بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 1 خرداد 1391 ـ  21 ماه مه 2012

 

اسفنديارشناسی مقام معظم رهبری

از خوانندگان محترم ضد انقلاب چه پنهان که فدوی بدلائلی قدری نگران فردوسی بود؛ لکن دیری نپائید که مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقاء دولته، با صدور آیه های زیر که آخرین نیوز فرازهائی از آن را بشرح زیر منتشر کرده است، از فدوی رفع نگرانی فرمود :

«(تیتر) رهبرانقلاب: "اسفنديار" مثل‌اين ‌بچه ‌حزب ‌اللّهی‌های ‌امروز خودِ ماست! (از متن) فردوسي اگر صرفاً داستانسرا و حماسه ‌سرا بود، به او حكيم نمي گفتند! شاهنامه فردوسى پر از حكمت است. او انسانى بوده برخوردار از معارف ناب دينى! من موافقم كه از «فردوسى» تجليل شود، شاهنامه تحليل شود و حكمت فردوسى استخراج گردد تا همه بدانند كه اين حكمت، اسلامى است يا غيراسلامى! اگر كسى به شاهنامه نگاه كند، خواهد ديد كه يك جريان گاهى باريك و پنهان و گاهى وسيع، از روح توحيد، توكّل، اعتماد به خدا و اعتماد به حق و مجاهدت در راه حق در سرتاسر شاهنامه جارى است. اين را مى‌شود استخراج كرد، ديد و فهميد. مخصوصاً بعضى از شخصيت هاى شاهنامه خيلى برجسته هستند كه اينها را بايد شناخت و استخراج كرد. من يك وقت گفتم كه "اسفنديار" مثل اين بچه حزب‌اللّهي هاى امروز خود ماست! در فرهنگ شاهنامه يك حزب‌اللّهى غيورِ دين‌خواه مبارز وجود دارد. بله؛ اين كارها را شما بكنيد تا ديگران نكنند. شما كه نكرديد، ديگران مى‌كنند.»

 فدوی نخست پنداشت که منظور مقام معظم رهبری، ایدالله جیشه و ابد عیشه، از اسفندیار، همان اسفندیار رحیم مشائی ِ کار خودمان است!.. لکن در ادامه دریافت که در درک فرمایشات ایشان، طبق معمول  شدیداً به جاده خاکی زده است و منظور معظم له از اسفندیار در آیه ی بالا، اسفندیار شاهنامه است!

راست می فرماید! خب وقتی کورش چفیه بیاندازد و فردوسی هم بسیجی بشود، تکلیف برادر اسفندیار هم، البته معلوم  است !..

فدوی کلیپ فرمایشات آخوند دیگری که بکلی زنجیر پاره کرده و روی دست معظم له بلند شده و از شهر سن خوزه در کالیفرنیا، رمز گشائی فرموده را نیز، برای جوری جنس، در پی می آورد:

تو خود حدیث مفصل بخوان از این "مهمل " !

 

نقد نقی

فدوی اساس را بر این می گذارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب تا کنون ، ترانه ی نقی، اثر هنرمند جوان ایرانی شاهین نجفی را بارها و بقدر کفایت شنیده اند لکن، مانند فدوی، هنوز موفق به کشف هیچ اهانتی، به ساحت مقدس امامان گرامی(ع- ل- عج) نشده اند؛ و بر این پایه، بنظر می رسد تنها کسانی که این اثر را گوش نکرده و دقایق آن را در نیافته اند، همانا برادران گرامی هستند که دور این اثر حسب شیوه ی مرضیه معرکه گرفته، و بی هیچ سببی، مشغول تیز کردن قمه های مبارک هستند!..

 

باری- نظر به اینکه، حضرت مهدی (عج) علیرغم مجاهدات مؤمنین و بدلائلی که به خودشان مربوط است، تاکنون تن به ظهور نداده اند، این اثر بناگزیر، برای حل مشکلاتی که برادران در این سی و چند سال برای ملت در بدر و یک لاقبا فراهم فرموده اند، احتراماً از امام نقی(ع) استمداد طلبیده است؛ کاری که سایر مؤمنین نیز می کنند!..تا اینجای قضیه، اگر مؤمنین و مؤمنات اشکالی می بینند، لطفاً فدوی را خبر کنند!..

