بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

دوشنبه 24 مرداد 1390 ـ  15 آگوست 2011

 

مهندس آلزايمر می گيرد

فدوی نمی داند که برادر مهندس الاسلام والمسلمین دامت تحریکاته را، چه پیش آمده که ناگهان نگران استکبار جهانی عموماًً، و"روباه پیر" خصوصاً  شده، و بنقل از ایسنا فرموده است: «نگران اين هستيم كه يك انفجار اجتماعي در غرب رخ دهد و كسي نتواند آن را كنترل كند!..»

وی که، افزون بر بیماری های رایج مؤمنین، کثرالله امثالهم، به آلزایمر لاعلاج اسلامی نیز شدیداً مبتلا ست، و مساعی حیرت انگیز برادران حکومتی در مبارزه ی صمیمانه با ملت ایران سابق، که در سال 88 به فتوای اعلیحضرت  العظما بن علی(ع) خامنه ای دام الذله صورت گرفت را، بکلی از یاد برده ، در این ارتباط افزوده است :

«این‌گونه رفتارهای وحشیانه با مردم مطلقاً قابل قبول نیست و باید امروز دولتمردان این کشورها صدای مردم خود را بشنوند! و اجازهء دخالت مردم را در امور اصلی جامعه بدهند!..»

برای اینکه عیش خوانندگان محترم ضد انقلاب تکمیل و سر ِ همه جایشان نیز اسفناج سبز شود، فدوی فرمایشات ِ برادر محمد(ص) رضا(ع) نقدی رئیس سابقه دار بسیج را هم در همین ارتباط ، بشرح زیر ضمیمه می کند:

«گردان‌هاي عاشوراي بسيج به عنوان نيروي پاسدار صلح به لندن اعزام شوند!.. سازمان بسيج آماده است تعدادي از گردان هاي عاشورا و الزهرا (س) را به عنوان نيروي پاسدار صلح و حائل ميان نيروهاي سركوبگر رژيم پادشاهي و مردم انگليس به لندن ليورپول و بيرمنگام اعزام كند تا ناظر بر اجراي حقوق بشر و به عنوان نيروي بازدارنده از اعمال خشونت انجام وظيفه كند! (پارسینه)

خوانندگان گرامی ضد انقلاب تعارف نکنند و اگر هنوز هم نشئه نشده اند بفرمایند تا فدوی، نظر خبرگزاری وابسته ی فارس را هم، بشرح زیر و بعنوان تیر خلاص، بنقل از همان منبع،علاوه کند:

«ناآرامی‌های انگلیس، تحقق پیش‌بینی‌ رهبر انقلاب است!»

ضمناً فدوی قدری وقت اضافه داشت و در حاشیه، وضعیت را در سوریه نیز ،البته با رعایت مصالح! بررسید و دریافت که در آنجا هم، هیچ خبری نیست، و نیروهای مردم دار بشار اسد، بالغ بر دو هزار نفر از معترضین سوری را بوجهی وحشیانه بقتل نرسانده اند و خلاصه بقول آن خواننده ی جوان: همه چی آرومه!...

 

بد آموزی

برخی برادران با آنکه ظاهراً اهل می و حرکات موزون (رقص- م) نیستند، لکن مدام، سرود یاد مستان می دهند!..

به گزارش خبرگزاری دوست و برادر، بی بی سی، برادر محمد(ص) خاتمی به صاحبان قدرت در ایران سابق (شرکا- م) توصیه کرده است که از آمنه بیاموزند(1)!...

فدوی هرچه می کوشد که فرمایشات بی در و پیکر این بزرگوار را دریابد، نمی شود لکن!(2) منظور برادر محمد(ص) خاتمی حتا اگر آمنه ی آغاسی هم باشد! باز هم کار نمی کند؛ چرا که آن عزیز از دست رفته، در آهنگ معروف آمنه در آن سال های بی شلاق، بی آنکه نگران ریختن آب به آسیاب دشمن صهیونیستی باشد، فرمود :

آمنه ، آمنه !

چشم تو،جام شراب منه!(3)

گفتن ندارد که  به فتوای مهندس الاسلام والمسلمین برادر احمدی نژاد دامت تحریکاته، آن آمنه را لولو برد! و در پیوند با آمنه ی فعلی نیز، بعلت اسید، مع الاسف دیگر چشمی در کار نیست، که جام شراب دوستان باشد!..

و اما چنانچه فدوی اساس را بر این بگذارد که منظور برادر محمد(ص) خاتمی، آمنه ی مطرح در گزارش باشد، عرض می کند که وی حسب شیوه ی مرضیه ی آخوندی، که "با شیر درون شده و با جان بدر شود"!(4) اتخاذ سند و یا مصادره ی به مطلوب فرموده است...

