بازگشت به خانه

جمعه 9 ارديبهشت 1390 ـ  29 آوريل 2011

 

حمایت جنبش سبز از آذربایجان حمایت از ایران است

علی مهربان

بنام خدا

هموطنان آذری زبان در فراخوان مراسم سالگرد خرداد 85 نیازمند پشتیبانی و حمایت سبزها در همه ایرانند، این اولین درخواست حمایت انان از سبزهاست و اولین گام اتحاد فراگیر اقوام ایرانی در حمایت از خواسته ها و اهداف قومی، منطقه ای است که می تواند منجر به ایجاد یکپارچگی و پیدایش اتحاد نوینی بر علیه رژیم فاسد خلافت در ایران گشته اهداف کلان ملی را نشانه رفته پیگیری نماید. این فرصتی است مغتنم و یاداور گذشته اتحاد درخشان اقوام ایرانی در قیام ملی مشروطه بر علیه خاندان منحوس قاجار که موجد تشکیل مجلس ملی و تدوین قانون اساسی مترقی در ایران گردید. امروز هم ما دقیقا در همان شرائط قیام مشروطه واقع شده در برابر رژیمی فاسد و بظاهر مذهبی به کمک یکدیگر در این نبرد رهائی بخش نیازمندیم. ایران و جنبش میهنی سبز به دلاوران خطه اذربایجان محتاج است و این مائیم که برای ایستادگی در برابر حکومت جور خلافی(ولائی) به قدرت نهفته در اذربایجان سر بلند نیازمندیم. اذربایجان یعنی ایران و ایران به تمامی اذربایجان است. پس هم وطن به پاس دلاوری و ایستادگی مردان و زنان اذری در خرداد 85 به فرا خوان بزرگداشت شهدای مظلوم اذربایجان اهتمام داشته در ادامه با هم به پیشواز ادامه اعتراضات میهنی بر علیه رژیم خودکامه و دست نشانده خلافت فقیه برویم تا ریشه این حکومت پلید را خشکانده و کشور را از لوث وجود منحوس اوباش وطن فروش پاک گردانیم. توهین و تحقیر هر کدام از اقوام ایرانی بدست حکومت حقیر و دست نشانده اخوندی توهین به همه ملت ایران و به فرهنگ ملی است، دلاوران اذربایجان به پاس گذشته درخشانشان در مشروطه و جنگ هشت ساله شایسته تقدیرند نه توهین و این وظیفه احاد ملت ایران در حمایت از تمامی اقوام وطن و مخصوصا مردم غیرتمند و شجاع اذربایجان است.

ما نیازمند ستارخان ها و باقرخان ها در نبرد با دشمن ملتیم، مشروطه بدون مردان اذربایجان مشروطه نشد، قوای ملت بی ستارخان و باقر خان موفق نشد، ملت ایران نمی تواند از سلحشوری و دلاوری تورکهای غیرتمند چشم بپوشد، انان از ما و ما از انانیم وهمه به واقع یکی و ایرانیم.

ما اقوام مختلف ایرانی هر چند که به زبانهای مختلف سخن گفته از هویتی منطقه ای برخورداریم اما در هر حال به مرزهای ایران و هویت معنا دار درفش مقدس کاویانی در این بخش از کره خاکی باور داشته سر سپرده ایرانیم، ما ایرانیان ایثار را از قصه فداکاری ارش پی گرفته شجاعت را در قیام کاوه می جوئیم، ما ایرانی هستیم و به این عنوان در همه وقت مباهات کرده به ان می نازیم. تورک، لر، کرد، فارس و تمامی مردان و زنان مستقر در خاک مقدس ایران در هر حال ایرانیند و به یاری یکدیگر در برابر مصائب محتاج، امروز ایرانی اذری زبان منتظر حمایت جنبش ملی از ایشان در پیگیری خواسته ها و حرمت خون شهدایش است، فردا روز نیز ما به همت و شجاعت انان در برافکندن بنیاد ظلم محتاجیم تا دگر بار یادواره شهادت دیگرانی از این وطن در گذر زمان در هیچ نقطه ای از ایران بر گذار نگردد. ما نیازمند ارامش، صلح، رفاه، پیشرفت و سعادت هستیم و این معنا را باید در کنار هم و در پرتو اتحاد ملی اقوام میهن بجوئیم که سعادت هر کدام از ما ایرانیان در سعادت تمامی اقوام ایرانی معنا شده سر بلندی ایران و سعادت ایرانی را بدنبال خواهد داشت.

شورای هماهنگی سبز امید، جنبشهای پیشرو دانشجوئی، زنان و کارگران باید به فرا خوان اذربایجان پاسخ درخور داده، در همیاری با انان به ادامه روند اعتراضات معنا و مفهوم نوینی بخشیده، اتحاد بی شائبه، صادقانه و جهت دار ایرانیان را پیگیر شوند.

فرصت ها هرگز دوباره به ما رو نکرده، تکرار نخواهند شد، امروز که بلطف دلاوری مردان و زنان خوب وطن و مقاومت رهبران ممتازی که اراء و منافع ملت را در مصلحت سنجی خائنان با هیچ چیز دیگری تعویض ننمودند و درس ایستادگی بر اراده ملت را از ورای حصار اهنین حکومت به دورشان را به ملت پیام دادند فرصت سوزی و کوتاهی در تداوم جنبش میهنی سبز خیانت است. اذربایجان عزیز با بزرگداشت شهدایش ما را به خود فرا میخواند، باید با احترام به استقبال از عزم انان رفته در ادامه قیام سبز میهن را پیگیر گردیم، 11 اردیبهشت، 1 تا 5 خرداد 85 و سالگرد سبز 22 خرداد فرصتهای دوباره حضور در خیابان ما را به لزوم تداوم جنبش امیدوار و به خود فرا میخواند، این فرصتها را بسادگی چون گذشته با کوتاهی از کف ندهیم.

به سربلندی ایران اندیشیده و در کنار هم با تشکیل جمهوری ایرانی و تدوین قانون اساسی مورد وثوق تمامی احاد ملت به یکپارچگی لازم رسیده مرزها و باورهای ملی و قومیمان را حفظ و حکومتی پاسخگو به ملت و مطیع مردم را در برابر جهان عرضه کنیم. ما می توانیم، اتحاد اقوام مناطق مختلف ایران این مهم را برایمان به ارمغان اورده حکومت را در مقابل ان اراده ذلیل خواهد ساخت. مردان بزرگی از اذربایجان امثال حضرت ایت الله شریعتمداری، ستارخان، باقرخان، خیابانی و.... فدای منافع ملی و مردم ایران گردیده ما را تمام عمر مدیون خود ساخته اند، ما به ان شهیدان مدیونیم و خون ان بزرگان اذری ما را به ایستادگی، اتحاد و تداوم راه رهائی فرا میخواند.

فتح نهائی بلطف خدا از ان ملت و در راه است، پس در اتحاد با هم و به سوی افق روشن پیروزی به پیش...

ایران پاینده- ایرانی سربلند

3/2/1390

http://www.iranglobal.info/I-G.php?mid=2-66441

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

newsecularism@gmail.com