بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 28 شهريور 1390 ـ  19 سپتامبر 2011

 

فقدان اطلاعات

فدوی نمی داند که با این امت شهید پرور چه کند؟ وی که هیچ، اصلاً قابلی ندارد، لکن فرمایشات حضرت امام(ل) که در حد آیه بوده و هست، که چنین نیست و باید طابق النعل بالنعل، اجرا شود و تعارف و شوخی هم ندارد. حضرت امام(ل) با آن صدای ملکوتی و رسا که نوار آن نیز هم اکنون موجود است، قویاً اعلام فرمود که: " آب و برق را مجانی می کنیم"؛ و در مورد سایر هزینه های ُامّت نیز مقدمتاً افزود که: "دلخوش نباشید به اینکه..."

با این ترتیب، فدوی شکایت اهالی روستای "باغ‌علی(ع) ‌شیر" که بشرح زیر مزاحم برادران مسؤل، اعلی الله مقامهم اجمعین، شده و خواب قیلوله ی آن بزرگواران را بر آشفته اند، در نمی یابد؛ ملاحظه کنید :

«اهالی روستای "باغ‌علی‌شیر" شهرستان جیرفت در جنوب استان کرمان، با ارسال نامه‌ای به مدیر ادارهء برق شهرستان، در خصوص قطع برق و تعرفه‌های این منطقه، اعتراض کردند. در نامهء اعتراض ‌آمیز اهالی روستای باغ‌علی‌شیر آمده است: خواهشمندیم به گوش مدیر شرکت توزیع برق جنوب کرمان برسانید؛ ما اهالی روستای باغ‌علی‌شیر دهستان دلفارد شهرستان جیرفت در استان کرمان، در 17 کیلومتری شهرستان جیرفت قرار گرفته‌ایم و دمای این روستا با شهرستان جیرفت هیچ فرقی نمی‌کند، ولی تعرفه برق ما را جزء مناطق سردسیر حساب می‌کنند و ماهیانه قبض های نجومی برایمان صادر می‌شود. ما با داشتن یک دستگاه کولر گازی پنجره‌ای، در یک دوره دو ماهه، از 29 اردیبهشت سال‌جاری تا 22 تیر، مبلغ 310 هزار تومان قبض برق برایمان صادر شده است و وسایل برقی هم بجز یک کولر گازی، یک یخچال معمولی، دو لامپ و یک تلویزیون چیز دیگری نیست. ما می‌خواهیم بدانیم با چه تعرفه‌ای هزینهء برق را حساب کرده‌اند که این‌قدر شده است در صورتی که در شهرستان جیرفت هزینهء برق با کاربری تجاری در هر دوره بیشتر از 100 هزار تومان نمی‌شود؟ آیا این عدالت است که مردم این روستا که ماهیانه درآمدشان به 100 هزار تومان نمی‌رسد چنین هزینه‌های سرسام‌آوری را بپردازند؟ هر چه به اداره برق شهرستان جیرفت مراجعه می‌کنیم به ما پاسخی نمی‌دهند، در چند روز گذشته برق خانه‌های ما را قطع کرده‌اند و ما در گرمای 45 درجه داریم از گرما هلاک می‌شویم، درآمدمان هم به حدی نیست که بتوانیم پول برق را بپردازیم. ان‌شاءالله در این ماه پرخیر و برکت دعای ما بدرقه راهتان .» / آفتاب

وقتی که مطابق نص صریح  حضرت امام(ل) اینگونه هزینه ها نباید اصلاً پرداخت شود، فلذا این گرد و خاک ها دیگر برای چیست؟ بر این پایه،چنانچه شما حتا تا کنون بابت آب و برق چیزی پرداخت کرده اید، می توانید نسخه ای از مدارک پرداخت را به بیت رهبری تسلیم فرمائيد، تا معظم له در اجرای فرمایشات لازم الاتباع و غیر قابل تعطیل حضرت امام(ل) دستورعاجل صادر فرمایند؛ بنابراین،اگر شما دو میلیونی تان(دوزاری سابق - م) کج است، مسؤولین محترم چه تقصیری دارند، برادر روستائی ؟ مگر این که از جان ناقابل تان گذشته و منظورتان این باشد که حضرت امام(ل) ، نستجيربالله، شکر خورده و قند شکسته است !..

