بازگشت به خانه

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

27 دی 1389 ـ  17 ژانويه 2011

 

انحراف

فدوی گاه در کار جامعهء شکوهمند اسلامی مان حقیقتاً در می ماند. در این ارتباط یادآور می شود که ما از هر لحاظ ، حکومت یا جامعه ای شدیداً اصولگرا هستیم و گفتن ندارد که هرگاه ما از اصول غیر قابل تغییر خود فاصله گرفته ایم، محکوم به تحمل خسارات سنگین شده ایم. فدوی، در این راستا، از بسکه نمونه فراوان و دم دست ریخته است، دیگر، نیازی به ذکر مصیبت ندارد. این نیز گفتنی ست که هر جامعه ای برای خود نظام و قاعده ای دارد. فی المثل، واحد وزن در بسیاری از کشورها «کیلو» اما  در برخی دیگر «پاوند» است. لابد می گوئيد خب، به قول عوام، so what?. عرض می کنم که در وطن سابق هم واحد همه چیز «شتر» است. فدوی همین الان و با صدای بلند بگوید که بعلت ابراز نظر فوق، اتهام سنگین توطئه علیه نظام، امنیت ملی و توهین به مسؤلین نظام، سب ائمهء طاهرین صلوات الله علیهم اجمعین، جاسوسی به سود استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنت الله علیهم اجمعین، حمل و استعمال مواد مخدر، و البته لواط را، نمی پذیرد! چرا که فدوی برای جسارتی که کرد، مستند قانونی، بلکه شرعی دارد. فدوی در حاشیه می افزاید که با اندکی تأمل در دو مادهء 300 و 435 قانون مجازات اسلامی، که در پی می آید، درمی یابید که شارع مقدس شرع انور، که به اقرب احتمال چپ دست بوده است، دیهء قتل زن مسلمان را 16 شتر کمتر از قطع بیضهء چپ مرد مسلمان محاسبه فرموده است!:

مادهء 300 قانون مجازات اسلامی؛ بخش دیات؛ خون بهای قتل زن مسلمان، خواه این قتل عمدی باشد و خواه غیر عمدی، پنجاه شتر است.

مادهء 435 قانون مجازات اسلامی؛ خون بهای قطع بیضهء چپ یک مرد مسلمان 66 شتر است و خون بهای قطع بیضهء راست 34 شتر. خون بهای قطع هر دو بیضه 100 شتر است.

تبصره – فرقی در این حکم میان بیضه جوان و بیضه پیر و کودک و بالغ و عنین و سالم نیست.

و اما مستند شرعی:

علت تفاوت خون بها میان بیضه چپ و راست: «روایت عبدالله بن سنان از حضرت امام جعفر صادق است که فرمود "به بیضهء چپ دو ثلث دیه کامل تعلق می گیرد، زیرا بچه از بیضه چپ به وجود می آید."» (قانون 441 قانون مجازات اسلامی، بخش دیات)

نيز از بین بردن بکارت دختری با انگشت بطوری که باعث شود او نتواند ادرارش را ضبط کند، علاوه بر پرداخت دیه کامل (صد شتر)، پرداخت مهریه او را نیز ایجاب می کند.

          ماده 479 قانون مجازات اسلامی، بخش دیات؛ هرگاه نصف فرج زنی را قطع کنند، خون بهای پنجاه شتر بدان تعلق می گیرد، و هرگاه هر دو نیمه فرج او را قطع کنند خون بهای کامل، یعنی صد شتر بدان تعلق می گیرد...

مستند شرعی: روایتی از حضرت امام صادق است که فرمود در کتاب حضرت علی آمده است که قطع فرج یک زن مستلزم پرداخت دیه کامل است و روایتی از حضرت امام باقر که فرمود قطع هر یک از دو نیمه فرج زنی نصف دیه کامل یعنی پنجاه شتر خون بها دارد.

فدوی آیا لازم است که برای اثبات نظر خود، یک گله  شتر دیگر ردیف کند؟!.. بسیار خوب، در این صورت بفرمائید که  چرا مؤمنین از این وسیلهء سودمند و بی خطر یعنی شتراستفاده نکرده، سوار یک رأس طیارهء بوئینگ 727 متعلق به شركت هواپيمايي جمهوري شکوهمند اسلامي شده و با 77 نفر کشته، داغ بدل فدوی گذاشتند؟

 

روی تلکس فدوی

* به گزارش خبرگزاری ها، زین العابدین بن علی(ع) دیکتاتور محترم تونس، طی درگیری با مردم

خود، عقب نشینی و تونس را در جستجوی محلی امن ترک فرموده، و به گزارش برخی منابع ، به عربستان گریخته است. به موجب گزارشات واصله، در باب علت فرار بن علی(ع) از کشورش بین علمای خبر شدیداً اختلاف افتاده است. یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود به فدوی گفت که بن علی(ع) از شاگردان بسیار برجستهء درس خارج اعلیحضرت العُظما سیدعلی(ع) خامنه ای، دامّ ذله بوده و محضر ایشان را شدیداً درک کرده است. وی در جریان مبارزهء صمیمانه با مردم، با مقتدای خود مقام معظم رهبری نیز لحظه به لحظه در تماس بوده و تا اواسط کار توصیه های معظم له را طابق النعل بالنعل اجرا می کرده لکن به دلائل نامعلوم، ناگهان از ادامهء اجرای شیوهء مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی، در مبارزه ء صمیمانه با مردم، که نوعی شانسی بدون پوچ و، در واقع، قبولی با تضمین است، سرپیچی کرده و به سود مردم کنار رفته است.

* به گزارش خبرگزاری وابستهء ایسنا، برادر صالحی، پاکنویس برادر منوچهر متکی (سر پرست وزارت خارجه - م)، طی نامه ای به وزیر خارجه ی کانادا، نسبت به قتل سه ایرانی در کانادا که به استناد همان منبع ، در شش ماههء اخیر رخ داده ، شدیدآً واکنش نشان داده است. فدوی تردید ندارد که وزیر خاج پرست کانادائی، به پیچ و خم زبان آخوندی وارد نیست و نمی داند که منظور برادر صالحی آن است که چراغی که به مسجد رواست به خانه حرام است! یعنی، اگر قرار بر کشتن باشد، واجب عینی ست

که ایرانیان گریخته از جامعهء شکوهمند اسلامی را به وطن سابق مسترد کنند تا ما خودمان که استاد این کاریم، ترتیب شان را بدهیم!..

* در پی انتشار عکسی از خودرو ی حامل مقام معظم رهبری، دام الذله، که در آن لامپ هائی

بمنظور تلألو بیش از پیش آن مقام معظم تعبیه شده بود، در جراید شریفهء دارالخُرافه اظهار نظرهای گوناگونی شده است. از آنجا که در بروز اختلاف بین علما، فرمایشات خردمندانهء آن حضرت فصل الخطاب است، فلذا بیت رهبری با انتشار اطلاعیه ای، به اختلافات پیرامون این خبر پایان داد و اعلام فرمود که خودروی مذکور بمثابه نوعی خودروی دوگانه سوز است و در جهت اجرای فرمان مبارک، دائر بر صرفه جوئی مضاعف، تولید شده است. یعنی، هنگامی که آن خودروی مقدس، در اندرونی پارک است، معظم له خود را خلع لباس فرموده و بمنظور ُبرنزه شدن در داخل آن دراز می کشند و در سایر مواقع، از آن بعنوان وسیله ی نقلیه استفاده می فرمایند!

 

کشف

چشم فدوی سرانجام به فرمایشات یکی از حضرات آیات روشن شد که در باب چیزی غیر از بول و غایط سخن گفته است!؛ فلذا، ضمن شادباش این واقعهء شگفت انگیز، عین فرمایش ایشان را که در هیئت یک شهروند معمولی سخن گفته جهت آگاهی سایر برادران عینأ نقل می کند:

«به گزارش شیعه آنلاین، به نقل از مرکز خبر حوزه، حضرت آيت‌الله سبحاني با انتقاد از افزايش تلفات جاده‌اي در کشور بر برنامه ‌ريزي مسوولان جهت کاهش تلفات و ارائه راه‌کارهاي اين امر تاکيد کرد».

این نیز البته گفتنی ست که این بزرگوار به این نکته از طریق اتوبان های صدر اسلام عزیز رسیده

نه آن فجایعی که هر روز در جاده های وطن اسلامی دیده یا شنیده است!:

          «وي در ادامهء سخنان خود، با اشاره به آياتي از قرآن کريم مبني بر آباد کردن زمين، افزود: يکي از طرق آباداني زمين وجود راه و جاده است! و اگر منطقه‌اي جاده نداشته و با نقاط مختلف داراي ارتباط نباشد، آباداني و عمراني ميسر نخواهد شد!!»

بیت

از کرامات شیخ ما این است

شیره را خورد و گفت شیرین است!

بهر حال، فدوی رجاء واثق دارد یکی، یا از طریق اخبار و احادیث و یا از طریق وزارت راه، یا هر

 کوفت و زهرمار دیگری، به فریاد امّت به بخاک و خون کشيده در جاده ها رسيده و مراتب را به اطلاع حضرت اش رسانده است که جای بسی شکر دارد چرا که دل فدوی سال هاست که از گزارش های دردناکی که در جاده های وطن سابق دریافت یا رؤیت می کند، بکلی خون است... تلفات دانشگاه ها (زندانها - م) که دیگر جای خود دارد!

علی الله التکلان و هوُ المُستعان فی جمع امور

 15 ژانویة المفرح سنه ی 2010 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630