اضافه می شود که ذکر خیر حضرت امام(ل) نیز دو بار در ادامه ی ترانه، و بشرح زیر آمده است:

1- امام مقوائی(ل)

2- رحلت جانگوز امام(ل)

گفتن ندارد که دو فقره ی بالا نیز، به استناد مدارک زیر، هیچکدام کار نجفی نبوده و مخلوق ذهن خلاق خود برادران است!؛  ملاحظه کنید:

این از امام مقوائی(ل) ساخت برادران:

 

و این هم مأخذ رحلت جانگوز امام(ل) که ترکیب هنرمندانه ای ست از رحلت "جانسوز" و "جانگداز" ِ آن حضرت !..

 

خب، حالا کی "اعدام باید گردد"؟* 

18 می 2012

--------------------------------

* برای ضبط در تاریخ فقط: صادر کنندگان فتوای قتل: حضرات آیات صافی گلپایگانی - سبحانی- مکارم شیرازی

عاملین اجرای قتل: عبدالرضا هلالی مداح و شیعه آنلاین (100.000 دستمزد!)

زمان اجرا: قرن بیست و یکم!

 

پیشنهاد برتر

فدوی در مرور خبرهای جراید شریفه ی دارالخرافه خواند که: «همزمان با روز بزرگداشت مقام فردوسی، لوح ثبت جهانی هنر آئینی نقالی به رئیس‌جمهور اهدا خواهد شد.»/قدس

فدوی نه اینکه معاذالله با برادر احمدی نژاد مشکلی داشته باشد؛ لکن بقول عوام  some how وی را فرد مناسبی برای دریافت این لوح نمی داند. فدوی البته، از آن دسته از منتقدانی نیست که پس از طرح انتقاد هیچ  پیشنهادی در این باب ارائه نداده و مخاطب را همینطور ارّه به ماتحت، به حال خود رها کند، خیر.. بلکه در ادامه عرض می کند که صاحب فتاوی زیر که آیت الله مطهری(ل) باشد، برای دریافت لوح مذکور، بمراتب سزاوار تر است:

«فردوسی مردی زیانکار بود. زنده‌ کردن‌ لغات‌ فارسی‌ باستانی‌، برگشت‌ از تعالیم‌ قرآن‌ است‌. این همه‌ سر و صدا برای‌ عظمت‌ فردوسی‌، و جشنواره‌ و هزاره‌ و ساختن‌ مقبره‌ و دعوت‌ خارجیان‌ از تمام‌ کشورها برای‌ احیاءِ شاهنامه‌، و تجلیل‌ و تکریم‌ از این‌ مرد خاسر زیان‌ بردۀ تهیدست‌ برای‌ چیست‌؟! برای‌ آنست‌ که‌ در برابر لغت‌ قرآن‌ و زبان‌ عرب‌ که‌ زبان‌ اسلام‌ و زبان‌ رسول‌ الله‌ است‌، سی‌سال‌ عمر خود را به‌ عشق‌ دینارهای‌ سلطان‌ محمود غزنوی‌ به‌ باد داده‌ و شاهنامۀ افسانه‌ای‌ را گرد آورده‌ است‌».*

ممکن است خوانندگان محترم ضد انقلاب به فدوی اشکال کنند که آیت الله مذکور که زنده نیست!؛ در پاسخ این ایراد نیز عرض می کند که فرزند خلف ایشان علی(ع) مطهری که هست!..

-------------------------------------

* پايگاه علوم و معارف اسلام. قسمت هايي از كتاب نور ملكوت قرآن - تاليف آيت الله مطهري/ جلد چهارم / قسمت ششم. برخی از برادران این مهملات را به آیت الله دیگری! بنام  حسینی تهرانی در کتاب مذکور نسبت می دهند، بهر حال، ز هر طرف که شود کشته سود اسلامست!..

