بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 2 مرداد ماه 1391 ـ  23 ماه ژوئيهء 2012

 

تدارک

ملت ما، همواره به مقام عظمای ولایت، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، عشق می ورزد.*این ابراز عشق، گاه حتا غیرمستقیم است که البته ناشی از خویشتنداری ست. یعنی، ملت با غمزه و کرشمه، به در می گوید،که دیوار ُمدّ ظله العالی بشنود!...

در توضیح بیشتر می افزاید که خبرهای واصله از شاهدان عینی در وطن اسلامی حاکی ست که ملت دارد خود را برای برگزاری جشن سقوط بشار اسد آماده می کند؛ باری:

بیت

دستت که نمی رسد به «آقا»

دریــاب مـــعــاونــش اســد را!

--------------------------

* فحش ندهید برادر/ خواهر خواننده،خوبیت ندارد !

 

سرانجام بد

فدوی از آنچه می ترسید، سرانجام بسرش آمد! خوانندگان محترم ضد انقلاب بیگمان بیاد دارند که وی چقدر به حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، توصیه و بلکه التماس کرد که اینقدر با لطائف الحیل، جلوی تشریف فرمائی و ظهور حضرت را نگیرند(1)؛ برادران حتا تلاش های صمیمانهء خواهر کریستیان امانپور را در گفتگوی مبسوط با آیت الله صانعی در همین راستا در قم، که از قضا آن زمان هنوز از چشم اعلیحضرت العظما نیفتاده بودند، نیز نادیده گرفته و بر تدابیر امنیتی خود، در جلوگیری از خروج حضرت (عج) از چاه افزودند. باری- فدوی از مبلغ کم می کند و بر ابیات می افزاید؛ به گزارش منظوم وی از این واقعهء "جانگوز " (2) در همان زمان، نگاه کنید:

جنابی که  مُلبّس  گشته  آنجور

بوَد بانوی سی. ان. ان.، امانپور

حجابش گر چه مقداری خرابست

وليکن در عوض حاضر جوابست

بود پرسشگری،  دانا  و قابل

بسی   گوياتر از  حل المسائل

اگر چه پيک شيطان رجيم است

ارادتمندِ   قرآنِ   کريم   است

نجيب و مؤمن و خيلی تميز است

زِ مشتاقان اسلام  عزيز است

فراوان  خُلـق درويشی  گرفته ست

زِ اهلِ بيت (ع) هم پيشی گرفته ست

ز نيک انجامی و خوش طالعی بود

که آن شب  ميهمان  صانعی  بود

رفيق و ياور و دلسوز و همراه

شديداً  همزبان  آيت الله

بدر کرده ست  کلّی  فيس و  قـُمپـُز

که  کرده  نزد   آقايان،   تَلـّمـُذ

بسی آموخت  زيشان  پای  روضه

نمودی  دَرک رمز و راز  حوزه

موفق در دروس سطح و خارج

به  يـُمن ِ  ياریِ  باب الحوائج

نموده  در مسائل  سخت   تدقيق

عميقاً  کرده  در اسلام  تحقيق

بشد در زُمره ی  نسوانِ  برتر

شدی استاد  اندر شرعِ  انور

خلاصه زين عوالم صفحه ای نيست

که او نگرفته  باشد  نمره ی  بيست

زِ اصحاب جليل  جمکران  است

کنیز حضرت صاحب زمان(عج) است

بهر جا جامع  اقوال  حضرت

نباشد  غافل  از احوال  حضرت

چنين پيداست کاو  می کوشد اين بار

نگاهی افکَنَد، آن سوی  ديوار!

