بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

 

 دوشنبه 30 خرداد 1390 ـ  20 ژوئن 2011

 

شریک جرم

برادر محمد(ص) علی(ع)آبادی نه تنها خود را با نفت که تصدی آن را بر حسب وظیفه ی شرعی بعهده گرفته است بی ارتباط نمی داند، بلکه بسیج را هم بشرح زیر، در جرم خود شریک فرموده است: «همان طور که حضرت امام فرمودند، بسیج لشکر مخلص خداست و به غیر از نقش دفاعی، امروز در عرصهء نفت نیز نقش آفرینی می کند و این نقش روز به روز موثرتر و غنی تر خواهد شد».(پارسینه)

با این ترتبب، قاصم الجبارین، عاقبت وزارت نفت را هم ختم به خیر گرداند!  آمین یا رب العالمین!

 

اضافهء ملکی

خوانندگان محترم ضد انقلاب توجه داشته اند که در جراید شریفهء دارالخُرافه، در پیوند با شورش های مردمی ضد استبدادی خاور میانه، همه جا از سران کشورهای منطقه که برادران تا پیش از این با برخی از آنان با افتخار پالوده میل می فرمودند، با عنوان دیکتاتور مصر - دیکتاتور تونس- دیکتاتور لیبی -

دیکتاتور یمن و ... یاد می کنند. فدوی می پندارد که اگر ما نیز شانس می آورده و همچون سایر کشورهای منطقه، دستکم یک دیکتاتور ناقابل می داشتیم، حالا ما هم می توانستیم به اعلیحضرت العظما بن علی(ع) خامنه ای بگوئیم: دیکتاتور ایران!

بقول حضرت امام(ل): ایکاش ما هم یک  دیکتاتور داشتیم..!

 

سند

گرچه برادر حسین(ع) شریعتمداری، متولی امامزادهء کیهان اسلامی چاپ دارالخُرافه، در ارتباط

با وقایع اتفاقیه ذهن و زبان خودش را دارد و به آنچه که در پیرامون می گذرد، بکلی بی اعتناست، و خر خود،  ُمدّه ظله العالی، را می راند لکن گاه ـ مع الاسف ـ دست به آب رفته و به قلع و قمع شهروندان بشرح زیر گواهی می دهد. موردی را که برای اثبات آن، پیش از این فدوی باید بسیار مرارت می کشید! مجاناً ملاحظه کنید:

«گفت: گروه هاي اپوزيسيون فراري دربارهء پيشنهاد "تظاهرات سكوت" در 22 خرداد بدجوري با يكديگر اختلاف پيدا كرده و به جان هم افتاده اند.

«گفتم: اسب هاي درشگه وقتي به سربالايي مي رسند و از نفس مي افتند همديگر را گاز مي گيرند و به يكديگر لگد مي زنند.

«گفت: بسياري از آنها، اين پيشنهاد را به مسخره گرفته و مي نويسند "مگر مغز خر خورده ايم كه با چندصد نفر به مقابله با 70 ميليون نفر برويم (لباس شخصی، بسیج- م) و لت وپار شويم! (کیهان چاپ دارالخُرافه 5شنبه 19 خرداد 1390- شماره 19946)

ثبت با سند برابر است؛ فلذا، زیاده عرضی نیست!..

 

تذکر

فدوی به آگاهی آن دسته از منتقدانی که در کمال بی انصافی،  برادر سید محمد(ص) خاتمی را به بی عملی و انفعال متهم می کنند می رساند که ابداً چنین نیست و ضد انقلاب طبق معمول چشم چپ خود را بر حقایق موجود، که همانا مبارزه ی سهمگین آن حضرت در برخورد با مرگ های مصنوعی ای  که از سوی حکومت به مخالفان تحمیل می شود، بسته است. معاندین اگر چشمان مغرض خود را باز کنند، آگهی های  مسلسل تسلیت های برادر سید محمد(ص) خاتمی  را در پی هر یک از قتل های دولتی (عزت ا.. و هاله سحابی، رضا هدی صابر) ملاحظه خواهند کرد! اگر باورتان نمی شود، اندکی دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته و تا قتل بعدی تأمل کنید، تا بعرض فدوی برسید!

 

ایراد نا بجا

فدوی از ایرادهای نابجای برخی نمایندگان محترم حکومت در مجلس، حقیقتاً حیرت می کند. لطفاً در این باره، بنقل از  شهرزاد نیوز بخوانید:

«انتشار عکس هایی توسط عکاسان پارلمانی از صحنه های چرت زدن و خاراندن بینی نمایندگان و صحنه هایی از این دست موجب خشم یکی از نمایندگان مجلس ایران شده است. کوچک زاده در اعتراض به انتشار عکس هایی "نامربوط" به جمع آوری 140 امضا پرداخت تا ممنوعیت عکس هایی از این نوع را به تصویب برساند».

خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانند که فدوی، هیچیک از انواع ارادت را به نمایندگان محترم

 حکومت در مجلس ندارد؛ لکن انصاف هم چیز خوبی ست؛ آخر آن زبان بستگان، غیر از انجام وظیفه، که اهمّ آن چرت زدن و خاراندن بینی باشد، چه کرده اند؟ تازه بسیار ملاحظه و بزرگواری فرموده اند که جای دیگرشان را نخارانده اند!

 

کپسول!

حضرات آیات عظام و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین، در نقش نسخه نویسان، همه چیز

را بمثابه "حب" به شهروندان، فارغ از گروه سنی، تجویز فرموده و بر این باورند که به لسان آخوندی، انشاء الله گربه است. بعنوان مستوره، به فرمایشات آیت الله گرگ علی(ع) (سید احمد خاتمی- م)، امام جمعه موقت تهران، توجه کنید:

«"زنان بايد نگاه خود را از نگاه آلوده حفظ كنند و از نگاه كردن به تصاوير آلوده خود را نگه دارند، زيرا اين نگاه موجب غضب خداوند مي شود! اگر قرار باشد خانم ها روسري را به معناي حجاب بگيرند، بايد روسري آنها بلند باشد كه سر و گردن را بپوشاند و هيچگونه جاذبهء جنسي براي نامحرم نداشته باشد، لذا انداختن شال بر سر كه موي سر را نمايان مي كند، چيزي جز بازي با حجاب و شكستن حرمت حجاب نيست". امام جمعه موقت تهران در ادامه تبيين موضوع "عفاف و حجاب" تاكيد كرد: "زنان نبايد با نامحرمان با عشوه! و آن طور كه با شوهر خود سخن مي گويند حرف بزنند، چرا كه اينها زمينهء گناه را فراهم مي كند". آيت الله خاتمي همچنين افزود: «طريقهء راه رفتن زنان نبايد موجب تحريك نامشروع براي نامحرم شود، ضمن اينكه زيورآلات خود را نبايد براي نامحرمان به نمايش بگذارند؛ گردنبند، لباس محرك، لباس آنچناني زيور حساب مي شود».

 

استمداد

فدوی اگر نگوید هرروز، دستکم ماهی چند بار آرزو می کند که از مسؤلیت خطیری که بر دوش ناتوان او که همانا تقدیم عریضه های مؤمنین و مؤمنات به پیشگاه اعلیحضرت العظما بن علی(ع) خامنه ای دام الذله ست، معاف شده و جان سالم بدر ببرد که این مهم، تاکنون البته، میسر نشده است و فدوی همواره رجاء واثق داشته که این بار، دفعه ی ماقبل ِ آخرش باشد!.. باری-  تازه ترین، بقول عوام ، case فدوی مورد زیر است:  

«در ايستگاه بي آرتي در ترمينال خاوران نرده هايي كار گذاشته شده به شكل چشم شيطان

 كه نماد فراماسونري است. از مسئولين امر درخواست جمع آوري آن را داريم. امجد»

مراتب با قید 45 فوریت به شرف عرض رسید. بسیار خشمگین شده دستور فرمودند ستادی با بودجهء نامحدود در این رابطه سریعاً تشکیل و فدوی را نیز بطور افتخاری! بعنوان مأمور پیگیری تعیین و موظف به گزارش نتیجه فرمودند. فدوی نیز از ترس جان ناقابل، موضوع را شدیداً پیگیری و در پایان به این نتیجه رسید که نرده های مذکور مع الاسف بشکل چشم شیطان نبوده بلکه بشکل عضو دیگر آن ملعون می باشد که فدوی از ذکر آن در این وجیزه، شرم دارد!..

فدوی، در این رابطه، سرانجام ناگزیر شد که علیرغم میل باطن، از خوانندگان استمداد بطلبد (تشریف نبرید،فدوی کمک مالی نمی خواهد!).

نظر به اینکه فدوی در تمامی این سال های تلخ کوشیده است که لبخندی نسبتاً شیرین، اما از نوع تأمل برانگیز آن، برلبان زیبای خوانندگان محترم ضدانقلاب بنشاند، آیا اجازه دارد که از ایشان بخواهد که استثنائأ همین یکدفعه، نتیجهء گزارش را بشرح فوق، به شرف عرض برسانند؟

از شما چه پنهان که فدوی، بیضهء لازم برای تقدیم نتیجهء این پژوهش را، گلاب برویتان، در اختیار ندارد !...

 

والله الموفق والمعین

هیجدهم جون المُکیف سنه ی 2011 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630