 

در تحلیل وقایع اتفاقیه

با آنکه برادران گرامی بارها به چندین زبان زنده و مرده ی دنیا اعلام فرموده اند که صرف نظر از قطعنامه های پیاپی شورای امنیت، تحریم های فزاینده و سهمگین جامعه ی جهانی نیز "دیگر اثر ندارد"، فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه دید که سایت «قدس آنلاین» از خمیر شدن بیش از شش هزار جلد کتاب «غیرمجاز» در شهر قم با نظارت اداره ارشاد اسلامی این شهر خبر داده است.

شما خوانندگان محترم ضد انقلاب را نمی داند، لکن نخستین نتیجه ای که فدوی از تحلیل این خبر معلومش شد این بود که کمبود آرد و نان در جامعه ی شکوهمند اسلامی ما، واقعا ً جدی ست!..

  باری- فدوی در حاشیه ی خبر خمیر کردن 6384 جلد کتاب غیر مجاز توسط ارشاد قم دریافت  که همتایان ایشان در 19 بهمن 1389 در آذربایجان غربی نیز بیش از 300 جلد انجیل را به آتش کشیده بودند.

این واقعه فدوی را بی اختیار بیاد بلوائی انداخت که برادران در افغانستان، بابت چند ورق از قرآن که در میان لوازم زائد در یک مرکز نظامی آمریکائی سوخته بود، براه انداختند. با آنکه سربازان خاج پرست مأمور خدمت در پایگاه مذکور، ضمن پوزش، به حضرت عباس (ع) هم قسم خوردند که عربی نمی دانند و از تعلق آن چند برگ به قرآن گرامی اشراف نداشتند، هیچ جور به خرج برادران نرفت و تا برادراوباما به گریه  نیفتاد، لشکر جرار مؤمنین آرام نشد!..

بیت

گنه کرد در بلخ یک افسری

به  US  زدندی سر مهتری

باری - حال با  آتش کشیده کشیدن یک برگ و دو برگ نه، بلکه 300 جلد انجیل که آن نیز به فتوای علمای سلف، رضوان‌الله تعالی عليه و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، کتابی شدیداً آسمانی ست، فدوی بخاطر نمی آورد که مقام معظم رهبری، اعزالله انصاره و توابع، کثرالله امثالهم، از برادر اوباما یا دستکم برادر پاپ، بابت آن حرکت شنیع پوزش خواسته باشند؛ لازم بودن یا نبودن اش را فدوی عجالتاً کار ندارد. نکته ی جاب توجه در سنجش این دو واقعه از منظر فدوی اما اینست که خاج پرستان مأمور خدمت در پایگاه مذکور، نمی دانستند که آن  چند برگ در آن میانه ی اسباب و اثاثیه ی زائد چیست، لکن برداران در آذربایجان غربی، می دانستند!.

زیاده عرضی نیست..

 

اسلام‌هراسي با استفاده از فتوای رهبر انقلاب

تیتر  بالا را فدوی از سایت الف نقل و به ادامه ی خبر نگاه می کند:

 «نيويورك تايمز در مورد فتوای رهبری در مورد حرام بودن تولید سلاح اتمی می نویسد: "شيعيان قرن هاست كه به عنوان يك اقليت مظلوم ياد گرفته‌اند تا براي زنده ماندن هويت ديني خود را پنهان سازند و بنابراين براي محافظت از جامعهء شيعي، دروغ گفتن آنها مسبوق به سابقه است."»

  والله، برادر نیویورک تایمز، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... فدوی هم در این میان حیران مانده و مانند آن شاعر ضد انقلاب می پندارد:

شعر

زمانـی شيـخ از انظار گـم بـود

و یا محصور اندر شهر قم بود

نمی ديدش کسی در جـای ديگر

کجــا دنبــال تــوليــد اتــم بـــود؟

 

غیر قابل پیش بینی

لطافت حس و اندیشه ی مؤمنین براستی رشک انگیز و مثال زدنی ستپ. باورتان نمی شود؟ به تصویر فجیع زیر که شلاق زدن زنی اندونزیائی باشد، و نیز اظهار نظر یکی از مؤمنین بنقل از پارسینه نگاه کنید تا بعرض فدوی برسید:

این هم نظر دور از انتظار یکی از کاربران: «باید صورت متهم پوشانده می شد نه ضارب!»

