بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

دوشنبه 16 اسفند 1389 ـ 7 مارچ 2011

 

توهّم

"دیوید کاپرفیلد"، شعبده باز مشهور آمریکائی، خیال می کند که شعبده باز است!.. نامبرده در این صنعت، انگشت بیست و یکم برادران گرامی نیز محسوب نمی شود! این شعبده باز خاج پرست، فی الواقع هنوز در جای سفت  شعبده بازی نکرده است که تیمم کند! و نیز با ملاحظهء برادران ما، کثرالله امثالهم، در یابد که شعبده بازی یعنی چه..

اگر "دیوید کاپرفیلد"، مثلاً، قطاری را، آن هم تازه با استعانت از علوم مردودهء فیزیکی، غیب می کند، برادران ما، بی توسل به انواع علوم جدیده، آدم زنده، بهر تعدادی که بخواهید را به شیوه های سنتی غیب، و هرجا که بخواهند، دو باره ظاهر می کنند!

خوانندگان محترم ضد انقلاب یکوقت تصور نفرمایند که فدوی اینها را همینطور فضائی و بی سند و مدرک عرض می کند؛ نخیر! فی المثل، او که سال ها پیش، قرار بود دوست نویسنده ای را که از تهران به مقصد فدوی در هامبورگ پرواز کرده بود (=فرج سرکوهی) از فرودگاه به خانه ببرد، خود شاهد بود که برادران، چگونه این دوست را بین تهران و هامبورگ به ُطرفة العینی  غیب و در یک چشمه ی دیگر، در ارمنستان ظاهر و در یک فقره  تردستی دیگر، در دانشگاه اوین (زندان - م)  دوباره ظاهر فرمودند!..

تا اینجا، همانطور که ملاحظه می فرمائید، برادرکاپرفیلد با ارفاق، در حدود همان انگشت  بیست و یکم  برادران است! حالا حکایت برادر غلام حسین (ع) محسنی اژه ای، شعبده باز کل (دادستان کل - م ) جمهوری شکوهمند اسلامی ست که برادر میر حسین(ع) موسوی و برادر مهدی(عج) کروبی را در چشم بهمزدنی غیب فرموده اما اظهار می دارد که نامبردگان در منزل تشریف دارند اما به چشم حلال زاده نمی آیند.

برادر صالحی، شعبده باز برونمرزی (وزیر خارجه - م)، در مصاحبه ای از این فراتر رفته و در مقابل چشمان حیرت زدهء خاج پرستان، اضافه کرده است که برادر میر حسین(ع) موسوی و برادر مهدی(عج) کروبی، به زندگی عادی و روزمرهء خود مشغولند!

اینجاست که "دیوید کاپرفیلد" انگشت  بیست و یکم  برادران نیز، نمی شود!

باری، با وقوع چنین وقایعی ست که  فدوی کم کم به این صرافت می افتد که نکند حضرت بقیة الله الاعظم امام غایب ارواحنا روحی فداه را نیز همین برادران معاذالله غیب کرده لکن صدایش را در نمی آورند!

زیاده جسارت است..

 

تذكر مهم رهبر انقلاب درباره جلوگیری از زندانی كردن افراد قبل از احراز جرم!

 تیتر فوق در يکی از رسانه های شریفه ی دارالخُرافه (پارسینه)، توجه فدوی را بخود جلب کرد و معاذالله پنداشت که حضرات آیات عظام و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، پس از 32 سال متنبه شده و برآن شده اند که اندکی از مواضع خود، بسود مردم، که قرار بوده است ولینعمت آنان باشند، عقب بنشینند؛ لکن با اندکی تأمل دریافت که خیر! منظور مردم نبوده، بلکه هدف، فقط خواهر فائزه رفسنجانی بوده است که اخیراً در خیابان های اسلامی مورد هتک حرمت، البته نه از سوی ضد انقلاب، بلکه از طرف سربازان محترم امام زمان (عج) قرار گرفته است! و هیچ  ربطی به مردمی که در تظاهرات مسالمت آمیز خود در خیابان های وطن سابق از سال 88  تاکنون، به موهن ترین وجه، مورد سرکوب، تجاوز و قتل قرار گرفته اند، ندارد..

