بازگشت به خانه

چهارشنبه 16 شهريور 1390 ـ  7 سپتامبر 2011

 

«گایپ خبر» دروغ انتشار می دهد؛ متن اطلاعيه ای سراپا جعل:

ملت قهرمان «آزربایجان جنوبی

بار دیگر مشت محکمی بر دهان «اشغالگران فارس زد

امروز، روز شنبه 12 شهریور، ملت تورک در شهرهای آزربایجان جنوبی از جمله تبریز پایتخت آزربایجان جنوبی و اورومیه برای اعتراض به سیاست خشکاندن عمدی دریاچه ای اورومیه توسط شوونیسم اشغالگر فارس به خیابان ها ریخته و با شعارهای ملی آزادیبخش، انزجار خود را از رژیم حاکم فارس نشان دادند.

بدلیل عدم اعتماد رژیم به نیروهای نظامی تورک تحت فرمانش ، برای سرکوب ملت آزربایجان از مناطق فارس نشین نیرو وارد کرده است. بطوری که نیرهای فارس حتی شعارهای تظاهر کنندکان را نمی فهمند و به آنها گفته شده که تظاهر کنندگان کافر هستند. با اینکه رژیم با اعزام نیروهای سرکوب خود از مناطق فارس نشین و جایگزینی با نیروهای محلی تمام سعی خود را در سرکوب وممانعت از تظاهرات به کار بسته بود ولی ملت تورک آزربایجان با جسارت تمام نیروهای اشغالگر فارس را عقب رانده و تظاهرات خود را آغاز کرد.

در حال حاضر تظاهرات در شهرهای فوق ادامه دارد و بنا به گزارشات رسیده در دیگر شهرهای آزربایجان جنوبی نیز مردم برای تظاهرات پشتیبانی آماده می شوند. زمان سرنگونی رژیم تروریست فارس رسیده است. 12 شهریور در عین حال روز آغازمبارزه برای حکومت ملی آزربایجان جنوبی در سال 1324 بود که به دنبال بیانیه 12 شهریور فرقه دمکرات آزربایجان برهبری شهید پیشه وری بنیانگذاری شده ودر مدت کمتر از سه ماه حکومت ملی آزربایجان جنوبی تشکیل گردید. خیزش ملت ترک آزربایجان پیغام آور سرنگونی رژیم اشغالگر فارس و رهای ملل تحت ستم از استعمار فارس است. فراموش نکنیم که رژیم جنایتکار شاه نیز با خیزش آزربایجان سرنگون شد. خامنه ایريال احمدی نژاد، و انصارش نیز سرنگون خواهند شد. فقط با این تفاوت که این قیام نه برای تغیر در حاکمیت ایران بلکه برای تاسیس دولت ملی آزربایجان جنوبی و رهای همیشه گی از اشغال است.

هموطنان تورک آزربایجان جنوبی: رژیم رو بزوال فارس حاکم بر ازربایجان جنوبی آخرین نفسهای خود را میکشد. پیروزی نزدیک و از آن ماست. حکومت فارس را سرنگون کرده و برای همیشه آزاد خواهیم شد.بر تمامی همرزمان واجب است که با حفظ وحدت ، همدل و همصدا با شعارهای ملی مبازراتمان را ادامه دهیم.اگر ما یکی شویم هیچ قدرتی قادر به سرکوب ما نخواهد بود بلکه بر عکس شکست خواهد خورد.به همین دلیل حزب استقلال آزربایجان جنوبی ملت ترک آزربایجان را بدور از وابستگیهای عقیدتی و تشکیلاتی به وحدت و پشتکاری هر چه بیشتربر علیه شوونیزم فارس دعوت میکند. به هوش باشیم که رژیم رو به شکست فارس، به دست وپا افتاده و با وعدهای دروغین برای آرام کردن جنبش و مهار آن تلاش خواهد کرد. حزب استقلال آزربایجان جنوبی تاکید میکند که هر گز فریب وعده ها دروغین رژیم وعوامل آن را نخورده وتا رسیدن به استقلال کامل از مبارزه دست نخواهیم کشید.

به پیش ای رزمندگان آزربایجان که پیروزی نزدیک و قطعی است.

سرنگون باد رژیم اشغالگر فارس

برقرار باد جمهوری مستقل آزربایجان جنوبی.

حزب استقلال آزربایجان جنوبی 12 شهریور 1390

ساعت به وقت تبریز (!): 6:40

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com