 

من چقدر خوشحالم!

پیرو فرمایشات برادر اسماعیلی رئیس زندان ها که فرمود:

«شکنجه در زندان های ایران یکی از دروغ‌های شاخ دار است! در زندانهای جمهوری اسلامی شکنجه معنا و مفهوم ندارد و این از افتخارات زن دانها است»! /پارسینه

مشرق نیوز نیز عیش فدوی را تکمیل کرده و افزود:

«برخی رسانه ها در انعکاس حادثه خمینی شهر، اقدام به تحریف و بزرگنمایی کرده اند. برخی منابع می گویند محفلی که در باغ خمینی شهر برپا شده بود به هیچ وجه خانوادگی نبوده و هیچ تجاوز گروهی هم اتفاق نیفتاده است. به نظر می رسد یک جریان مشکوک سعی دارد اوضاع اجتماعی کشور را نا امن نشان بدهد».

بقول آن خواننده ی جوان در آن موزیک ویدئوی مفرح: «همه چی آرومه - من چقدر خوشحالم!» و الی آخر !...

 

پرسش مکرّر

فدوی هنوز و همچنان نمی داند که چرا برادران، آنگاه که راجع به دیکتاتورهای محترم منطقه، که سیستم حکوتی شان  هیچ ربطی به جمهوری نداشته و ندارد، و نیز سرنوشت تلخی که در  انتظارشان است حرف می زنند، خودشان را احتراماً منها می کنند! شما خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانید؟

     عجالتاًٌ و برای چندمین بار، ملاحظه کنید :

«امام جمعه موقت قم، با اشاره به محاکمهء حسنی مبارک دیکتاتور مصر در قفس آهنی گفت: فرعون مصر با پافشاری مردم انقلابی این کشور، با خفت و ذلت در یک قفس آهنی محاکمه شده و این درس عبرتی برای همه ظالمان است!»/آفتاب

فدوی قصد کنف کردن برادران را ندارد، لکن در حاشیه یادآور می شود که بنظر می رسد که انقلابیون مصر از برادران بمراتب آدم ترند؛  چرا که به دیکتاتورشان دست کم، امکان شرکت در محاکمه و دفاع از خود را دادند !

 

توّهم

بقول فرانسویان، «حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!» برای اینکه بدانید چرا فدوی به چنین حالی افتاد به این گزارش  از آفتاب نگاه کنید:

« احمدی‌نژاد، در پاسخ به سوال خبرنگار "یورونیوز" درباره موسوی و کروبی: آرزویم اینست که در هیچ‌جای دنیا حتی یک زندانی و زندان مخفی وجود نداشته باشد!»

توصیه ی فدوی به برادر مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، اینست که بقول سوئدی ها: «قاب زین را بچسب، اسب پیشکشی طلبت»!

 

+18!

به گزارش آفتاب: امامعلی رحمان، رئیس‌جمهوری تاجیكستان، روز سه‌شنبه قانونی را امضا كرد كه بر اساس آن از این پس بیشتر افراد زیر ۱۸ سال از حضور در نماز جماعت در مساجد این كشور منع خواهند شد!

فدوی که به امام علی(ع) رحمان حق می دهد، شما خوانندگان محترم ضد انقلاب را نمی داند!

 

شکنجه ی مشروع!

اسلام عزیز و ملحقات آن، از جمله رمضان و عواقب آن!*، که به عون الله ، یک روز دو روز هم نیست و پیامبر گرامی(ص) برای اقامه ی آن، البته دلائل موجّه روزگار خودش را داشته است، در جهان پیچیده ی امروز و شرایط طاقت فرسای برخی اقالیم، بویژه ایران سابق، مسائل غیر قابل تحمل خودش را دارد، که البته، ابدا مورد توجه برادران نیست و، بقول هلندی ها، «کک شان هم نمی گزد!»؛ و اهالی محبوس در ممالک محروسه ی ولایت مطلقه ی فقیه، چاره ای جز اطاعت و یا صرف شلاق ندارند!.. و رعایت شؤنات شرعی، اگر موجب تعطیل مملکت، که فدوی در زمان اقامت در وطن سابق، بارها شخصاً  شاهدآن بوده است نیز بشود، باکی نیست ...