نمودندش فراهم  زود  قلاّب

به هم  پيوستنِ  دستان ِ طلاّب

بنا  بر گفته ی  آقای  راوی

سراپا  بود  حسّ   کنجکاوی

چنين  گويند  ناگه  از  ته  چاه

ندائی آمد  امّا  سخت  کوتاه:

"چه خوش باشد  که بعد از روزگاری

به  اميدی رسد  اميدواری"

بگفتا ای  کريستين(3) خوب  کردی

که قلب حوزه  را  آشوب  کردی

که بيش از يک هزار و چارصد سال

بسر برديم  اندر اين سيه  چال

هزاران  بار با خود عهد  کردم

فراوان در رهائی  جهد کردم

ولی  اينجا  لبالب  از  نگهبان

زِ  افراد  بسيجی،  پاسداران

چو بينندم  رسيدم  آخر  راه

دوباره می فرستندم  تهِ  چاه!

نمی دانی  که  اينان از  رهِ  دين

چها کردند  با  ما  ای  کريستين!

"مگر  خِضرِ مبارک  پی تواند"

مرا  از دست  اينان   وارهاند !

چو  برگشتی  به  سی. ان. ان.  دوباره

روان  کن  قصّه  را  در  ماهواره!..

بدیهی ست چنانچه برادران، به توصیه ی صادقانه  و بی چشمداشت فدوی در همان زمان توجه

می کردند، تحریر نوشته ی حاضر، ضرور نمی افتاد. باری - به مصداق:

بیت

پری رو تاب مستوری ندارد

َچه(4) ار بندی سر از (5)  PC در آرد!

حضرت بقیة الله الاعظم، امام زمان(عج)، ارواحنا روحی فداه نیز، در اثر مظالم متعدد برادران و استفادهء بی رویه و ابزاری از نام مبارک ایشان، و همچنین جلوگیری از خروج معظم له از چاه و چند فقره جرائم دیگر، بصورت «اوپوزیسیون نامرئی» ظهور کرده، و بگزارش رویترز و در یک اقدام تلافی جویانه، مؤمنین کثرالله امثالهم را، بموجب خبر موثق زیر، مورد هجمه ی سایبری خود قرار داد!:

«حمله ويروس جاسوسی "مهدی" به ايران و برخی کشورهای خاورمیانه / سایت رادیو فردا- تیتر».

فدوی خودش می دانست "فارسی شکر است" (6) لکن، با اين وجود، ادامهء خبر، بنقل از همان منبع، بدین نکته نیز تلویحاً اشاره می کند:

«...کارشناسان می گويند، حملات جاسوسی اينترنتی همچنان ادامه دارد و در همین زمینه  ويروس جاسوسی اينترنتی جدیدی به نام تروجان «مهدی»  کشف شده که در آن برای اولین بار از ابزار ارتباطی نوشته شده به زبان فارسی استفاده شده است!

باری - خود کرده را تدبیر نیست..

زیاده جسارت است..

17 جولای 2012

---------------------------

(1) برای نمونه ن.ک. به  آرشیو هزل داتکام :

 Jan. Monday 18th. 2010 /  www.hazl.com

(2) واژه ی تازه – از ترکیب جانگداز و جانسوز - برگرفته از سیمای جمهوری اسلامی:

ن.ک. به  http://www.youtube.com/watch?v=kPCjzbgw_nA

(3)  کريستين را در اين ابيات به سکون ياء بخوانيد.

(4) مخفف چاه

(5 ) مخفف Personal Computer

(6) داستان کوتاهی از زنده یاد جمالزاده

 

جدول ترجیحات

فدوی نمی داند که برادران، کثرالله امثالهم، چرا نمی خواهند هیچ جور زیر بار بروند که این بچه مردنی ست! و هی می کوشند که با قندآبی، چیزی، وی را نگهدارند؛ ملاحظه کنید:

«به گزارش بازتاب، آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه، امروز چهارشنبه در دیدار با رییس مجلس سوریه صریحاً حمایت خود را از سوریه اعلام کرد و گفت: "بنده به عنوان رییس قوه قضاییه حمایت خودم را از دولت و ملت سوریه اعلام می‌کنم".»