خوانندگان محترم ضد انقلاب بخاطر می آورند که حضرتشان در نسخه ی پیشین، تجویز فرمود که طرفین متخاصم (ملت دست خالی، مظلوم و مقتول وحکومت تا دندان مسلح - م) یکدیگر را ببخشند!..(5) نامبرده اما در نسخه ی حاضر در سنجش با نسخه ی پیشین، انصافاً قدمی به جلو  برداشته و به حکومت توصیه فرموده که مانند آمنه که از قصاص ضارب صرف نظر کرده، حکومت نیز از سر تقصیرات ملت ِشل و پت بگذرد!..

فدوی که برای دردهای بیدرمان ملت یک لاقبا،نسخه ای از این بهتر سراغ ندارد؛ خوانندگان گرامی ضد انقلاب را نمی داند !...

 

یادداشت ها:

(1)  آمنه بهرامی، دختر جوانی است که شش سال پیش در حمله با اسید از ناحیه صورت دچار سوختگی شدید شد و بینایی هر دو چشم خود را از دست داد . او یکشنبه پیش از اجرای قصاص مجرم، او را بخشید / همانجا

(2) این مشکل فدوی با این بزرگوار و توابع، منحصر به اینمورد نیست !

(3) لطفاً با آهنگ خودش بخوانید !..

(4) فدوی شدیداً تردید دارد !

(5) فدوی دیگر از بقول عوام از"فوروارد" کردن آن قسمت از نسخه که فرمود ملت به مقام معظم رهبری ظلم

 کرده است، عجالتاً در می گذرد!

 

محبوبیت بالا

در خبرها آمده بود که با نزدیک شدن اجلاس عمومی شورای امنیت سازمان، فعالیت هائی از سوی تجمعات ضد برنامه های هسته ای در حال انجام است تا هتل های نیویورک از پذیرش معجزه ی هزاره ی سوم مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد دامت تحریکاته، خودداری کنند؛ که به نظر فدوی تلاش شدیداً غیرلازمی ست چرا که برادر، جسارت است، رئیس جمهور، بکلی بی تقصیر است؛ می آید و با آن قیافه ی بقول عوام "یونیک"، انشایی که برایش نوشته اند را، که خوشبختانه هیچ ربطی هم به موضوع اجلاس ندارد، برای صندلی های خالی می خواند و می رود!... خب این، بنظر شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، چه اشکالی دارد ؟!

 

کارُبرد زبانزد ها

یک مثال عملی برای پناه بردن از افعی، به مار غاشیه:

پیش از آغاز جلسه رسمی مجلس در روز یکشنبه تعدادی از کارگران صنایع مخابراتی راه دور شیراز با حضور مقابل مجلس سعی کردند اعتراض خود نسبت به دریافت نکردن حقوق 24 ماهه را به گوش نمایندگان مجلس برسانند! (آفتاب)

 

حکم شلاق برای رئیس قوه قضائیه!

فدوی قاصم الجبارین را شکر می کند که سرانجام استثنائی پیدا شد که قاعده را بشکند و رئیس قوه ی باه (قضائیه - م) را زیر تازیانه ی خود، بشرح زیر کبود کند:

نسرین ستوده(1)، وکیل دادگستری و فعال حقوق زنان در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، از این که حکم زندان اش طولانی تر از  موکلانش است، تشکر کرده! و افزوده است که رهایی از زندان قبل از موکلانم برایم بسیار دردناک بود. وی در نامهء خود همچنین از این که "شکاف عظیم میان تصمیمات حاکمان و آرزوی مردمان" ایران به نمایش گذاشته شده است، تشکر کرد!

و نیز:

«بابت حکم خودم به طور ویژه از شما سپاسگزارم. از اینکه قاضی شما در صدور حکم خویش به هیچ روی ملاحظه‌ی دو کودک خردسال مرا ننمود، بسیار سپاسگزارم».(2 )

و باز هم :

وی که وکالت بسیاری از زندانیان جریانات پس از انتخابات را به عهده داشت در آستانهء برگزاری دادگاه برای تعلیق پروانهء وکالت اش در نامه ای به همسرش می نویسد: «من چه پروانه‌ی وکالت داشته باشم یا نداشته باشم به احکام ناعادلانه‌ی آنها معترضم. می‌خواهند دادگاهی برپا کنند تا پروانه‌ی وکالتم را ابطال کنند. البته پروانه‌ی وکالتی دارم که سعی کرده بودم ضمیمه‌ی شرافتم باشد. اگر روزی پروانه‌ی وکالت را حکومتی از من بگیرد، شرافتم را که با هیچ حکمی نمی‌تواند بگیرد. همان مرا بس. تا زمانی که این احکام غیر عادلانه به حیات خود ادامه می‌دهد و تا زمانی که دادگاه انقلاب به صدور احکام اعجاب انگیز خویش ادامه می‌دهد، عزیزم، من بی‌پروانه‌ی وکالت یا با پروانه، به این احکام معترضم. اعتراض به احکام ناعادلانه نیاز به پروانه‌ی وکالت ندارد. به آنها بگو پروانه‌ام را از من بگیرید، عدالت را نه؟»(3)

چه ستودنی ست این نسرین بانوی ستوده، که نمادی ست از پایداری توأم با امید و نشاط و نیز عیناً همسرش که بی سببی  نیست که نامش "خندان"، و تفاوت اش با "سیّد ِ خندان"، دستکم از زمین تا پشت بام است!..