فدوی، پس از مرور این خبر، دُمش را که خوشبختانه سبز هم نیست، روی کول زخمی اش

گذاشت و آرام، به گوشه ای خزید ...

 

بلاتکلیفی

فدوی داشت به فیلم رفتار اسلامی برادران، با خواهر فائزه رفسنجانی نگاه ِ توأم با حیرت می کرد که در لابلای فحاشی های برادران به خواهر مذکور، توجه اش به شعاری به این شرح جلب شد:

«یا حسین(ع) - خاک تو سرمیر حسین (ع)!»

مع الاسف، برادران، تکلیف فدوی را روشن نفرموده اند که بالاخره، «یاحسین(ع) - میرحسین (ع)» درست است يا «یاحسین(ع) - خاک تو سر میر حسین(ع) فلذا فدوی چاره ای نمی بیند جز این که

برای تعیین تکلیف، به خود حضرت(ع) ملتجی شود !..شما هم اگر تشریف می آورید، بسم ا...

 

بر سر دو راهی!....

بنظر می رسد که برادر حسین(ع) شریعتمداری "که سر بریده می دارد دوست" هیچ جور ول کن معاملهء برادر هاشمی رفسنجانی نیست!.. و آن حضرت را مثل آن گربهء روی پشت بام، که داستانش را خوانندگان محترم ضد انقلاب، به ضرس قاطع می دانند، در زاویه قرار داده است. و، بقول اهل ورزش، حالا توپ در زمین هاشمی ست و مانوری که خواهد داد، سرنوشت عمامه اش را، که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی چیز آبرومندی هم نیست، تعیین خواهد کرد.

این نکته را فدوی از آیهء مبارکهء زیر که بر برادر حسین(ع) شریعتمداری نازل شده است، دریافت:

«...در اين ميان هاشمي رفسنجاني در سخناني كلي، هرگونه اقدام خلاف قانون را مذموم دانست اما شخصيت ها و گروه ها و تشكل هاي سياسي اصول گرا با تاكيد بر ناكافي بودن اين اظهارات كلي بر مرزبندي صريح وي با سران فتنه و فتنه گران تاكيد دارند. در همين حال، محمد رضا باهنر، دبيركل جامعهء اسلامي مهندسين، جمعه شب در جمع جامعهء اسلامي مهندسين استان فارس، نسبت به دوپهلو حرف زدن هاشمي رفسنجاني واكنش نشان داد و گفت: هاشمي رفسنجاني بايد موضع خود را در مقابل فتنه گران روشن و صريح اعلام كند، در غير اين صورت معلوم نيست كه مردم ادامهء حيات سياسي وي را تحمل كنند. باهنر همچنين تاكيد كرد: رفسنجاني وقت بسياري براي اينكه موضع شفاف و صريح در مقابل فتنه گران بگيرد، ندارد.» (کیهان چاپ دارالخُرافه یکشنبه اول اسفند 1389)

 

دفع فاسد به افسد!..

فدوی برای دو فقره اعتراض مؤمنین مخالف حکومت! بشرح زیر، تا اطلاع ثانو، تیتری بهتر از "دفع فاسد به افسد" نیافت:

«آقا یک روز هم مال ما باشه. فقط به آبروی زهرا (س) قسمتون میدم آگه اعتقاد بهش دارید مردم رو نزنید! اینها برده های شما نیستند؛ شما به قول امام خدمتگزار این مردمید. تو رو خدا لطفاً همتون قران بگیرید دستتون و برید تو خیابون. چرا از تاریخ عبرت نمی گیریم؟ اگر این کار رو بکنیم دیگه نمی تونن ما رو بکشن مثل امام حسین و قران سر نیزه کردن. ما هم می تونیم با قران بریم که اگر کشتن بگیم اینها بدتر از معاویه و یزید و دارو دستهء اونها هستند. لطفا به همه اطلاع رسانی کنید که حتما قران به دست داشته باشند و شعار  ِ «وای اگر مجتهد / حکم جهادم دهند.» (دو تن از کاربران سایت کلمه)

 

علی الله التکلان و هوُ المُستعان فی جمع امور

6مارچ المفرح سنه ی 2011 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630