خب، در این حالت عرض می کند اینکه هیچ تعجبی ندارد، چرا که در غیر اینصورت، در صحن قوهء باه (قضائیه – م) فلک می شدید، برادر لاریجانی چندم!..خب، حالا روح منی!.. 

«وی سپس به رییس مجلس سوریه گفت که باید دو کشور «تعاملات قضایی» داشته باشند و سوریه می‌تواند از تجربیات قضایی جمهوری اسلامی استفاده کند!»

در این خصوص لکن عرض می کند که این فرمایش بکلی مهمل نیست ولی قدری ضعف تألیف دارد! از شما خوانندگان محترم ضد انقلاب چه پنهان که برادران سوری، در این اندیشه اند که وقتی با آن همه کمک های مالی و تسلیحاتی و رهنمود های خونبار مقام معظم رهبری، دام ذله، برادر بشار اسد هنوز موفق به سرکوب کامل ملت نشده است، اجرای مهملات برادر لاریجانی بمثابه دست پنجم خر ُمد ّظله العالی، چه گره ای می تواند از گره های کور برادر بشار اسد، باز کند؟ هان؟...

 

جدال با مدعی

برادر سلحشور، که فدوی اساس را بر این می گذارد که، بابت خدمات ویرانگرانه اش به سینما و سینماگران ایرانی، معرف حضور خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز هست، پنداری دو باره زنجیر  یا ترمز بریده و یکی دو آیه بشرح زیر نازل فرموده است:

«فرج‌الله سلحشور، کارگردان سریال "یوسف پیامبر" معتقد است تأثیر این سریال باعث راه افتادن مصر شده است..!» وی همچنین اظهار کرده است: «تاجیکستان به ما گزارش داد بعد از پخش سریال یوسف پیامبر یک میلیون نفر به مسجد برو های ما اضافه شد!»/ هفته‌نامه نگاه پنجشنبه

والله برادر سلحشور به فدوی مربوط نیست ها!، لکن پا کردن در نعلین اعلیحضرت العظما مده ذله عاقبت چندان خوبی ندارد.در توضیح بیشتر اضافه می کند که همگان می دانند که بهار عربی در کشورهای منطقه، که معظم له آن را به بیداری اسلامی مصادره فرموده اند، تیول حضرت شان است و لاغیر!.. به سودتان است که شما بهمان هتاکی های خدا پسندانهء خود، به سینما و سینماگران ایرانی بسنده کنید؛ از فدوی گفتن!

در باب قسمت دوم فرمایش تان هم، چه عرض کند جز این که بگوید که این قضیه نیز مع الاسف بشما مربوط نمی شود؛ یک معنای آن لکن می تواند این باشد که برادران تاجیکی ما، هنوز کلیه دارند و از قضا، خیلی هم خوب کار می کند، برادر سلحشور، شما به دل نگیرید!

 

فی التأخیر آفات

فدوی نمی داند که چرا حضرات آیات و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین، بر خلاف مؤمنین خاج پرست، اینقدر  دیر اعتراف می کنند! فی المثل، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، خلدالله ملکه و سلطنة، پس از تأخیر مختصر سی و چند ساله بر آن شدند که کمک های بی حد و حصر از کیسهء ملت یک لاقبا را به ماجراجویان عرب گرامی خاورمیانه، از جمله برادر سید حسن نصرالله و توابع، علنی کنند. در باب پدیدهء معروف کیف زنی، که از مشاغل بسیار آبرومند پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ست نیز، داستان از همین قرار است؛ با اختلاف اینکه برادران در حرفهء آبرومند کیف زنی، اتفاقاً خودی و غریبه سرشان می شود؛ ملاحظه کنید:

«رئیس پلیس خرم‌آباد گفت: طعمه 99 درصد از کیف قاپی‌هایی که در مرکز لرستان روی داده زنان بدحجاب بوده‌اند!»