ملاحظه کردید ؟

 

نظریه ی علمی

نظر به اینکه مطابق مقررات علمی ممالک محروسه ی امریک، پزشکان و متخصصان ناگزیرند که خود را بقول عوام   up to date نگهدارند، فلذا فدوی نیز بمنظور کمک به آنان، نتایج تازه ترین پژوهش ها در ارتباط  با قلب را، بشرح زیر برایگان منتشر می کند تا پزشکان و متخصصان ذیربط، لذتش را برده و فدوی را نیز از دعای خیر فراموش نفرمایند:

«(عنوان) انواع قلب از نگاه آیت‌الله مجتبی تهرانی: قلب با ادب، قلب بی‌ادب! (از متن) چون بحث قلب، بحث مفصّلی است من نمی‌خواهم واردش شوم، فقط اشاره می‌کنم و رد می‌شوم! قلب، یک بُعد از ابعاد وجودی انسان است. بحث در این است که کارایی قلب در چیست که انسان از او کار می کشد. اگر کاری را که انسان از قلب کشید، در راه رضای خدا بود، آن قلب می شود باادب! امّا اگر در راه رضای خدا نبود، آن قلب می شود بی ادب!»/ (آخرین نیوز)

و در توضیح بیشتر فرمود: «قلب بی‌ادب، بیمار است! لذا، در معارف ما، در باب سلامت قلب و بیماری قلب، که کدام دل سالم است و کدام دل بیمار، معیار حبّ به خدا است. دلی که به دنیا تعلّق گرفته باشد، یعنی در آن دل، حبّ به دنیا رسوخ کرده باشد و دلبسته به دنیا شده باشد، این قلب مریض است. گفتم: بی‌ادب است، در بیماری‌اش هم می‌گویم: این بی‌ادب، بیمار است. بی‌ادب ها بیمار هست».

زیاده نظریه ای نیست !..

 

ملکه ی زیبائی سال نود!

همه جا ملکه ی زیبائی، معمولاً یک نفر است، لکن از آنجا که جامعه ی اسلامی ما شدیداً شکوهمند نیز هست، و رقابت ها بسیار تنگاتنگ و فشرده است و مؤمنین وجیه هم فراوان!، ملکه ی زیبائی معمولاً از یک نفر بیشتر می شود که البته به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، هیچگونه منع شرعی نیز ندارد، ملاحظه کنید:

«حضرت آیت الله خامنه ای چهرهء سال 90 هستند زیرا مواضع جدّی و اساسی را طی سخنرانی های خود در کنفرانس فلسطین، اجلاس بیداری اسلامی و نیز نماز جمعه 14 بهمن به جهانیان تفهیم کردند. سیدحسن نصرالله نيز به خاطر موضع گیری های شفاف و سخنرانی های خود به عنوان چهره برتر سال 90 می توانند شناخته شوند».

تبریکات فدوی را بپذیرید ..

 

رعایت

از قدیم هم فرموده اند که "هرچیز به جای خویش نیکوست"؛ بهترین مثال در این پیوند، خود مقام معظم رهبری، ادام الله شوکته، است که با همان یکدست، دو فقره هندوانه ی سنگین بر می دارند. یعنی، از سوئی مردم ناسپاس ایران را صمیمانه سرکوب  می کنند و، از سوی دیگر، به گزارش جراید شریفه ی دارالخـُرافه، مثل شیر از حق او دفاع می فرمايند!:

 «جمهوری اسلامی مانند شیر از حقوق ملت ایران دفاع می‌کند!»/ ایسنا

آیت الله کوسه و ریش پهن، به همین می گویند!...

 

 

والله الموفق والمعین

 19می المُخمور سنه ی 2012 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

 

محل ارسال نظر در مورد اين مقاله:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630