در این راستا، به بریده ای از این شکنجه ی مشروع ، بعنوان مستوره، بنقل از آفتاب، توجه کنید:

«روزه‌داران خوزستانی در حال تجربه کردن سخت‌ترین رمضان طول تاریخ خود هستند زیرا این روزها هواشناسی هوای بالای 50 درجه را اعلام کرده است! خانمی که ساعت 11 صبح به بازار مرکزی اهواز مراجعه کرده و در حال خرید است در خصوص وضعیت گرما می‌گوید: شاید خوب نیست این حرف را بزنم ولی واقعاً با زبان روزه و در این گرما آمدن به بازار جرأت می‌خواهد و فشار فراوانی به ما وارد می‌کند. وی ادامه داد: به نظر من در این شرایط به بازار آمدن جرأت می‌خواهد چون آنقدر شرایط آب و هوایی سخت است که آدم احساس ضعف می‌کند و هر‌آن ممکن است از حال برود. حالا شما فکرش را بکنید که برخی کارگران در این شرایط هوایی تا ظهر هم مجبور به کار کردن هستند. واقعاً خدا به آنها صبر دهد زیرا حتی در روزهای غیر از ماه رمضان هم کارکردن سخت است چه برسد به اینکه روزه‌دار هم باشند. ..

زیاده جسارت است !..

-------------------------------------------

* فقر،بیکاری ،علافی و البنه بی پولی مؤمنین

 

 

ترکیب

فدوی بارها اذعان کرده است که برادران، موجوداتی براستی غیر قابل پیش بینی هستند و حرکات و سکنات آنان نیز هرگز، به مأخذ یا مرجع(بلحاظ دستوری- م) شناخته شده ای، بر نمی گردد!.. خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز در این  مختصر، لطفاً دنبال پرتقال فروش  نگردند "که یافت می نشود، جسته ایم ما "! چرا که برادر پرتقال فروش سابق، به ضرس قاطع،اگر تا کنون رئیس جمهور نشده باشد، دستکم، وزیر نفت است!..

 حالا حکایت برادر دکتر مهدی(عج)خزعلی، فرزند شدیداً ناخلف آیت الله دولتی، خزعلی ست که از وی نیز به تکرار، اعلام  برائت کرده است؛ و البته جای شکرش باقی ست که همچون همتای خود، حجت الاسلام حسنی، استند آپ کمدین معروف رضائیه (ارومیه) تاکنون اقدام به قتل فرزند خود، نفرموده است و گذاشته است که این امر خیر را سایر برادران به عون الله، به سبک و سیاق خود، به انجام برسانند! باری- وضعیت  نامبرده، به گزارش جراید شریفه ی دارالخُرافه، بقرار زیر است :

«"مهدی(عج) خزعلی را در یک سلول دو در دو به همراه یک زندانی بهایی رها کرده اند و از روز بازداشت تاکنون هیچ گونه بازجویی از او صورت نگرفته و بازجویان و مسئولان قضایی و امنیتی نیز در این مدت سراغی از او نگرفته اند". این سخنان یکی از نزدیکان مهدی(عج) خزعلی است؛ وبلاگ نویس و فعال سیاسی که از 27 تیر ماه در بازداشت به سر می برد و به گفته  نزدیکانش از روز بازداشت تاکنون همچنان در اعتصاب غذا است. آقای خزعلی، به گفته نزدیکانش، ابتدا با یک قاچاقچی و اکنون با یک زندانی بهایی هم سلول است»/ روز.

باری- زندان و داغ و درفش که خب، ذاتی ِ حکومت شکوهمند اسلامی ست و فدوی دیگر به آن عادت کرده است! لکن این که برادر مهدی(عج) خزئلی را در "یک سلول دو در دو به همراه یک زندانی بهایی رها کرده اند"، شدیداً مورد سؤال فدوی است که منظور برادران آیا، از این ترکیب غریب، چه بوده است؟خواسته اند که به برادر مهدی(عج)  خزعلی بقول مقامات حال بدهند و یا به آن هموطن بهائی، و یا به هر دو !؟..

پاسخ این پرسش، همانطور که در ابتدای مقال نیز گفته آمد، در گرو باز کردن گره ی کور درون برادران است، که  کار یکنفر و دو نفر نیست!

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

16سپتامبر المُشجّر سنه ی 2011 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630