بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان

دوشنبه 20 ارديبهشت  1389 ـ  10 مه 2010

 

اعلاميهء شورای موقت هماهنگی سکولارهای سبز ايران

در مورد اعدام های اخير

امروز، خبر اعدام پنج جان شيفتهء ديگر از خيل جوانانی که بجرم عقيده و مبارزه برای تغيير حکومت در زندان های حکومت مذهبی ايران بسر می برند دل های همهء مبارزان راه آزادی را ـ که وجود حکومت اسلامی را بزرگ ترين مانع وصول به آن می دانند ـ سخت به درد آورد.

از نظر ما سکولارهای سبز، اعدام، از جانب هر حکومتی که باشد، عملی بازمانده از دوران بربريت و توحش است که از منظر حاکمان جز بکار ايجاد و گسترش ارعاب مردمان نمی خورد و از نظر ما فقط روزگار آيندهء همين حاکمان را سياه تر از هميشه می کند.

در عين حال، هنگامی که اين عمل شرم آور از جانب دستگاه قضائی حکومتی صورت می گيرد که از هيچ منطق و قانون و اخلاقی جز «مصالح نظام» اش ـ که نظامی ضد کثرت گرائی و آزادی است ـ  تبعيت نمی کند، درد و هراس آدمی نسبت به سرنوشت نسل دگرگونی خواه و آرزومند جوان ايران صد چندان می شود.

در جهانی که داشتن زندانی سياسی ننگ هر جامعهء متمدن بوده و نشانی از سلطهء خفقان و زوال آزادی انديشه بشمار می رود، کشتن اين زندانيان معنائی ندارد جز مخالفت صريح با تک تک اصول تمدن جوامع انسانی و اعلاميهء حقوق بشر.

«سکولارهای سبز ايران» با اعلام نفرت و انزجار از عمليات غيرانسانی حکومت مذهبی ـ ايدئولوژيک در وطن مان، از همهء نيروهای آزاديخواه دعوت می کنند که صدای اعتراض خويش را بهرگونه که در توان شان است بلند کرده و اجازه ندهند که حکومت اسلامی با ارتکاب این همه جنایت بتواند ادامه یابد.

بخش مهمی از پشتوانهء آزاديخواهان، در مسير مشکل رسیدن به روزگاران بی تبعيض ِ برقراری آزادی و تنوع عقيده، آگاه ساختن و بسیج افکار عمومی جهانيان است؛ و اين وظيفهء ما است که با همهء توان در اين راه کوشا باشيم.

اعضاء شورای موقت هماهنگی  سکولارهای سبز

خسرو بيات ـ عدلان پارسا ـ رضا حسين بر ـ اسفنديار منفرد زاده ـ آرمان نجم ـ اسماعيل نوری علا

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com