بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 27 آذر آبان ماه 1391 ـ  17 دسامبر 2012

 

میان ُبر

فدوی موجود کم مصرفی ست، فلذا اهل صرفه جوئی ست و، طبیعتاً، مخالف اسراف؛ حتا در رفت و آمد! و انگیزه اش نیز این است  که در این حالت، یعنی مصرف زیاد، مردم زحمتکش برای در آمد کمتر باید بیشتر کار کنند! باری، فی المثل، فدوی اگر بمنظور انجام چند کار متوالی توفیق جابحائی این جنازه را داشته باشد، می کوشد که کارها را به لحاظ منطقه، چندان ردیف کند که نیازی به  صرف وقت اضافه در انجام آن امور، حتی المقدور، نداشته باشد.

ذکر این مصیبت را فدوی از آن جهت آورد تا عرض کند که وی، از هر رویدادی اگر نگوید سوء استفاده، با ابراز شرمندگی، دستکم استفادهء ابزاری می کند تا، در انجام آن کار، حد اقل وقت و انرژی از فدوی بی توش و توان، مصرف شود. بر این پایه، روشن شد که فدوی گردن شکسته «اهل میان بـُر» است.

لکن از ورود به باب فوائد  میان بـُر، که فی نفسه می تواند موضوع پژوهش دانشگاهی جداگانه ای باشد، عجالتاً صرف نظر کرده و تنها به ذکراین نکتهء باریکتر از مو (بشرطی که زیر چادر باشد- م) اشاره می کند که ما وقت نداریم و برای حصول به هر  معنی ناگزیر به میان ُبر هستیم!.. بر این اساس، فدوی اگر با مرور برخی خبرها به تأسی از برادران، بخواهد که از آب کره بگیرد، بی سببی نیست!.. ملاحظه بفرمائيد:

«کارشناسان ایرانی مشکل موشک های کره شمالی را حل می کنند». (بازتاب)

 گفتن ندارد که فدوی، هیچ مخالفتی با اینکه برادران مکتبی، مشکل برادران ُملحد ما را در کره شمالی حل فرمایند ندارد، لکن در حاشیه تقاضای بی مقداری دارد که اگر زحمت نیست، برادران دانشمند، سر راه، به قول عوام،  stop by فرموده پس از سی و چند سال از درگذشت انقلاب، دستی هم به سر و گوش بخاری  مدرسه شین آباد پیرانشهر بکشند که بچه های ضد انقلاب و فتنه گر آن در اثر انفجار بخاری خارج از رده، باربکیو (B.Q.) نشوند!..

و نیز، در همین ارتباط، فدوی تقاضای دیگری دارد از حضرت اباعیدالله الحسین(ع) که هزینهء سنگین دربار اش  را ملت یک لا قبا پرداخته و هم اکنون بهمت مسؤلین محترم بیکار، اعلی الله مقامهم اجمعین، و به قول عوام به وجه emamzadeh to go به استناد گزارشی که در پی می آید، در شهرهای ایران سابق در گردش است.:

«به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مردم آبادان از پیر و جوان، مرد و زن، کودک و نوجوان و جوان، روستایی و شهری، قبائل عشایری و حتی زایرانی که از شهرهایی همچون شیراز، بوشهر، ماهشهر، سربندر، سمنان، اهواز، شادگان، دارخوین، صویته، اروندکنار، چوئبده و... در قالب کاروان و حتی با دوچرخه و یا پای پیاده خود را به اینجا رسانده بودند تا به صف استقبال کنندگان از ضریح بارگاه اباعیدالله الحسین(ع) بپردازند، از ساعت ها پیش مسیر ورود و محل استقرار ضریح را به تسخیر خود درآوردند. تآخیر چندین ساعته در ورود ضریح جدید امام حسین(ع) به شهر آبادان نیز مانع از حضور مردم در محل استقرار ضریح جدید امام حسین(ع) نشد.» (سايت الف)

تقاضای فدوی در این مرحله نیز، از آن بزرگوار، که صاحب کرامات و معجزات گوناگونی ست، این است که سر راه، اگر زحمت نیست، به قول عوام، stop by کرده بخاری فوق الذکر را تعمیر فرمایند؛ برادران مان که پس از 35 سال، بحمدالله والمنة، عرضه اش را نداشته اند!...

باری، با اینهمه، فدوی مشکلات اینگونه امامان (ع- س- ص- عج)را نیز درک و اضافه می کند که آن امام همام(ع) اگر وقت ندارد، فدوی حاضر است که آتش به مال اش زده، تعمیر بخاری مذکور را، به پس از عملیات زیر موکول کند:

«در حالی که ضریح ساخته شده در ایران برای حرم امام حسین هنوز به عراق نرسیده، از قم گزارش می رسد که کار ساخت ضریح حرم دو امام دیگر شیعیان نیز مراحل پایانی خود را طی می کند. این ضریح متعلق به حرم امام نقی و امام حسن عسکری است که در شهر سامرای عراق قرار دارد و بر اثر انفجار بمب در روز سوم اسفند سال 1384 به طور کامل تخریب شده بود... از سوی دیگر، حسن پلارک٬ رئیس ستاد بازسازی "عتبات عالیات" اعلام کرد در حال حاضر بیش از 54 پروژهء بازسازی و نوسازی "اماکن متبرکه" و آرامگاه امامان شیعه در عراق در دستور کار این ستاد قرار دارد. او روز شنبه به ایرنا گفت که ساخت ضریح حضرت مسلم٬ ابراهیم مجاب، حبیب ابن ‌مظاهر و امامین کاظمین در استان‌های تهران٬ قزوین٬ البرز و قم از برنامه‌های آتی این ستاد است. وی توسعهء "صحن حرم امام اول شیعیان در نجف" را از دیگر پروژه‌های بزرگ این ستاد اعلام کرده و گفته این پروژه از سال گذشته آغاز شده و پنج سال به طور خواهد انجامید». (سايت روز).

و من الله التوفیق و علیه التکلان

 

اختلاف نظر

فدوی، در مرور خبرهای جراید شریفه ی دارالخُرافه، به موردی برخورد که در آن بین علما اختلاف افتاده بود. در اینگونه موارد، که مستورهء آن در پی می آید، معمولاً مقام معظم رهبری ادامه الله ایامه و نصر اعلامه و اجری بالخیراقلامه، به عنوان فصل الخطاب، ظاهر شده و با یک تشر دموکراتیک، مؤمنین را روی منابر خودشان می نشاند!:

«به گزارش بازتاب، جمهوری اسلامی نوشت: کنار هم قرار دادن نام خدا و رهبری و رئیس جمهور، در مراسم افتتاح طرح توسعهء سیمان بوکان توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، موجب تعجب مردم شد. طی دو روز گذشته مردم، تماس هائی با روزنامه جمهوری اسلامی گرفته و به این اقدام معاون اول رئیس جمهور اعتراض کردند».

این هم نظر برخی کاربران مربوطه:

* «خیلی هم عجیب غریب نیست همون شعار دوران طاغوته. ایشون به زبان دیگه این شعار رو تکرار کردند: خدا- شاه -میهن!»

* «استفاده از این الفاظ شایستهء جمهوری اسلامی نیست چرا که یادآور جملهء خدا، شاه، میهن در زمان طاغوت است. در آن زمان یک مشت پاچه خوار چنین القابی را خلق می کردند. در این دوره نیز یک مشت پاچه خوار! » [توضيح: این نشانه ی رشید(!) جزو خبر نیست، فلذا آن را به علامت آن ارّهء معروف که نماد بلاتکلیفی محض است، بپذیرید- ارّه به ماتحت!]

* «هر دم از این باغ بری می رسد / تازه تر از تازه تری می رسد. اگر کسی دیگر اینگونه سخن گفته بود کفن پوشان خیابان ها را پر کرده بودند و کجایند کفن پوشان دیروز؟»

* «پناه برخدا، یاد تثلیث می افتی».

باری، نظر به اینکه معظم له، بدلیل رسیدگی به مسائل دنیوی و اُخروی، فرصت ظهور در این غائله را نداشتند، امر بر این دائر شد که فدوی نیابتاً مسأله را رسیدگی و اقدام مقتضی معمول دارد؛ لکن از شما چه پنهان که فدوی هرچه به جملهء کذائی خیره شد، در آن اثری از میهن ندید، اصرار مؤمنین هم البته بی فایده است؛ چرا که برادران از صدر تا ذیل، پیش از این، ضمن برائت از مشرکین، هرگونه رابطهء  خود با میهن را، به تکرار و به چندین زبان زنده و مردهء دنیا، اعلام فرموده اند؛ فلذا در این باب فدوی اقدامی نداشته و به قول عوام case را مختومه اعلام می کند؛ بویژه آن که  برادر محمد(ص) رضا(ع) رحیمی با استناد گزارش زیر، یک استکان جام زهر بالا انداخته است!:

«به دنبال انتشار خبر انتقادآمیز رسانه‌ها به نقل از مردم دربارهء "کنار هم قرار گرفتن نام خداوند، رهبری و رییس‌جمهور" که در جریان سخنرانی معاون اول رییس‌جمهور در مراسم افتتاح طرح توسعهء سیمان بوکان اتفاق افتاد، ضمن پوزش و پذیرش این انتقاد سازنده، تاکید می‌نماید که اشتباه لفظی و سهوی مذکور به دور از هر نوع انگیزه و قصد اغراق‌ گویی و ناشی از فشردگی و تغییر ناگهانی برنامه‌ها بوده است.» (اعتدال)

زیاده عرضی نیست....

 

نقل به معنی ...

فدوی ضد انقلاب، نخست نمی خواست که این مختصر را پیرامون دکتر مهدی(عج) خزعلی، فرزند ناخلف و بالتبع مغضوب و محبوس آیت الله خزعلی، آخوند دولتی، قلمی کرده و برگ دیگری بر پروندهء قطور وی نزد برادران حاکم بیافزاید؛ لکن در مطلبی از وی که دریافت کرده بود رگه هائی از" طنز سیاسی" یافت که که از عرصه های مألوف فدوی ست و لاجرم ایشان را، بعنوان زنگ تفریح، از گلهء آقا و آقازادگان، عجالتاً جدا می کند!

این مطلب را فدوی، به این امید که وضعیت او را در زندان اولین حکومت الله بر زمین، از این بد تر که هست نکند، با خوانندگان محترم ضد انقلاب خود، بقول عوام share می کند:

 

«گرمابهء جمهوری اسلامی: حکایت حکومت و دولت در جمهوری اسلامی مَثَل گرمابه است، و پست و مقام و مسئولیت، لُنگ این گرمابه. این لنگ ساعتی در اختیار توست و بعد از تو دیگری بر کمر می بندد. اگر آن را در حمام از تو بستانند، "مکشوف العوره" خواهی شد، باید دستی در پیش و دستی در پس بگیری و از حمام بدر شوی. ممکن است کودکان خیره سری هم در حمام باشند و تو را بدون لنگ ببینند و هو کنند - که همیشه هستند - انگار برای این کار زاده شده اند و حقوق می گیرند! این پست و مقام ستارالعیوب است، تا می‌توانید به هر حیله و ترفند، این لنگِ پست و مقام و مسئولیت را نگه دارید؛ اگر لازم شد مدح و ثنایی بگویید، دستی ببوسید، یا در جایی شتر دیدید، ندیدید! الاهم و فی الاهم کنید، شما که آبرویتان را مفت بدست نیاورده اید، لنگ را بچسبید! تا بر دولت و وزارت و وکالت تکیه زده اید عیب تان مستور و پرونده ها مختومه است! وای به روزی که لنگ از شما بستانند، همان چاکران و نوکران و دستبوسان آستان، شما را هو می کنند! از گذشته عبرت بگیرید، شما نیز گذشته‌ی آیندگانید! این شتری است که در خانه همه می خوابد! دولت اول: یادش بخیر، در خیابان ها فریاد می زدیم: “ بازرگان، بازرگان، نخست وزیر ایران” چه شد؟ بی آبرویش کردند، مجلس ختمی هم نمی توان برایش گرفت، به جرم عضویت در حزب او زندان های طویل المدت می برند! دولت دوم:  ابوالحسن بنی صدر را می گویم، آخوندزاده بود، پدرش عالم اول همدان بود، امام به پدرش علاقه‌مند بود، بیش از یازده میلیون رای داشت، چه شد؟ با چهرهء گریم شده از کشور گریخت! لنگش را که گرفتند، دیگر در ملاء عام نتوانست ظاهر شود! دولت سوم: دولت شهید رجایی، کمتر از یک ماه دوام داشت، شانس آورد که با لنگ در حمام شهید شد، اگر زنده می ماند، لنگش می ستاندند و مثل بقیه می شد، پس بیایید – به قول شهید باکری- دعا کنیم که شهید شویم، ظاهراً مسئول خوب در جمهوری اسلامی، شهید است! دولت چهارم: مهندس موسوی: او که از سران فتنه است و افراطی های جناح راست برای اعدام او عجله دارند، در خیابان‌ها و در تظاهرات دولتی هم به او ناسزا می گویند، در کنار نماز عبادی سیاسی جمعه هم عکس او و دیگر سران فتنه را در آتش منتشر می کنند! یکی او را انگلیسی و دیگری او را عامل موساد می‌نامد! دولت پنجم: آیت الله هاشمی رفسنجانی، او را که ریشهء فتنه می خوانند و احمدی نژاد و مشایی و فاطی رجبی و... او را مفصل هو کرده اند، شعارهای نهم دی را فراموش نکرده ایم: "تاجر ورشکسته /    برگرد به باغ پسته ؛“  و شعار علیه فرزندانش! دولت ششم: حجةالاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی، او هم که در آتش سران فتنه می سوزد و عده ای معتقدند باید او را اعدام کرد یا دست و پایش را از غلاف برید! دولت هفتم: هنوز لنگ بر کمر دارد، گاهی لنگ بالا می رود و کسانی هو می کنند، مثل ماجرای مشایی و رحیمی و کردان و فقیه و یک میلیارد دلار و..!  وای به روزی که لنگ از او بستانند! آن وقت است که دیگر نمی‌توان با رانت لنگ از محاکمه فرار کرد! پس ای دولتمردان؛ علیکم باللنگ، اوصیکم باللنگ، استعینوا باللنگ، اگر می توانید با خود لنگی به همراه بیاورید، هرچند حمامی اجازهء خروج لنگ از حمام را نخواهد داد!»

بله، باری، با آرزوی طول عمر! برای دکتر مهدی(عج) خزعلی، هرچند که شیشهء عمر وی و نیز سایر مخالفان حکومت شترگاو پلنگ حکومت اسلامی، تا اطلاع ثانوی، که چندان هم دور نیست، در تنها دست اعلیحضرت العظما علی(ع) خامنه ای، خلدالله ملکه و سلطنة، است!...

ضمناً در اشاره «سایر مخالفان حکومت» لازم است عرض کند که نمی داند آيا ناگزیر به ذکر این مصیبت عظما نيز هست یا نه که وی، به هیچیک از جناح های شناخته شده ی حکومت اسلامی و نیز اپوزسیون های درون و برونمزری زحمتکش آن، شوربختانه متعلق نیست و به بقول حافظ بزرگوار: "ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است." و این  نیز اما بدان معنا نیست که وی، با همین بضاعت ِ اگر نگوید حقیرانه، دستکم بسیار اندک، صاحب هیچ درک و حسی در این پیوند نیست و در ذیل همین مختصر، به اجمال و اختصار، و البته با استعانت از استاد سخن می افزاید که: من از آن روز که در بند توأم آزادم!...

 

المعنی فی بطن...

«رزمایش الی بیت المقدس در پادگان سیدالشهدا(ع)!»

فدوی هرچه و با هر دقتی به عبارت/ تیتر فوق، که با مبالغی تصاویر ترسناک از برادران نیز همراه بود، خیره شد هیچ چیزی در آن نیافت که  ربطی به ایران و مردم اش داشته باشد و همینطور ارّه به ماتحت مانده بود که چرا این تعزیهء نظامی، در ایران و بخرج ملت ِ یک لا قبا برپا شده است؟ شما می دانید؟

 

 

مسابقه

بشناسید و یک فقره بلیط یک طرفه!(1) به وطن اسلامی، جایزه بگیرید(2):

نخیر!.. چشم و چار فدوی هنوز کم تا قسمتی کار می کند، آن دو تا که نگهبان اند و آن یکی هم که فیلمبردار. منظور فدوی آن دوچرخه سوار است که دارد بی خیال رد می شود؛ بفرمائید کیست و برندهء خوشبخت جایزهء امشب  ما باشید...

- بله؟ نخیر، جانباز 35 در صدی نیست!

- نخیر، مدیر عامل بانک ملی، پیش از اختلاس سه هزار میلیاردی هم نیست.

- ببخشید، پاسخ شما هم شوربختانه درست نبود. آیت الله جنتی با لباس مبدل هم نیست.

بطوری که ملاحظه می فرمائيد، شوربختانه و طبق معمول، برای نمونه یک پاسخ درست هم نیامد و آن جایزهء نفیس دوباره ماند روی دست فدوی.

و اینک پاسخ درست برای عبرت خلق: «آن مستضعف، نخست وزیر خاج پرست دولت ضد انقلاب هلند است که دارد می رود سر کار!»

---------------------------------------------------------------------

(1) زیرا بازگشتی در کار نبوده و مسير يک طرفه است: بلاد کفر- تهران – بهشت زهرا(س).

(2) تنظیم نامه های کذائی و ارائهء اقاریر لازم و شرکت در برنامه های تلویزیونی مربوطه، دیگر پای خودتان!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفه ی دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

 

*« احمدي از اهالي شهرك: وضعيت مدرسه نور در شهرك شهيد بروجردي، در منطقه 15، از مناطق زلزله زده ورزقان بدتر است. آنها وسايل گرمايشي دارند اما بچه هاي اين مدرسه از شدت سرما بايد بلرزند و... با پالتو سر كلاس درس بنشينند».

پاسخ فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض خاک نعلین عنبرآسایشان رسید. در بازدم فرمودند که میزان، بقول حضرت امام(ل)، ترکیدن بخاری ست و البته تعداد دانش آموزانی که در این حادثه بقول عوام بار بکیو می شوند نیز، بعنوان ذغال خوب، البته  بی تأثیر نیست، برادر احمدی!

 

* «يک شهروند: با قطار از مشهد عازم بندرعباس بوديم. واگن 2 كوپه 2 پر از حشراتي مانند ساس بود و اين باعث برهم خوردن آرامش خانواده و خارش بدن هايمان شد. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم».

پاسخ فدوی: مراتب شدیداً بعرض رسید؛ در راهُ پـُر مخافت مبال فرمودند: اصلا ً وقت ندارند!، لطفاً خودتان بخارانید، برادر رفاه طلب!

 

* «7352---0912: ماه محرم با مجالس وعظي كه تشكيل مي شود بهترين فرصتي است كه سخنرانان و صاحبان منبر مي توانند ضمن تبيين فلسفهء قيام امام حسين(ع) به موضوعاتي مثل حجاب در جامعه و فوايد آن نيز بپردازند و جلوي آسيب ها را بگيرند».

پاسخ فدوی: نه نمی شود، برادر 7352---0912! فدوی در ایام مبارک محرم، فقط شدیداً قمه و اگر نبود، هرچه دم دستش باشد، به سرو کله اش می کوبد و البته زار می زند، فلذا برای این چیزهائی که شما می گوئید، دیگر  وقت و جان اضافه ندارد!

 

* «احمدي: علي رغم تحريم و تورم و گراني برخي رسانه ها از عدم استقبال مردم از نذورات ماه محرم سخن مي راندند ولي در عمل شاهد بوديم كه درست برعكس انتظار آن ها دستگاه امام حسين(ع) چنان شور و شعور و حرارتي ايجاد كرد كه نه تنها نذورات مردم علي رغم نيازمندي خود كاهش پيدا نكرد بلكه بسيار بيشتر از سال قبل شد».

پاسخ فدوی: خدا فدوی گردن شکسته را بکشد که نمی دانست که "دستگاه امام حسین"(ع) پس از هزار و چهارصد سال، هنوز هم کار می کند برادر احمدی!. سازندگان وایاگرا لعنة الله علیه، بروند کشک شان را بسابند!.. باری - بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس ـ صحیح است، صحیح است! چنانچه اکنون آه دیگری هم در بساط دارید، به آقا امام حسین(ع) و اگر تشریف نداشتند، به کلب آستان شان یعنی نمایندگان بر حق ایشان مرحمت کرده، رسید دریافت دارید، و من الله التوفیق.   

 

* «قاسمي: پس از ديدار با رهبر فرزانه انقلاب در مراسم عزاداري امام حسين(ع) روحيه مضاعفي گرفتيم».

پاسخ فدوی: فدوی در این خصوص اقدامی ندارد، لکن بخاطر خودش می پرسد که شما با آن روحیهء مضاعف یکوقت خدای نکرده، چه کردید، برادر قاسمي!

 

* «يک شهروند: به رئيس جديد دانشگاه آزاد پيشنهاد مي كنم استفاده از لباس هاي متحد الشكل را حداقل براي كارمندان اش اجباري كند».

پاسخ فدوی: بعرض رسید. فرمودند الاهم فی الاهم. منظورشان آن بود که به فتوای علمای سلف، رضوان‌الله تعالی عليه و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، متحد الفکر کردن، بر متحد الشکل پوشيدن تقدم دارد، برادر مؤمن!

 

* «يک شهروند: مدتي است بازي قمار با تخته نرد در بعضي پارك ها و مغازه ها به صورت علني رواج يافته چرا مسئولين محترم نيروي انتظامي با اين منكر قطعي برخورد نمي كنند.

پاسخ فدوی: مراتب به شرف عرض رسید. بعدالتحیه و السلام و البته تشکر از اطلاع رسانی (جاسوسی- م) پوزش طلبیده و فرمودند یادشان رفته بود که برای تخته نرد هم مجازات شلاق یا از آن بهتر، اعدام بگذارند!

 

* «يک شهروند: چرا در شهرستان ها هيچكس براي كارت طلايي بيمه درماني ارزش قائل نيست؟»

پاسخ فدوی: والله برادر شهروند، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م)  دروغ چرا، تا اعدام آ آ آ آ... لابد طلایش مثل چیزهای دیگر، تقلبی است!

 

* «يک شهروند: جاي بسي تأسف است كه گزارش اخبار ساعت 16 شبكه 2 توسط يك خانم آن هم از استخر مردانه و طي مصاحبه با مسئولين استخر صورت مي گيرد».

پاسخ فدوی: مراتب در شرایطی که چندان هم شنگول نبودند، بعرض خاک نعلین همایون شان رسید؛ بسیار متغیر شده و ضمن صدور دستور ارشاد مسؤلین ذیربط به ترتیب ریش، دستور قصاص نیز صادر فرمودند. بموجب این حکم حکومتی، مقرر شد که بعنوان قصاص، همان اخبار، توسط مجری مرد، و از استخر زنانه، گزارش شود، برادر مؤمن!

 

* «2850---0912: حال كه تيم ملي فوتبال كشورمان در مقابل تيم ازبكستان تن به شكست داد و بازي را باخت مبلغ 25 ميليون توماني را كه به هر بازيكن داده بودند پس بگيرند و در راه درست مصرف كنند».

پاسخ فدوی: فدوی پیش از اینکه یقهء فوتبالیست های تیم ملی کشورتان را بگیرد، مراتب را از مرجع تقلید گرانقدر خود، استقتاء کرد. در بین دو قیلوله در پاسخ فرمودند که باخت تيم ملي فوتبال كشورتان در مقابل تيم ازبكستان، بمثابه نمازی ست که قضا شده است، فلذا، مشمول قصاص شما نمی شود، برادر 2850---0912!

 

* «خانم محمدي: تلويزيون آمريكا رسماً در برنامه هاي خود به مسئولان كشور ما توهين مي كند و نمايشنامه و كاريكاتور نشان مي دهد، آنها سواد حقوق بين المللي رسانه اي ندارند و نمي دانند در حقوق بين الملل هيچ دولتي اجازه توهين به مقامات رسمي كشورهاي ديگر را ندارد؛ دولت ما چرا به سازمان ملل شكايت نمي برد؟»

پاسخ فدوی: والله خواهر محمد(ص)ی بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... علت آن است که مسؤلین محترم ما، اعلی الله مقامهم اجمعین، خود ِجنس اند!، و لاجرم دستمایهئ طنز پردازان. ضمناً ایگونه فعالیت های هنری در بلاد کفر و زندقه، مع الاسف به کهریزک و اوین و از آنجا به بهشت زهرا(س) ختم نمی شود، خواهر محمد(ص)ی!

 

* «1167-0935: از مسئولين محترم دولتي درخواست مي شود با توصيه به آغاز فصل سرما در رسيدگي به اسكان زلزله زدگان آذربايجان شرقي از هيچ كوششي دريغ ننمايند».

پاسخ فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط، پیگیری شد. فرمودند که در اعتکاف هستند،  لکن حسب اطلاع، برادران ژاپنی در رسیدگی به وضع زلزله زدگان آذربايجان شرقي، قبول زحمت کرده اند،برادر 1167-0935!

 

* «8751-0912: لازم است عزيزاني كه پهپادهاي دشمنان را شكار مي كنند مورد تشويق ويژه قرار گيرند. وقتي فوتباليست ها به خاطر يك توپ و گل زدن در دروازه رقم هاي ميلياردي مي گيرند، نبايد از غيورمردان كشورمان تقدير و تشكر شود؟»

پاسخ فدوی: مراتب در فاصله ی بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسایشان رسید. در بازدم فرمودند که منظور شما را بخوبی دریافته و دستور ارشاد توأم با تعزیر فوتبالیست ها را صادر فرمودند، برادر 8751---0912!

 

* «1363---0917: در اخبار 30:20 شبكه دوم سيما به صورت ناشيانه پوشيدن تي شرت هاي مزين شده به نام ائمه معصومين به ويژه نام حسين(ع) در ايام عزاداري ماه محرم نوعي بازارگرمي براي يك عده فروشنده دانست و زير سؤال برد. آيا خوب است كه جوانان تي شرت هايي كه نام خوانندگان و هنرپيشه هاي غربي روي آنها حك شده بپوشند و تبليغ كنند؟»

پاسخ فدوی: والله برادر  1363---0917  بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... غربی با عربی، فقط، یک نقطه ی ناقابل فاصله دارند. فلذا، فدوی تفاوت دیگری، آنجا که به هجمه ی فرهنگی مربوط می شود،نمی بیند..

 

* « يك دانشجو: در حال حاضر كه بنده با شما تماس گرفته ام يك ماشين دولتي به شماره... جلو دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب واقع در خيابان شهيد دائمي در حالت روشن پارك است و راننده داخل آن زير باد كولر اتومبيل در حال استراحت مي باشد. نزديك به يك ساعت است كه بنده شاهد اين صحنه هستم و از اينكه اينگونه به بيت المال خيانت مي شود رنج مي برم».

پاسخ فدوی: ممنون از اطلاع رسانی (جاسوسی- م). لکن شما کار و زندگی، کلاسی، چیزی نداشتید که به اندازه گیری دمای کولر برادر راننده مشغول شدید، برادر دانشجو؟ فدوی رجاء واثق دارد که می توانيد وقتی مؤمنین و مؤمنات با حمایت نیروی محترم انتظامی به کوی دانشگاه تشریف فرما و دانشجویان پسر را با شیهه ی یاحسین(ع) و دانشجویان دختر را با شیهه ی یا زهرا(ع) از طبقات فوقانی خوابگاه به پائین پرتاب می فرمایند نیز در محل حاضر و رنج ببرید، برادر دانشجو!

 

* «عباسي: چند ماه نمي شود كه يخچال... خريده ام ولي در اين مدت چندين مرتبه تعمير شده ولي عيب آن برطرف نشده است. از طرف شركت گفته اند براي اينكه يخچال برفك نزند آب در داخل آن نگذاريم. پس بفرمائيد يخچال را براي چه خريده ايم؟!»

پاسخ فدوی: حق با شرکت است برادر عباس(ع)ی!.. منظورشان این است که آب در یخچال گذاشتن همان و آب درآسیاب دشمن ریختن همان!

 

* «علي محسني: خودروي بنده در خيابان پيروزي خراب شد كه با امداد سايپا تماس گرفتم و به خاطر تشخيص اشتباه صد هزار تومان هزينه كردم. بعداً مشخص شد عيب تشخيص داده شده متخصصين سايپا اشتباه بوده است. براي شكايت با سايپا تماس گرفتم كه متأسفانه واحد شكايت اصلاً گوشي را بر نمي دارند. حال اگر از واحد شكايت، شكايت داشته باشيم پيش چه شخص و مرجعي بايد برويم؟»

پاسخ فدوی: گفتیم حالا چه می خواهد بگوید!، این همه بیماران در اثر تشخیص غلط برادران پزشک جان ناقابل خود را از دست دادند، جیک شان در نیامد،حالا شما چه خبرتان ست که در اثر یک فقره تشخیص غلط برادر سایپا، که حق مسلم شان است!، این همه گردو خاک راه انداخته اید؟ تازه، سر و ته قضیه همه اش 100 هزار تومان ست که جلوی یک بچهء مکتبی بگذارید، قهر می کند برادر علی(ع) محسنی.

 

* «يک شهروند: اميدوارم در سند جامع آموزش و پرورش كه اخيراً رونمايي شد بيشتر روي اسلامي و ايراني كردن محتوي دروس رشته علوم انساني در مدارس و سپس دانشگاه ها سرمايه گذاري شده باشد. متأسفانه بيشتر سر فصل اين رشته ها در حال حاضر غربي هستند و افراد با رويكرد مباني غرب فارغ التحصيل مي شوند».

پاسخ فدوی: فدوی ممنون می شودکه خیال خود را راحت کرده و آن زائدهء ایرانی را هم از جملهء مبارک برداشته و موجبات خشنودی حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان(عج)، ارواحنا روحی فداه، و نایب بر حق اش مقام معظم رهبری، ادام الله شوکته، را فراهم و فدوی را هم از دعای خیر فراموش نفرمائید. و من الله التوفیق

 

* «اصغر ضيايي از سيريش آباد كردستان: بشريت در آخر الزمان هميشه تحت امتحان الهي است. تنها راه قبولي در آزمون هاي مختلف و جلوگيري از سقوط، چنگ زدن به ريسمان ولايت فقيه است. همچنان كه امروز در جامعه مي بينيم، هركس از اين ريسمان فاصله گرفته، سقوط كرده است».

پاسخ فدوی: راست می فرمائید. لکن بین خودمان باشد، فدوی از چند تن که از ریسمان مذکور سقوط کرده بودند،علت را جویا شد، گفتند علت، پوسیدگی آن مربوطه بوده است. فدوی سر اضافه ندارد که دست برادران بدهد، لطفا ً بین خودمان باشد، برادر ضیائی!

 

* «يک شهروند: چه روزها كه يك به يك غروب شد نيامدي، چه بغض ها كه در گلو رسوب شد نيامدي، خليل آتشين سخن، تبر به دوش بت شكن، خداي ما دوباره سنگ و چوب شد نيامدي، براي ما كه خسته ايم و دل شكسته ايم نه، براي عده اي ولي چه خوب شد نيامدي. تمام طول هفته را در انتظار جمعه ام، دوباره صبح، ظهر نه غروب شد نيامدي. اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه والنصر.

پاسخ فدوی: والله برادر مؤمن بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ.. اولا ً تند تر از این نروید که فدوی حالش از این بد تر که هست، می شود! ثانیا، مراتب، گوش برادران کر، به شرف عرض آن امام همام(عج) رسید. یواشکی و از ترس نایب بر حق خودشان فرمودند که ظرف این سی سال، چندین بار کوشیدند که تشریف بیاورند لکن برادران مسلحی را که مقام معظم رهبری، ضاعف الله اشراقه، بر سر چاه گماشته اند، اجازه نداده و ایشان را دو باره به ته چاه فرستادند، برادر منتظر الظهور!، حالا دیگر شما می مانید و آن چاه کذائی!، فدوی هم که این وسط، جز مأموری معذور، کاره ای نیست! بیت: عذر تقصیر همی خواهد و گوید مأمور / کاین جنایت، حَسب الامر همایون باشد!

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

15 دسامبرالمعین سنه ی 2012 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630