بازگشت به خانه

دوشنبه 23 خرداد 1390 ـ  13 ماه ژوئن 2011

 

جان کلام نوری علا چيست؟

نوری علا هر چه بیشتر سعی میکند این سکولاریسم قلابی مارکسیستی روسی خودش را جا بیندازد، بیشتر و بیشتر ماهیت مارکسیستی روسی خو دش را لو میدهد.

جان کلام او در این مغلطه خلاصه می شود که این رژیم جمهوری اسلامی فقاهتی استالینیستی که حتا هنوز مورد حمایت توده ایها است و با حمایت های آشکار و پنهان روس ها و اتخاذ شیوه های استالینیستی (نه مذهبی) تا کنون پا برجا مانده، ساخت دست لیبرال ها و ملی مذهبی هاست.

این دروغ او به قدری آشکار است که نگاهی به سخنان روح الله حسینیان و ایت الله خمینی و همه حکومت گران کاملاً این حقیقت را آشکار می کند که لیبرال ها و ملی مذهبی ها از روز اول با آیت الله و همفکران او مخالفت کرده و به زندان رفته و شکنجه شده و شهید شده اند.

نوری علا حتا یک مورد مثال نمی آورد که بازرگان احکام اسلام را وارد دولت و حاکمیت کرده باشد. یا قانونی از کشور را با یک قانون مذهبی ( شریعه ) عوض کرده باشد. کاملا بر عکس، اتهام بازرگان و ملی مذهبی ها عدم پایبندی به وارد نمودن احکام اسلامی به حاکمیت بود و تقدم ملی گرایی اینها به مذهبی بودن آنها .

از آن طرف حزب توده و شرکا دنبال تغییر جمهوری اسلامی به سوی یک نظام استالینیستی و ضد آمریکایی بودند. حتا از خلخالی و جلال الدین فارسی حمایت میکردند. هنوز هم حمایت میکنند.

این جمهوری اسلامی بیشتر به استالینیسم و حکومت های ساخت روسیه مثل قذافی، صدام، اسد، میلوشویچ، کاسترو شبیه است تا حتا حکومت معاویه و یزید. پیامبر و امامان پیش کش. چرا اکثر مذهبی ها و حتا بسیاری از آیات این نظام را اسلامی نمیدانند ؟ اما زر افشان جنبش سبز را آمریکایی میداند، اسماعیل خوئی شعار جمهوری ایرانی را فاشیستی میداند، کانون نویسندگان ساکت است و تایید میکند، قراگوز لو و.... علنا جنبش سبز و مخالفین را آمریکایی میدانند.

از آن طرف چهره سازی نوری علا برای بختیار ماکیاولیست و فرصت طلب که مثل مجاهدین با صدام همکاری کرد، علیه اکثریت مردم به توصیه سفر انگلیس و امریکا ایستاد و قدرت شکست خورده را از شاه ربود. کجای کار او استقلال  طلبی و دموکراسی خواهی است؟ مگر هیچ دموکراتی علیه خواست اکثریت مردم (حتا اگر در اشتباه باشند) قدرت را با پشتیبانی ارتش و امریکا و انگلیس می دزدد؟ چرا رهبران دیگر جبهه ملی که به خمینی هم نپیوستند، دولت پیشنهادی انگلیس و امریکا را نپذیرفتند و رو در روی مردم نه ایستادند؟ او مسول کشتار مردمی است که در آن 37 روز به دست ارتش کشته شدند.

جالب است که وقتی شاه میخواست با ملیون مصالحه کند همین آقا پرید بعلا سخنرانی بدون برنامه علیه سنتو و سیتو کرد و شاه را ترساند و  آشتی را بهم زد.

نوری علا باید مشخص کند که مارکسیسم باید در دولت دخالت کند یا نه؟

اگر نه، تکلیف حزب توده و سایر مارکسیست ها چیست؟

اگر آری، چرا برای مارکسیسم که دیکتاتوری های جنایت کارتر از حکومت های دینی در جهان ایجاد کرده جاده صاف میکند، اما با لیبرال ها و مذهبی ها که حد اکثر حکومتی مثل ترکیه میخواهند دشمنی خونی دارد؟

اگر می گوید که مارکسیست ها تغییر پیدا کرده و ارتدکس نیستند، چرا لیبرالها که بسیار بیشتر از روز های اول از دین و دولت دینی فاصله گرفته و حتا صریحا میگویند که با دین نمیشود دموکراسی بر پا کرد ( گنجی و سروش و بازرگان ) استثنا هستند؟

نوری علا در برابر همه این حمله ها به ملی مذهبی ها و لیبرال ها باید تکلیفش را در مورد حزب توده، فدایی ها، افرادی مثل بهزاد نبوی، خوئینی ها... مشخص کند.

آنچه مسلم است کانون نویسندگان، زر افشان، عمویی، ریس دانا، شهبازی... در برابر این رژیم (منهای احمدی نژاد) حمایت و سکوت تایید آمیز داشته در حالیکه  لیبرال ها و ملی مذهبی ها بیشترین قربانی و هزینه را داده اند.

تا زمانی که نوری علا به این مسیر ادامه میدهد نتیجه ای جز این نمی توان گرفت که او هم مثل «مدحی» در خدمت رژیم استالینیست فقاهتی است.

کیست که نداند خطر تشکیل یک رژیم مارکسیستی روسی با حمایت روسیه ( نظیر کاسترو، میلوشویچ،  قذافی، صدام، اسد، لوکاشنکو...) در ایران به مراتب بیشتر از حاکمیت دینی است که بخواهد احکام اسلامی را جایگزین قوانین مدنی کند.

مارکسیست های روسی رژیم شاه را به سمت تک حزبی منحرف کردند، این رژیم را هم از روی استالینیسم کپی کردند. احزاب ایرانی را هم با نفوز در آنها به سمت تروریسم و دیکتاتوری پرستی و غلتیدن به دامن امثال قذافی و صدام و کاسترو و پوتین راندند.

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com