بازگشت به خانه

چهارشنبه 21 مهر  1389 ـ  13 اکتبر 2010

 

رژیم جمهوری اسلامی آلترناتیو دارد یا ندارد؟

علی مؤمنی

جناب آقای نوری علا!

با آرزوی موفقیت برای شما و با آرزوی سرنگونی رژیم ضد بشری  ولایت جهل و ارتجاع و شکنجه واعدام و سنگسار و زندان و فقر فلاکت و تحقیر و با آرزوی استقرار دمکراسی و آزادی رهایئ و یگانگی عزت و شرف و سر بلندی و استقرار ارزشهای ولای انسانی.

هر فرد ایرانی که خواهان ازادی و دمکراسی در ایران است حق دارد مدعی آلترناتیو بودن را داشته باشد حق مسلم هر کسی و جریانی است که آلترناتیو بسازد باید درود گفت به این عزم جزم و این شهامت که پا به پیش می گذارد نه خلاف اخلاق است نه خلاف منطق ولی مسئولیت پذیر هم باید باشد پاسخگوی مردم باشد من بعنوان یک ایرانی سوال دارم این نیروی جمهوری خواهان سکولار کجا بودن تا بحال سی سال است از مبارزه مردم ایران می گذرد شما چه کارنامه ای دارید از کجای تاریخ در آمدید و چه بهائی پرداختید برای آزادی و جدائی دین از سیاست راستی شما که همشیه به مذهب می تازید چرا سنگسار زنان قهرمان ایران را پذیرفتید چرا افشا نکردید چرا مقابل آن نیستادید راستی این همه اعدام داشتیم این اعدامی ها فکر می کنید بی صاحب هستند خون دیگران دادند شما مدعی آلترناتیو هستید  مثل خمینی آماده خور بودن یک خیانت است که ربود رهبری انقلاب ضد سلطنتی را .در مقابل جنگ ضد میهنی و ضد انسانی چه کسی ایستاد  شعار صلح را چه کسی مطرح کرد راستی کدام آلترناتیو آزادیخواه خود حاضر بود مثل ابراهیم در آتش افتادن را بپذیرد ولی حق و منافع واقعی مردم پایمال نشود .راستی برنامه بم اتم این رژیم را کدام آلترناتیو افشا کرد چه کسانی این سالهای طولانی در برف سرما باران هر روز توی خیابانها کشور های دیگر دنیا این رژیم را افشا می کردند و فقط با یک ساندویچ تمام روز را می گذراندند شما کجا بودید

شما حاضر نیستید خمینی را دجال بنماید که بوده هنوز بنظر می رسد به آن معدوم بدهکاری دارید مگر همین خمینی دشمن آزادی نبوده و نیست مگر چقدر یک رژیم باید اعدام کند تا شما او را خونخوار خطاب کنید؟ چند سال اصلاحات و مماشات و به چه قیمتی/ مردم ما و مجاهدین قیمت این سیاست مماشات را پرداختند با خون و رنج خود. شما راستی چرا این سیاست سنگ را ببند و سگ را رها کن را محکوم نمی کنید؟ اصلا بهائی قائل هستید برای نیروی پیشتاز در یک تغيیر یا نه؟ یا بنظر شما پشتازی وجود ندارد؟ موتور محرکه ای وجود ندارد؟

آقای نوری علا! آلترناتیو این رژیم از روزی آغاز شد و پایه ریزی شد که آقای رجوی شروع به کلاس های درس تبین جهان کرد در دانشگاه تهران که ده هزار نفر با کارت در این کلاس ها شرکت می کردند و خمینی دجال و جلاد تاب بر نیاورد؛ گفت «پسرک می خواهد رهبر شود» و شروع به چماق زدن کرد و انقلاب فرهنگی را هم بهمین نیت آغاز کرد. اگر اشبتباه نکنم و بطور مادی سال 61 تشکیل شورای ملی مقاومت ایران وارد صحنه شد.اپوزیسیون این رژیم همهء ما ایرانیان مخالف این رژیم هستیم که طرحی نو داریم در مقابل ارتجاع و هر کسی تشنهء آزادی است و در عمل هم آن را ماده می کند و اگر چه به اندازه سر سوزن به این رژیم می تازد جزیی از اپوزیسیون ایران است .

شما از هرکسی سوال کنید کی مبارزه جدی می کند علیه رژیم اگر آگاه و صادق باشد می گوید مجاهدین یعنی در کانون مبارزه و پیشتاز آن مجاهدین هستند  اگر بغیر این باشد شما اگر سرنخ را بگیرید به رژیم می رسید تخطئه کردن مجاهدین بعنوان نیروی اصلی و محوری مقاومت مردم ایران چیزی نیست جز سیساست بازی و عوام فریبی .

شما بایستی اپوزیسیون و آلترناتیو را در یک رژیم توتالیتر و دیکتاتوری و در یک کشور داری دمکراسی اگر چه دمکراسی نیم بند  از هم تفکیک کنید و در هر یک از دو قانومندیها متفاوت است .ما از آلترناتیوی صحبت می کنیم که تمام عیار در جنگ با این رژیم هستیم .

شعار مرگ بر خمینی را ما با خون بهترین بچه های خودمان مطرح کردیم شاید در آن زمان هنوز شما خمینی را کاریزماتیک می دانستید.

شعار صلح و طرح صلح و ایستادن در مقابل جنگ ضد میهنی و ضد انسانی را هم شما خوب می دانید که از شورای ملی مقاومت است.

برای اولین با افشای عمل جنایتکارانه و وحشی سنگسار را مجاهدین در خارج کشور افشا کردند و دنیا تکان خورد.

برنامه اتمی این رژیم را هم همین مقاومت ومجاهدین افشا کردند

در مقابل بنیاد گرایی هم همین مجاهدین ایستادن و بهای سنگینی هم پرداختند

شعار های همین جنبش معروف به سبز از مجاهدین بوده

و خیلی مواردی دیگر

حال سوالی دارم: آیا رژیم جمهوری اسلامی آلترناتیو دارد یا ندارد؟

 

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com