خبرگزاری دانشجو نوشت:

«پاکزاد امروز در نشست خبری تصریح کرد: 99 درصد از کیف قاپی هایی که در مرکز لرستان روی داده طعمه کیف قاپ ها زنان بد حجاب بوده اند که با لباس هایی با رنگ های تابلو تردد می کرده اند و تنها یک در صد کیف قاپی ها از زنان محجبه صورت گرفته است»./ پارسینه

آیا منظور خبرگزاری مزبور این است که کیف زنی هم، معاذالله، یک امر دولتی ست و در راستای طرح حجاب و عفاف اجرا می شود؟.. فدوی که عقل ِ گردش قد نمی دهد، شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، چه فکر می کنید؟

 

تندیس

بقول عوام Relax !.. این فقط یک مجسمهء در حال ساخت است! (1)

فدوی که خود از مؤمنین ستاره دار است، در حاشیه عرض می کند که مجسمه سازی در دین

حنیف، و نیز بموجب برخی احادیث معتبر که در پی می آید، منع شرعی دارد*:

«برید بن معاویه می گوید: در مسجد النبی ـ صلّی الله علیه و آله ـ از امام باقر ـ علیه السّلام ـ شنیدم ـ فرمود: نخستین كسی كه مجسمه ساخت ابلیس بود. او مجسهء حضرت آدم ـ علیه السّلام ـ را ساخت تا مردم را از پرستش خداوند گمراه كند. نقل است امام صادق ـ علیه السّلام ـ فرمودند: هر كس مجسمه ای بسازد،‌ روز قیامت او را وا می دارند كه در آن روح بدمد (در حالی كه نمی تواند این كار را انجام دهد)!»

«عبدالله بن طلحه از امام صادق ـ علیه السّلام ـ نقل می كند: حرام خواران هفت گروهند،‌ برخی از آنان كسانی اند كه در آمدشان از طریق مجسمه سازی است!»(2)

باری- فدوی جهت حل این مسأله، راه حل دیگری نیز دارد و آن اینکه، هر وقت برادران دل شان برای  آیت الله مطهری تنگ شد، به مجسمهء زنده ایشان در مجلس اسلامی (علی(ع) مطهری) رجوع کنند !

از فدوی گفتن؛ حالا دیگرخود دانید... 

---------------------------------------------

 (1) عکس برگرفته از پارسینه

(2) http://www.andisheqom.com

 

حراج

فدوی داشت رأی برادران مصری در دادگاه رسیدگی به جرائم حکومتگران پیشین مصر را بشرح زیر مرور می کرد:

«رژیم حسنی مبارک گاز صادراتی به رژیم صهیونیستی را زیر قیمت بازار جهانی به تل‌آویو می‌فروخت...  دادگاه جنایی قاهره، سامح فهمی، وزیر نفت رژیم حسنی مبارک، را به 15 سال زندان محکوم کرد»./ قدس

باز خدا پدرش را شدیداً بیامرزد که نفت را فروخت و وجهی نیز  در مقابل گرفت!؛ مال ملت یک لا قبا را که مقام معظم رهبری، ایدالله جیشه و ابدا عیشه، به ماجراجویان عرب خاورمیانه، از قبیل حسن نصرالله به اظهار و اقرارطرفین، به رایگان عطا فرمود !...

تکلیف:  بر پایهء رأی دادگاه مصری، و با یک تناسب ساده، بعنوان مشق شب، پیدا کنید زمان حبس مقام معظم رهبری را، پس ازتشکیل دادگاه ملی و مردمی در ایران.        

 

سینمای پادگانی!

فدوی نمی دانست افزون براینکه خرخرهء سینما گران ایرانی، نزد حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، امانت است، دست شان نیز، زیر ساطور نیروی محترم انتظامی ست که هیچ نسبتی  با سینما ندارد!...