 

یادداشت ها:

(1) نسرین ستوده که شهریور 1389 بازداشت شد، در دی ماه سال گذشته به جرم "اقدام علیه امنیت ملی، تبانی و تبلیغ علیه نظام و عضویت در کانون مدافعان حقوق بشر" به تحمل 11 سال حبس تعزیری، 20 سال محرومیت از وکالت و 20 سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد. او همچنین به دلیل حضور بدون حجاب در یک پیام ویدیویی که برای مراسم جایزه حقوق بشر ایتالیا فرستاده بود، 50 هزار تومان جریمه شده است!

.(2 ) نقل قول ها پارلمان نیوز

(3) از گفتگوی رضا خندان با خبرنگار کلمه

 

مرد هزار چهره!

کیست که نداد که فدوی، به شهادتین نوشته هایش، از ارادتمندان پر و پا قرص برادر سید بن علی(ع) خامنه ای دام الذله ست. فدوی تا اینجای قضیه، در ارتباط با ایشان، افزون بر زعامت توأم با معصومیت ِ وی، القاب زیر را نیز، چشم بسته پذیرفته بود:

- معظم له

- اعلیحضرت العظما *

- مقام معظم رهبری

- رهبر مستضعفان جهان

- ولی امر مسلمین جهان

- سید خراسانی

و ...

باری- فدوی داشت بساط مارگیری اش را در این ارتباط جمع می کرد که ناگهان برادر سید مرتضا نبوی عضو مجلس خبرگان(1)، با پیژامای راه راه، وسط افکار وی پرید و لقب زیر را از تنور در آورده و به القاب پیشین معظم له، افزود:

- موسای زمان !..(2)

و با این ترتیب، کلکسیون قیمتی فدوی را، با یک قیام و قعود، تکمیل فرمود!

زیاده عرضی نیست.

 

یادداشت ها:

*- این ترکیب بدیع، ساخته و مستخرج از فرهنگستان فدوی ست!

(1)  خوانندگان محترم ضد انقلاب توجه کرده اند که بزرگوارانی که این نام شریف را همچون صلیب بدوش می کشند، معاذالله یک چیزیشان می شود؟

(2) «عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به برخی انحرافات عقیدتی این گروه گفت: این گروه از يك اسلام ايراني كه در عمل بي‌اعتنا به شريعت، مرجعيت و ولايت است، سخن مي‌گويد. خود را طرفدار طريقت و معنويت و جاودانگي وانمود مي‌كند، منتهي طريقت او، طريقت انحرافي است... گمان من اين است كه با اشاره‌ي عصاي موساي زمان، مكر و كيد اين گروه همچون ساحران زمان موسي عليه‌السلام باطل شده است، تنها راه نجات آنها اين است كه به موساي زمانشان ايمان بياورند». (پارسینه)

 

ظلم بالسّویه!

فدوی گاه به تعریض گفته است که برادران، خودی و غریبه سرشان نمی شود و بگزارش جراید شریفه ی دارالخُرافه، به ترتیب قد، به همه تجاوز می کنند! و این، البته از ویژگی های نسبتاً مثبت ایشان است که در این ارتباط دستکم، بین بازداشت های فلّه ای، تبعیض قائل نمی شوند!....

باری انگیزه ی این مختصر، مرور این خبر در جراید شریفه ی دارالخّرافه، از این قرار  بود که:

«مهدی (عج) خزعلی، وبلاگ نویس منتقد دولت و فرزند آیت الله ابوالقاسم خزعلی از اعضای مجلس خبرگان، بار دیگر توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد... مهدی(عج) خزعلی در مهر ماه 89 توسط نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی بازداشت و به اتهام "تبلیغ علیه نظام" به زندان اوين منتقل شده بود. وی به قید وثیقه از زندان آزاد شده بود».

حالا شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، در مراتب عدالت حضرات آیات عظام و حجج اسلام کثر الله امثالهم، هنوز هم تردیدی دارند؟

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

 سیزدهم آگوست المذبذب سنه ی 2011 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

تا درودی دیگر،بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630