بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان

دوشنبه 3 خرداد  1389 ـ  24 مه 2010

بابا، خراب کردين!

(نامه ای به صدای آمريکا)

سعيد از حومهء تهران

سلام

قبل از هر چیز بگم که خوشحالم از اینکه اقدام چند نماینده کنگره که اونم ممکنه فیلم بازی کردن بوده باشه نتیجه داد و دست کم روی یکی از فرکانس های «هات برد» تصویر شما داره از امریکا پخش میشه. ولی ناراحتی ما همچنان بعد از  عاشورا از دست ضعف و شکست خوردن شما در جنگ نرم (به قول خامنه ای) همچنان به قوت خودش باقیه.

من الان اول می خوام از فرکانس بنویسم. قبلش فقط با تاکید بگم که اگر باشید و پارازیتی باشید باز خیلی بهتر از اینه که نباشید. اینکه روی یکی از فرکانس ها الان چند هفته هست که فقط صدا را پخش می کنین کار درستیه و اشتباه نیست ولی روی دو تا سه فرکانس دیگه در هاتبرد لازمه با تصویر باشین. برنامه های تون تقریبا بطور عمده قابل دیدن هست فعلاً روی 12242 ولی برخی شب ها می بینیم پارازیت می فرستن روی زن امروز و یا تفسیر خبر و حتی شباهنگ. اصلاً نظم مشخصی نداره ..  معمولا خوبه و گاهی بد و گاهی بسیار پارازیت شدید تره.

در دو شب گذشته اصلاً پارازیتی برای برنامه های خبری شما نبود و بنظر میاد که این بخاطر انعکاس خبری حضور اون مادران گروگان های امریکایی در ایران  بود و یا آزادی قاتل زنده یاد بختیار. شایدم این نظر درستی نیست. هنوز نمی تونم مطمئن باشم و باید بیشتر وضعیت دنبال بشه. امشب هم برنامه های شما فعلا کاملا قابل دیدن و دریافت است.

می خوام بگم که با اینکه نزدیک دو هفته میشه که روی هاتبرد با تصویر هستید ولی چون برایم تردیدی نمونده که قطع برنامه های شما در پی زد و بند مخفیانهء این حکومت با افرادی در داخل امریکا بوده فقط می خوام بگم که برای آمریکا متاسفم عزیزان! هر کس با این حکومت همکاری کرد و در این زمینه دستی در کار داشت در واقع نه فقط به آزادیخواهان ایران بلکه به امریکا نیز خیانت کرد. و باز هم می بینیم معاملات در سطوح دیگری در جریان است. و دیدید که قاتل بختیار معاوضه میشه با اون خانوم آموزگار فرانسوی. البته این واقعا اونقدر شرم آوره که خود مقامات  فرانسه با اینکه همه چیز واضحه و هر خر و کوری اینو میفهمه باز تکذیب میکنن و میگن ارتباطی به هم نداشت. ولی خب مسئله منافع ملی کشورهاست.

شما که عرضه ندارید با این حکومت مقابله کنید اون شهروندان ازگل خودتونو نذارین بیان ایران و این طرفا آفتابی بشن. برای ما همش باعث دردسر هستند و برای خودتان باعث شرمندگی و ضعف و برای این حکومت مثل طلا هستند و اینا هم خوب بلدن استفاده کنن. ببینین مادران امریکایی به چه وضعی در ایران بودند؛ طوریکه فقط مضحکه یه ملت بودن که تازه همین ملت خودش اسکول یه مشت ملا شدن برای سالیان متمادی.

و تصور نکنید که مهمترین دلیل در کم بیننده بودن برنامه های شما در این روزها (که بنظر من تعداد بینندگان شما به زمان سال ها قبل برگشتن) فقط این پارازیت هاست. بلکه دلیل اصلی یکی قطع برنامه های شما در هاتبرد برای چند ماه است، و دیگری وجود پر قدرت شبکه ای که خود سپاه اونو راه انداخت؛ دو هفته بعد از انتخابات، که با اینکه خیلی از مردم ازش بد میگن ولی آمار ظاهری نشون میده که همه توجه دارن به فیلماش و اسمش همه جا پر شده و کار خودش رو با حساب و کتاب شروع کرد تا امروز که شده معروفترین و پر بیننده ترین شبکه بین خانوم های ایران و مهمترین تهدید بر علیه جنبش زنان و آگاهی طلبی آنها و بر علیه شعور زنان ایران که بخش اعظم جنبش سبز هم بودن. در واقع همین شبکه فارسی 1 است که در اون میشه حاصل سفر های احمدی نژاد به امریکای جنوبی رو  دید و همچنین روابط محکم این حکومت با اون حکومت های مشکوک و سریال های کره ای و امریکای جنوبی این شبکه کاملا موفق بنظر میان. و  برای آخر هفته ها هم دو شب پشت هم دو سریال امریکایی بسیار محبوب در نظر گرفتن که هدفش جلب نظر آدمای دیگری است مثل اینجانب و در این مسئله هم موفق هستند کاملا .. حتی در مورد خود من !! هاها.. چی فکر کردین؟ خیلی راضی ام!

و البته می دانید که پنتاگون امریکا ابراز نگرانی داشته از حضور  سپاه در امریکای جنوبی و این دیگه خبر تائید شده است که از خودتان هم شنیده ایم. در واقع برخی حکومت ها به این حکومت دستگاه های پیشرفته پارازیت دادن و تکنولوژی برای نجاتش از جنبش؛ و برخی دیگر هم برنامه های تاثیر گذار از راه سریال و فیلم که حواس مردم را انحراف بدن و از پیوستن بیشتر خانوما و خانواده ها به جنبش جلوگیری کنن.

در مورد این شبکهء فارسی که 24 ساعت فیلم و سریال هدفمند پخش میکنه و بینندگان مشخصی رو هم هدف گرفت اگر خواستید بیشتر توضیح خواهم داد ولی نیازی نیست... چون اگر یک زنگ به ایران بزنید به فامیل خودتون همونا بهتون خواهند گفت که چه خبره.

در جنگ نرم (به قول خامنه ای) خب شکست خوردین و رفت. به همین راحتی. من دارم میگم شکست خوردین.

در مورد جنبش سبز هم که در واقع باید گفت با اینکه به قول مهمانان شما کار تموم شده نیست ولی در عمل میشه گفت دیگه هرگز شاهد اون تظاهرات ها که در بخش های خبری بتونین خوشحال از پیروزیش سخن بگین من شخصا نظرم اینه که دیگه خبری نخواهد بود. بیخودی هم 22 خرداد 22 خرداد نکنین. دیدیم که 12 تا 22 بهمن چی شد. دیدیم که چهارشنبه سوری چی شد. گند خورد رفت.

امروز هم  مردم در یخ زدگی سیاسی هستن و حسابی هم ترسیدن اکثراً. طرفداران حکومت کاملاً به روحیه کافی برگشتن و احساس قدرت میکنن، و طرفداران آزادی احساس سرخوردگی. و از اونطرف هم وقتی می بینن اروپا و امریکا هم هیچ غلطی نکردن بیشتر حالشون بد میشه و وقتی هم این معاملات آشکار و پنهان غرب رو با این رژیم می بینن بیشتر منزجر میشن و حس میکنن کاری نمیشه کرد و امریکا هم طرفدارانش رو روز بروز از دست داده. البته حسشون هم دقیقاً درسته چون من بهتون میگم با این نیروی نظامی بی حیا و بی شرم فقط یک نیروی نظامی از موضع قدرت اونم تازه خیلی دشوار و سخت میتونه برخورد کنه و پیروز بیاد بیرون. چی فکر کردین؟ حکومت موفق شد تهران با پانزده میلیون جمعیت رو به مرور با کار و تلاش و برنامه ریزی در کنترل و نیز کشتار و اعدام و تجاوز بخوابونه سر جاش.

22 خرداد هم اگر فرض بگیریم خیلی مردم بریزن بیرون باز نتیجه اش فقط کشته شدن عده بیشتری از بین ماست و باز ما فقط ضرر داده ایم و کشته. و اونا به حکومت شون با اعدام بیشتر ادامه خواهند داد و از کسی هم خجالت نخواهند کشید.

مردم کاری که باید میکردن و می تونستن انجام بدن رو حداکثر در همون سال قبل انجام دادن و پیامی که می تونستن به دنیا فرستادن ولی دنیا پیامی که برای مردم ایران فرستاد فقط  عجز و ضعف و خیانت و ضعف و بی عملی و بیچارگی بود. تازه هنوز دارن سعی میکنن سر تحریم ایران به توافق برسن و تازه فهمیدنن چین و روسیه مخالفن.

اينا هنوز یه برنامه نتونستین درست بفرستین و مردم رو از سانسور خبری نجات بدین. البته مردم که میگم قطعاً منظورم بالای 50 میلیون مخالف این حکومته و نه فقط مشتی بیننده خاص صدای امریکا و رادیو فردا  که اونا هم با کلک این حکومت خیلیاشون الان دارن بیخیالی طی میکنن.

البته در اینکه مردم چیزی یادشون نرفته و مخالف هستن تردیدی نیست ولی اینا کاری نمیتونن بکنن و حکومت به سرعت  به سمت بمبش پیش میره و بزودی هم خواهید دید که اعلام میکنه رسیده  تا دیگه هم مردم داخل رو منجمد کنه و هم مردم خارج رو و هم  برعکس تمام افراطیون کثیف رو دلگرم و شاد کنه.

شما هنوز بحث میکنین که اگر تحریم کنیم خوبه یا بده؟

خانوم عبادی میگن فقط تحریم سیاسی. من میگم  کافی نیست!

این حکومت با چه بودجه ای داره امریکای جنوبی رو آماده میکنه تا امریکا رو در اون قسمت هم وارد جنگ کنه ؟ با پول نفت!

ضمن اینکه این رژیم در این مرحله دیگه اونقدر بی شرم شده که براش مهم نیست حالا چند نفر در سالن مقابل احمدی نژاد روی صندلی نشسته باشن یا نباشن.

البته خانوم عبادی با هوش هستن و اضافه میکنن که تحریم اقتصادی هم همیشه فقط حرفش بوده و ما به همون نوع سیاسی اش هم قانعیم.

من میخوام بگم که ما حتی قانع بودیم که شما فقط یک برنامه بتونین برای مردم داشته باشین چون مطمئن بودم مردم برنامه های شما رو انتخاب میکردن و آگاهی  و اهمیت به سرنوشت کشور داشت خوب رشد پیدا میکرد.

در واقع بعد از انتخابات مردم اونقدر تشنه آگاهی بودند و تمام وقایع را دنبال میکردن که حتی طرفداران مذهبی حکومت هم گرایش داشتن  به سمت ماهواره و صدا و سیمای حکومت بیچاره شده بود که موفق شد دوباره با دو کار خودش رو نجات بده. یکی با پارازیت های شدید روی ماهواره که تمام کانال ها رو قطع کرد و یکی با شروع چندین سریال محبوب در داخل و یک رشته  سریال های مخصوص اقشار آزادیخواه  و عوام بانوان و جوانان ایران که  برای اولین بار میرفتند تا مخالف جدی  رژیم باشن و اون بیگناهانی که نمیدونستن دنیا  چه خبره ولی فقط میخواستن زندگی کنن و از احمدی حالشون بهم میخورد و کفه رو اونهمه به نفع ازادی ایران سنگین کردن.

شما از قدرت خود به بهانهء دموکراسی  استفاده نکردید و بجای اینکه این حکومت و اینهمه شبکه های مختلفش رو از هاتبرد اخراج کنید و یا برنامه های خود را با فرکانس مشابه برنامه های خود این حکومت، مثل شبکهء خبر زهر ماری و اون جام جم و سحرش، برای ایران پخش کنین  به عوامل این حکومت میدان دادید تا با چمدان های پر از پول خود وارد عمل بشن و گند بزنن به پخش صدای امریکا. برنامه های شما رو از درون خاک ایالات متحده امریکا قطع کنن و برای یکماه اجازه ندن کوچکترین صدایی از اونور آب بیاد برای این مردم (منظورم بعد از عاشورا است) که البته در آنروز حکومت متوجه  شد که اگر دیر بجنبد 22 بهمن سقوطش فرا خواهد رسید و رفت نشست روی قضیه کار کرد. زیرا در عاشورا دید که چگونه خامنه ای  مجبور شد به یک پایگاه نظامی بره پناه بگیره و این سورپریز عاشورا برایشان بود.

و در 22 بهمن مردم آزادیخواه مایوس شدند زیرا این حکومت نهایت تلاش خودرا در داخل و خارج بکار گرفت تا موفق شد دیگر نگذارد تظاهرات منظم و گسترده ای از طرفداران سبز شکل بگیره. در چهارشنبه سوری تهرانپارس تهران که هر سال معروف بود به سر و  صدا  دیدیم که یک ترقه هم مردم نمی تونستن منفجر کنن و کله گنده هاش دیگه میرفتن در اتوبان باقری میترکوندن. چرا که با این نیروی نظامی فقط مردمی مسلح میتونن در بیفتن  و حتی نارنجک های دودزای همیشگی هم بکار نیومد.

اشتباه شما اینه که می خواهید وضعیت ایران را با اروپای شرقی مقایسه کنید ولی نمیفهمید که این حکومت واقعاً در داخل طرفدار دارد که به دو دلیل مذهبی یا نون خوردن، منافعشان اینه که این حکومت بمونه. و جنگ داخلی در ایران مشهود است و روزی که این حکومت ساقط بشه تازه می رسیم به اول جنگ داخلی و بمب گذاریها. اونوقت می بینیم یا غرب ما رو مسخره کرده و یا خودشو مضحکه کرده.

اون رئیس جمهور امریکا برای مردم ایران پیام نوروزی داده و اینبار که تازه پیام خوبش رو مثلا ارائه داده و بعد از یکسال فهمیده  نمیشه با این حکومت دست داد میاد میگه ما  مخالفان حکومت رو به دانشگاه های امریکا راه میدیم! آخه مافنگی! شما سه میلیون تهرانی رو که در 27 خرداد تا ساعت 3 صبح به 70 نفر رسیدن همه رو دارید به درس خوندن در دانشگاه امریکا دعوت میکنین در حالیکه دختر و پسر میان اعتراف میکنن که به ما تجاوز شده؟ هنوز دنبال همین هستین که یه سری  نخبه رو ببرین اونجا و اسمش رو بذارین کمک به مردم ایران؟

این شد پیام نوروزی اوباما؟ شما اول بتونین یه صدا و تصویر رو به مردم ایران برسونین بعدش بیاین پیام بدین! درست سخنرانی اوباما در مقابل کنگره  رو این حکومت همونشب خفه کرد. مگه من یادم میره؟ هنوز یادم میاد سر درد میگیرم! معنی این اقدام حکومت اینه که به اوباما رئیس جمهور ایالات متحده امریکا گفت خفه شو! اونوقت مجری یکی از برنامه های صدای امریکا از احمدی نژاد دعوت میکنن که اگر شما قبول کنین به خدا ما حرفی نداریم که شما هم در برنامه ما باشین!

شما اگر از خود اوباما موفق شدین دعوت کنین و ایشان هم حضور پیدا کردند ما فقط تنها سوالمان اینست که چرا امریکا مغلوب جنگ نرم شده و حکومت ایران همچنان در داخل حتی مغز مخالفان حکومت را هم شستشو میده؟ و همچنین چرا بعد از اینهمه سال عوامل این حکومت در داخل امریکا اینقدر قدرت دارند که مسئولان بلند پایه در اونجا از دست این افراد در امان نیستن؟

صدای امریکا روی هاتبرد  روی 12226 تنها با  صدای خالی و روی 12242  تصویرش هنوز با شرط اجازهء این رژیم قابل دریافته و برایشان مثل یک دکمهء روشن کرد لامپ اتاق است که فشار بدن و در تمام ایران تصویر شما سیاه بشه. غیر از کلیدهایی که تا چند هفته قبل در داخل خود ساختمان صدای امریکا یا ایستگاه های ماهواره ای ارسال برنامه ها داشتن!

حمله نظامی  جایز نیست به این شرط که تحریم های قدرتمند برقرار شود و حکومت آخوندی را به رسمیت نشناسند و اعتراف کنن احمدی کثیف رئیس جمهور ایران نیست و نه اینکه روز بروز بر قدرت حکومت افزوده بشه و برای خودش گروه درست کنه و به ریش شما و ما بخنده. و برزیل و ترکیه تازه به دوران رسیده چه رقمی هستند که این حکومت بخواد از طریق اونا به ریش امریکا و اروپا بخنده. یعنی غرب اینقدر ذلیل شده ؟

البته اسرائیل بزودی به ایران حمله خواهد کرد و این بر من پوشیده نیست. زیرا موجودیت اسرائیل با رسیدن این حکومت به بمب اتم از دست خواهد رفت و تهدید عمده برای اسرائیل است. ولی من میخواهم بدانم چرا غرب توان مقابله از طریق تحریم را به موقع نداشت؟

چند سال فقط زر زدن ولی این حکومت عمل کرد ... موشک ها را قوی تر کرد و با رمز هر ننه قمری تمرین نظامی شروع کرد و نیروهای سرکوبگر خود را برای مقابله با مردم داخل تجهیز کرد و بیشتر کرد و سپاه قدسش را گسترده کرد و مردم ایران را دستگیر کرد و کشت و خانواده های آزادیخواهان را بیچاره کرد و اومد در داخل امریکا تعداد بسیاری را گماشت و ایرانیان خارج از کشور را هم آزار داد و الان هدفش سلطه بر امریکای جنوبی و عوام اون منطقه برای نبرد با امریکاست که البته همه این کارها رو با پول نفت ميکنه.

و از این نگران هستم که شما با حملات نظامی محدود و کور بیایید در این زمینه هم به حکومت کمک حسابی کنید تا دوباره خود را تقویت کند و با فرماندهی یکپارچه خود عمرش بیشتر شود و آزادیخواهان ایران دوباره تاوان اشتباهات و نفهمی شما رو پس بدن.

پس بدانید بمب اتم واقعی فرماندهی این حکومت است که کم کم داره با قدرت مالی  خود دست به کارهای جدی میزنه و هدفش تنها از بین بردن نظم جهانی بعد از پنجاه سال  است. شما وباید هدف را روی از بین بردن حکومت متمرکز کنید و نه روی از بین بردن نطنز و چند شهر دیگر که البته به این حکومت کمک بسیاری خواهد کرد تا غدهء سرطانی خود را بیشترگسترش دهد و خود را بیمه کند.

این روی هاتبرد بودن شما هم امروز زیاد کافی نیست. فقط چند ماه طول میکشه تا دوباره مردم بخوان برگردند به توجه روی برنامه های شما. میدونین چه ضرری به جنبش زدید با این عدم وجودتان برای چند ماه ؟ فکر کردید مردم اکثرا منتظر برگشتن تصویر شما میمونن؟ یا میرن شبکه خبر داخل رو میگیرن ؟  دومی درسته حاجی!

روی  فرکانس هایی که برنامه های خود حکومت از هاتبرد داره پخش میشه  صدای امریکا را همفرکانس کنید تا وقتی پارازیت میفرستن تف سر بالا بشه. اینو هم من باید بهتون بگم ؟ آهان .. هاتبرد اجازه نمیده! راست میگین .. یادم نبود! رئیسش یه آدم خیلی خاصیه که خیلی به حقوق بشر اعتقاد داره؟ یا خیلی آدمیه که به قوانین احترام میذاره ؟ حالمونو بهم نزنین لطفا از دموکراسی تون. قاتل بختیار رو آزاد کردید و اونم به مردم ایران  با دست خود علامت ویکتوری رو نشون داد و گفت این علامت هم دیگه مال ما شده  رفقای جنبش سبزی!

همين الان دو تا مجسمه از دستی که با علامت  ویکتوری هست در اتوبان تهران ـ قم درست کردن، در چند کیلومتر بعد قبر خمینی، که اون دو انگشت گویی داره ذوب میشه و مثلاً از مچ دست به پایین در زیر خاک مدفونه و معناش اینه که ما جنبش سبز رو خاک می کنیم و اون دست های شما رو مثل اینها در ولایت ذوب می کنیم. این دو مجسمه یکی از این سمت جاده برای ماشین هایی هست که از تهران خارج می شن و عینا یکی مشابه هم برای ماشین هایی است که به سمت تهران میان.

من فقط میخوام بگم که ما در وضع بدی هستیم و این وضعیت خطرناک برای مردم آزادیخواه ایران از بعد عاشورا تا زمان از بین رفتن این حکومت باقی خواهد بود که مسئله مرگ و زندگی  است و حتی مرگ و زندگی چند نسل خواهد بود و حتی مرگ و زندگی ایران.

آماده نبودید؟ ولی بزودی اماده باشید. قبول کنید که در جنگ نرم شکست خوردید. آماده باشید برای جنگ های دیگر. این پیروزی یا شکستی برای تمام جهان و بشریت است.

بدرود

سعید از حومه تهران

 https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com