀ کسانی که حساسیت روی آنها هست گفته می شود دروغ پردازی است. اگر اتصال به روح القدس دروغ است پس فریاد "یاعلی" ولی کذّاب فقیه هنگام تولد نیز دروغ است. اگر حرف مردم بیشماری که توانایی خاص استاد طاهری را تجربه کرده اند دروغ است پس حرف چند نفر آدم مجهول الهویه که رسانه ها و آگاهان  آنها را به شیادی (مانند شیادمداری) و ماست مالی و دروغ گویی می شناسند صد بار دروغ تر از دروغ است. اگر استاد معظم ما طاهری شعبده باز است ما نیز نشان می دهیم علی حقه باز (مقام عظمای ولایت) و معلمان وی شیاطین شعبده باز هستند چون شعبده و چشم بندی آنها درتاریخ کم سابقه است. اگر خواب هایی که ما دربارۀ استاد دیده ایم خیالات است پس خواب هایی که امام جمعۀ تهران می گفت دربارۀ معظم له دیده اند و اینها گواه ارتباط او با امام زمان است و گواه سید خراسانی بودن خامنه ای است خیالات پریشان است. چون آخوندهای سیاسی و شیاد که معروف به دروغ گویی هستند به این گونه حرفها شناخته شده اند.

35- در مقابل راه اندازی شکایات دروغ- و ساختگی  از استاد معظم محمدعلی طاهری:

1- ارائه دادخواست علیه علی خامنه ای و فهرست تخلفات قانونی و اتهامات او در ارتباط با کل انحرافات و خطاهایی که در زمان مسئولیت خود مرتکب شده است.

2-  ما همچنین به تشریح آنچه در طول این سالها بر مادران داغدار ایرانی از ظلم صدام علی خامنه ای گذشته می پردازیم و جنایات نظام شیطانی ولایت فقیه را در حق فرزندان ایران زمین، زندانیان سیاسی و عقیدتی، مردم مظلوم و دختران و پسران مسلمانی که مورد تجاوز جنسی مأموران ولایت ظالم فقیه قرار گرفتند به تصویر ثابتی برای دنیا مبدل می کنیم.

3. در گزینه‌های قبلی گفتیم که برای خامنه ای و اهل بیتش شعار می سازیم و در همه جا می نویسیم و در همه جا پخش می کنیم. اضافه می‌کنیم که ما خسته نمی شویم و هر روز کار خود را از سر مي گيريم و تا سرنگونی کامل ولایت دروغ و باطل به کار خود ادامه می دهیم. روز و شب کار ما همین شعار است چون همه چیز با شعار آغاز می شود. ما تا آخرین قطرۀ خونمان به کار خود ادامه می دهیم. شعار می سازیم و تبليغ شعار مي كنيم و شعار می نویسیم و شعار پخش می کنیم و شعار یاد می دهیم و نشان می دهیم که چگونه ملت بزرگ ایران چهرۀ واقعی خامنه ای پسرانش و خانواده اش را بشناسند. روی پول ها بر ضد او شعار مي نويسيم روی دیوارها در مکانهای عمومی در مساجد و حتی در منازل خود براي خامنه ای و خانواده اش شعار مي نويسيم. علاوه بر این در مجموعه ای بيش از هزار بيت شعر از بزرگترين و مشهورترين شعراي قديم و معاصر ايراني در تشريح ديكتاتور و ديكتاتوري (ظالم و حكومت ظلم) ذكر شده است را نیز به آن می افزاییم و این را به ضمیمۀ کتاب 110 سرود برگزیده و ماندگار جنبش سبز اضافه می کنیم.

شعارهای دستهء اول

1)     طاهری، آزادی خواه    مرگ بر خامنه ای روباه

2)     طاهری، آزادی خواه    مرگ بر خامنه ای خودخواه

3)     طاهری،آزادی خواه      مرگ بر ولایت پادشاه

4)     طاهری، آزادی خواه    خامنه ای را بکشان دادگاه 

5)     طاهری،آزادی خواه     ایران شده کشتارگاه

6)     طاهری، آزادی خواه    مرگ بر یزید شاه

7)     طاهری،آزادی خواه     مرگ بر دیکتاتور روسیاه

 

شعارهای دستهء دوم

1)     طاهری، مظلوم است و بی گناه        مرگ بر ملامحمد آقا

2)     طاهری، مظلوم است و بی گناه        مرگ بر علی جعلی و مجتبی

3)     طاهری، مظلوم است و بی گناه        مرگ بر حکومت ملاها

4)     طاهری، مظلوم است و بی گناه        ملا شرّ است و بلا

5)     طاهری، مظلوم است و بی گناه        دروغ شیوۀ ملاها

6)     طاهری، مظلوم است و بی گناه        ملا دشمن الله

7)     طاهری، مظلوم است و بی گناه        لعنت به همۀ ملاها

 

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه