بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

 دوشنبه 6  تير 1390 ـ  27 ماه ژوئن 2011

 

وای از آن روز که گندد نمک ...!

 فدوی هنوز نمی داند که چرا معاندین و خوارج، در باب تجاوز دستجمعی برادران به خواهران در خمینی(ل) شهر! اینقدر بسود دشمن! شلتاق می کنند؟ دوستان اگر پیش از اینکه رگ گردنشان بیرون بزند، و برادران مظلوم و متجاوز ـ کثرالله امثالهم ـ را شدیداً زیر سؤال ببرند، به اسم مقدس شهر مورد نظر که  همانا "خمینی(ل) شهر" باشد تأمل کنند، در می یابند که از کوزه(ل)، همان برون تراویده که در اوست! و خلاصه اینکه، اگر دوستان ادامه نمی دادند، یکی از برادران مسؤل شیهه کنان چنین نمی فرمود:

«با گذشت نزدیک به یک ماه از وقوع حادثه تجاوز گروهی در خمینی شهر اصفهان، رئیس پلیس این استان می گوید این قبیل حوادث طبیعی است و در تمام شهرها و استانهای کشور رخ می دهد  !/پارسینه

 

برای اینکه خوانندگان محترم ضد انقلاب بدانند که فرمایشات فوق، یعنی تجاوز دستجمعی برادران به خواهران چقدر طبیعی (برنامه ریزی شده- م) و واجب عینی ست، در همین رابطه، فرمایشات اخیر سایر برادران مسؤل، از جمله رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و  سردار احمدرضا رادان  را هم ملاحظه کنند:

«سرهنگ عباس میرایی: طرح امنیت اخلاقی! در راستای برخورد با هنجارشکنان و عفاف ‌ستیزان اجرا می‌شود».

«سردار احمدرضا رادان در گفت‌وگو با فارس، با اعلام اين خبر گفت: مرحله جديد طرح ارتقاء امنيت اخلاقي در استان‌هاي فارس، خراسان رضوي، اصفهان، آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، خراسان شمالي، گلستان، خوزستان، قم و كرمان اجرا خواهد شد».

که اهمّ آن البته، همانطور که ملاحظه می کنید، برخورد با "بدحجابي و عفاف ستيزي" ست که برادران برای جوری جنس، "سگ گردانی" را هم به آن افزوده اند!

خب، حالا بفرمائید، برای برادرانی که در یک قیام و قعود، چهار صد نفر را در سینما رکس آبادان ذغال می فرمایند، تجاوز به چند زن و دختر بیدفاع، قابلی دارد؟ جلوی یک بچه ی مکتبی هم بگذاری، قهر می کند!...

باری، فدوی تردید ندارد که اگر باد نابکار، این خبر را به گوش برادران ُملحد چینی ـ سلام الله علیهم اجمعین ـ برساند، آن بزرگواران، همانگونه که از وسائل هفت سین تا لوازم عزاداری را تولید و به جامعهء شکوهمند اسلامی عرضه کردند، بمنظور ایجاد اندکی تأخیر در تجاوز دستجمعی برادران به خواهران، به تولید شورت و شلوار آهنی نیز، به ُطرفة العینی، اقدام خواهند کرد .

و من الله التوفیق.

 

رهرو آنست که ...

یکی از ویژگی های ایران، اعم از آخوندی و غیر آخوندی، به شهادتین تاریخ، نخبه کشی ست. این شیوهء مرضیه، البته به همت حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، بعون الله دیگر شدیداً نهادینه شده و خوانندگان گرامی ضد انقلاب، ،در سه دههء گذشته به تکرار ملاحظه کرده اند که نخبگانی که در ممالک محروسهء خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، قدر می بینند و بر صدر می نشینند، چگونه در جامعهء شکوهمند اسلامی، به سرنوشت محمد مختاری، جعفر پوینده، احمد میر علائی، غفار حسینی، سعیدی سیرجانی، عزت ا.. و هالهء سحابی، هدی صابر و... دچار شده و اگر شانس آورده و عمرشان بدنیا باشد، جوان، روانه هتل های چند ستاره ی حکومت اسلامی(اوین - م) شده و اگر اعتراض های برونمرزی کار ساز شود، از آن هتل های کذائی، پیر و علیل، خارج می شوند. باری - فدوی نمی داند که در این راستا، به که باید شادباش بگوید، این مختصر را، در تجلیل از برادران علائی، که غل و زنجیر حکومت اسلامی به پا، موفق بدریافت "جایزه شورای سلامت جهانی" در مبارزه  با بیماری سهمگین ایدز شده اند، قلمی کرد؛ قبول باشد!..

 

تعیین تکلیف

 فدوی، دور از جانتان، همینطور ارّه به ماتحت مانده بود که در ارتباط با حضرت بقیةالله الاعظم، امام زمان(عج)، ارواحنا روحی فداه، تکلیفش چیست؟ از سوئی، آن حضرت از اینکه فسادی بی سابقه مملکت اش را (ایران سابق- م) فرا گرفته هیچ تردیدی نداشته و بارها توسط مقامات ریز و درشت حکومتی، آمادگی اش را برای ظهور اعلام فرموده و به گزارش جراید شریفهء دارالخُرافه، با شماری از ایشان، حشر و نشری مبسوط نیز داشته است؛ لکن درخواست ایشان، مع الاسف، مورد، بقول عوام   approve  مقامات قرار نگرفته، و همین طور تا به امروز، منتظرالظهور مانده است. 

 فدوی از منابع آگاه نزدیک به آن بزرگوار خبر شد که آن حضرت حتا دور از چشم مسؤلین، با لباس ُمبّدل برای تهیه ی دوای ظهور به ناصر خسرو مراجعه و پس از ساعت ها جستجو، دست خالی به بیت مبارک (چاه - م) مراجعت فرموده است! وضعیت، چنانکه خوانندگان محترم ضد انقلاب اذعان دارند، وضعیت مشکلی ست و اصلاً شوخی بردار نیست. فلذا فدوی همینطور گوش خوابانده بود بلکه برای برونرفت از این  معضل، راه حلی دست و پا کند که قاصم الجبارین ابوی حجت الاسلام والمسلمین علی(ع) سعیدی، نمایندهء چاقالوی مقام معظم رهبری، دام الذله، در سپاه را بیامرزد که با یک قیام و قعود، ارّه ی مربوطه را بقول عوام از آن موضع شریف  Remove کرده و فرمود:

«ولی فقیه تنها واسطهء بین مردم و امام زمان است».

و در ادامه نیز افزود:

«امروز ملت ما هوشیار شده و خوب حساسیت‌های مقام معظم رهبری را می‌فهمند و انحرافات را متوجه می‌شوند و نگرانی‌های مقام معظم رهبری را درک می‌کنند و بلافاصله پشت سر ایشان قرار می‌گیرند؛ که همین مساله باعث شد تا بساط فتنه گران در نهم دی برچیده شود. باید مسئولین به این نقطه برسند که اگر اعلام شوند نیمی از یک سیب حرام و نیمی دیگر، حلال است، نیمه حرام را دور بریزند و نیمه حلال را به پایان برسانند، تا زمینه ظهور فراهم شود!»

فدوی فکر می کند که امشب، نخستین شبی ست که پس از سال ها بیخوابی، خواب راحتی در رگ بزند تا چشم خوانندگان محترم ضد انقلاب، چهارتا بشود!

 

استحالهء اسلامی

فدوی در مهارت برادران در تبدیل چیزی به چیزی دیگر، معاذالله هرگز تردیدی نداشته و حتا بنقل از جراید شریفه ی دارالخُرافه بیاد می آوردکه شمش های طلا پس از خروج از مرز اسلامی، چگونه تبدیل به آهن شده بودند و یا در یک فقره چشم بندی دیگر، چگونه از عنصری مخالف و مبارز در دانشگاه های حکومت اسلامی (زندان - م) موجودی جدیدی بنام "توّاب" تولید می شود و یا زندانیان سیاسی در اندک زمانی به تمامی جرائم سبک و سنگین، از سبّ ائمهء طاهرین، رضوان‌الله تعالي عليه و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين گرفته تا اقدام بر علیه امنیت کشور (امنیت برادران- م)، توهین به مقامات - مشوب کردن افکار عمومی ـ حمل و استعمال مواد مخدر ـ و البته لواط، به چندین زبان زنده و مردهء جهان اعتراف می کنند! و گفتن ندارد که در این گونه امور  "دیوید کاپرفیلد"، شعبده باز مشهور آمریکائی، انگشت بیست و یکم برادران نیز نمی شود!.. با اینهمه، فدوی دیگر این موردش را که به اجمال و اختصار در پی می آید، ندیده بود. نخست تیتر خبر را به نقل از جراید شریفهء دارالخُرافه، ملاحظه کنید:

«مبّلغی که اراذل و اوباش را حافظ قرآن می‌کند!»

و در ادامهء خبر، به نقل از حجت الاسلام والمسلمین محمد(ص) رضا(ع) شمس آبادی، در چگونگی تبدیل "اسی ُخله" و "صمد ملخ" به حاج اسماعیل و حاج صمد! ..می خوانیم:

«تحول درونی اسی خُله‌ها و صمد ملخ‌ها!

«یکی از راه‌های جذب جوان شخصیت ‌سازی برای آنان است. افرادی را داشتیم که غذای روزانه آنها همراه با شراب بود؛ اما الان به جایی رسیده‌اند که بعضی از آنها در حلقه‌های معرفتی شاگرد هم دارند! و در این عرصه فعالیت می‌کنند. به طور نمونه، فردی معروف به "صمد ملخ" که بر روی یکی از پلک‌های چشم خود عبارت «شب» و بر روی پلک دیگر عبارت «بخیر» را خالکوبی کرده بود بعد از جذب در حلقه‌های معرفتی، خالکوبی‌ها را سوزانده و با توبه از اعمال گذشته، به فردی سالم با گرایش‌‌های معنوی بالا تبدیل گردید که الان او را حاج صمد صدا می‌کنند. همچنین افرادی هم بودند که آنان را به نام‌های عجیب و غریبی چون «اسی خُله»، «بهادر دیوونه» و... صدا می‌کردند؛ اما الان این نام‌ها از آنها برداشته شده و جوانان آنان را با نام‌های زیبایی مانند حاج‌اسماعیل و.. صدا می‌کنند!»

قضیه البته بهمین جا ختم نشده و تا آنجا پیش رفته که از حیرت، سر ِ همه جای رئیس کلانتری هم اسفناج سبز شده است؛ ملاحظه کنید:

«ما هر لاتی را در این منطقه می‌گیریم شما را آشنای خود معرفی می‌کنند و می‌گویند آشنای ما آقای شمس‌آبادی ست!»

 حجت الاسلام والمسلمین محمد(ص) رضا(ع)، که کمال همنشین در او شدیداً اثر کرده، در بند پایانی افزوده است:

«تمام داستان‌های لات‌های توبه‌کرده را بلد هستم!...»

فدوی تردید ندارد که محصولات گرانقدر حجت الاسلام شمس آبادی، مستقیماً، به بیت رهبری

صادر می شوند.

 

عالم برزخ

بنظر می رسد که برادران در ارتباط با ماجرای قیام مردم در سوریه، که با قیام های مشابه در سایر کشورهای منطقه، تفاوت ماهوی ندارد، و اینک دارد بطرز هولناکی توسط فرزند خلف برادر حافظ اسد، برادر بشار اسد شدیداً سرکوب می شود، دور از جان خوانندگان محترم ضد انقلاب، همینطور ارّه به ماتحت مانده اند! و آش مربوطه دیگر چندان شور شده است که آیت الله آشپزباشی نیز با رسانه ای کردن تدریجی آن، یواشکی موافقت فرموده است:

سید عباس صالحی در خبرانلاین نوشت: «از حوادث سوریه در رسانه‌های رسمی و دیپلماسی ایران، با سکوت و گاه جانبداری از رژیم سوری عبور شده است، [آن هم] در شرایطی که مواضع مراکز یاد شده در ارتباط با رخدادهای مشابه در تونس، مصر، یمن، لیبی، اردن و... با مواضع همدلانه و حامیانه است و با عناوینی چون بیداری اسلامی منطقه و یا تعبیراتی مشابه مورد تمجید و حمایت قرار می‌گیرد».

و نیز :

«یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جمهوری اسلامی(آوائی) که از سفر سوریه بازگشته گفت: ما با مقامات سوری جلساتی داشتیم و از آنها خواستیم که با مردم خود مدارا کنند و آزادی‌های مشروع را به مردم بدهند. ما معتقدیم جواب شعار و تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم گلوله نیست و حکومت‌ها باید با مردم کنار آیند. باید بپذیریم که دورهء دیکتاتوری و زورمداری به سر آمده و حکومت‌های جابر، فردی و خانوادگی رو به افول هستند. سران مستبد منطقه و جهان باید بپذیرند که ملت‌های منطقه بیدار شده‌اند و بیش از این استبداد و خودکامگی سران خود را تحمل نخواهند کرد و مطمئنا اگر این حاکمان مستبد تغییر رویه ندهند و بخواهند بازهم با ایجاد خفقان و سرکوب به مسیر گذشته خود ادامه دهند بی‌شک ملت‌های‌شان آنها را از منصب قدرت به پائین خواهند کشید».

البته همانطور که خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانند،ایران در زمرهء کشورهای منطقه نیست!

 

چه فکر کردیم، چه شد!

فدوی از موجوداتی بوده است که هم محضر رژیم پیشین، و هم محضر رژیم فعلی را(1) در ایام جوانی، شدیداً درک کرده است. فدوی قصد ورود به حالت و چگونگی هیچیک را، اینک که در سرازیری لغزندهء میانسالی ست بهر دلیلی ، بویژه اینکه گیس اضافه ندارد که دست دوستان بدهد، ندارد؛ اما این نکته را می تواند اضافه کند که قرار بود: دیو چو بیرون رود فرشته در آید !..

لکن از شما خوانندگان ارجمند ضد انقلاب چه پنهان، که فدوی آنچه که در خبرهای جراید شریفهء دارالخُرافه ملاحظه کرده و می کند، خلاف نسخهء سرپائی فوق بوده است!.. یعنی، نه تنها فرشته ای در کار نبوده، بلکه آنان که بر حسب اتفاق هم نامشان فرشته بوده است، یا اعدام شده اند، یا در دانشگاه (زندان - م) به سر می برند و اگر عمرشان به دنیا بوده باشد، به کژدم غربت و تبعید،حتا آنجا که پرنده هم پر نمی زند، پناه برده اند.

در بهترین حالت، خبرهائی ست از این دست که متعلق دست کم به دوران پر افتخار قاجار است!:

«درخواست برنامهء خبری سیما برای برخورد با جن گیر‌ها!»(2)

و یا:

«استاد اخلاق حوزهء علميهء قم با اشاره به آيه‌اي از قرآن كريم گفت: ارادهء خداوند همواره بر اين تعلق گرفته كه دو دستگاه در برابر هم وجود داشته باشد: دستگاه پيامبران و دستگاه شياطين انس و جن»(3)

و نیز:

«در سال‌هاي اخير در كشورمان مراجعه به دعانويس، رمال، فال گير، جن گير و مواردي مانند آن و همچنين دريافت وجوه كلان در مقابل انجام اين اقدامات افزايش يافته است...»(4)

و البته :

«یک جن‌گیر و رمال مشهور که سابقهء همکاری با برخی اعضای دولت اصلاحات را نیز در کارنامهء خود دارد! اخیرا توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده و اعترافات هولناکی را اقرار نموده است. (5)

 فدوی که دیگر، دیری ست که از خیر فرشته گذشته است، خوانندگان محترم ضد انقلاب را، نمی داند!

-------------------------------------------------------

(1) فدوی در اطلاق واژگانی چون رژیم - سیستم- نظام - جمهوری و از این قبیل به چیزی که بر وطن سابق به طریقه ی تجاوز به ُعنف حاکم است،از همان آغازشدیدا ً تردید داشته و دارد؛چرا که در جهان امروز،همه چیز از جمله واژگان فوق تعریف دارند که هیچیک البته،به آنچه که 32 سال است بر وطن سابق حاکم است، تا اطلاع ثانوی، قابل اطلاق نیست .

(2) فردا، 5 می 2011

(3) تابناک، 29  اپریل 2011 آیت الله مصباح یزدی متخلص به تمساح یزدی

(4) فردا، 5 می 2011

(5) همانجا

 

علی الله التکلان و هوُ المُستعان فی جمع امور

25جون المُخفف سنه ی 2011 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

تا درودی دیگر، بدرود

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630