این مورد شگفت انگیز را فدوی، از فرمایشات برادر منتظر المهدی(عج) در خبر زیر دریافت :

«سعید منتظر المهدی، رئیس ادارهء سینمایی نیروی انتظامی، با بیان اینکه سینماگران کشور

افرادی فرهیخته و ارزشی هستند گفت: بزودی نشستی مشترک با اهالی سینما برگزار می‌شود».

شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، می دانستید؟؛ بقول برادران: هیهات منّ الذله !..

 

دلایل قوی باید و معنوی!

هر بار هر دست به آبی که مقامات دربار اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، خلدالله ملکه و سلطنة می روند، فدوی ضمن ایوالله گفتن ِ بی قید و شرط، به قول آن بزرگوار می پندارد که: "حد همین است، سخندانی و زیبائی را" و برای دریافت مورد بعدی، " صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را"!  لکن هنوز مرکب این نوشتار خشک نشده است که برادران، دست به آب جدیدی می روند؛ به خبر زیر نگاه کنید، تا به عرض فدوی برسید:

«احمدی‌مقدم‌: دیدن خوردن مرغ در فیلم‌ها چاقوکشی را زیاد می‌کند.(تیتر). فرمانده نیروی انتظامی ایران روز شنبه (24 تير/ 14 ژوئيه) در سخنانی در تهران راجع به آسیب‌های اجتماعی گفت:

 "در فیلم‌ها خوردن مرغ را نشان می‌دهند.... برخی افراد با دیدن این فاصلهء طبقاتی می‌گویند که خودمان چاقو به دست می‌گیریم و حقمان را از این پولدارها خواهیم گرفت»./ مهر/ دویچه وله

خـُب فدوی این را هم می گذارد به حساب مبارزه ی برادران با گرانی!

 

لیست جامع

خوانندگان محترم ضد انقلاب پیش از این هم در جراید شریفه ی دارالخرافه، به خیر زیر برخورد

کرده اند:

«اصفهان - خبرگزاری مهر: حسن کسایی نوازندهء پیشکسوت نی ایران سحرگاه جمعه در سکوت خبری به خاک سپرده شد. این استاد هنرمند در تخت فولاد و در کنار آرامگاه استاد تاج اصفهانی به خاک سپرده شده است».

در همین ارتباط، فدوی بنا داشت لیست جامعی از مواردی که برادران از آن می ترسند را فراهم کند، دید که شوربختانه تتمهء عمرش هم به انجام این مهم قد نمی دهد!. فلذا بر آن شد که برای انجام این کار باتفاق خوانندگان محترم ضد انقلاب، راه آسانتری را برگزیند . باری - خوانندگان گرامی ضد انقلاب، بعنوان مشق شب، استثنائاً بجای پربقال فروش، پیدا کنند چیزهائی را که حکومت مقتدر،از آن نمی ترسد!..

 

مصالحه

در میان خبرها، فدوی گاه به چیزهائی بر می خورد که لا محاله سر ِ همه جایش اسفناج سبز می شود؛ شما هم ملاحظه کنید:

«بنا به گزارشات دریافتی، روز دوشنبه این هفته، محافل طرفدار دوستی و سازش با جمهوری اسلامی در وزارت خارجه آمریکا که از شکست مذاکرات هسته ای بشدت نگران شده اند، تریتا پارسی را برای سخنرانی به این وزارت خانه دعوت کردند. پارسی در بارهء کتاب جدیدش بنام "یک بار گردش تاس" صحبت کرد و گفت که برای سازش با رژیم ایران باید صبر و حوصله داشت و با نشان دادن انعطاف و دادن امتیاز، نظر مساعد خامنه ای را جلب کرد.»/ فوروم ایرانیان

فدوی پیش از این هم بر همین باور بود که برادر تریتا پارسی، با ارفاق، پاکنویس جمهوری شکوهمند اسلامی ست! فقط نمی داند چرا اسمش مثلا ً سید مسلم عبدالهی طبا طبائی نیست؟!

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

21 جمادی الجولای سنه ی 2012 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630