بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

10 اسفند 1388 ـ 1 مارچ 2010

 

جهاد اکبر

 

اين خبر را لابد شنيده ايد که «مردم سویس در جریان یک همه پرسی از برپائی مناره های بلند و پخش اذان ازآنها مخالفت کرده اند».

فدوی در اوائل فوریة المؤدب سنه ی 2006 ترسائی، در یکی از جراید شریفه ی دارالخُرافه، به مویه ی یکی از مؤمنین گرامی بشرح زیر برخورد:

«مسلمانان که یک اقلیت بزرگ دینی را در کشور سوئیس تشکیل می دهند هنوز از نظر دولت سوئیس به رسمیت شناخته شده نیستند. علاوه بر این، مسلمانان از بسیاری از حقوق اجتماعی در این کشور محروم هستند به طوری که حتّی قبرستان نیز ندارند!»

ملاحظه می کنید که آن مؤمن گرامی، افزون بر قبرستان، که برای امت مسلمان حکم "دیزنی لند" را دارد، چیز دیگری مطالبه نفرموده بود لکن خاج پرستان سویسی که اسلام شناسی شان ضعیف است، اخطار فوق را شوربختانه بقول عوام ignore کردند .

فدوی اما که احتمال می داد که ممکن است زیر این کاسه ی اسلامی نیم کاسه ی مبسوطی باشد ، و صدای ویلون فوق متعاقباً شنیده خواهد شد، کوشید که بشیوه ی مألوف کدخدا منشانه ی خود، مسأ له را بگونه ای حل و مؤمنین گـرامی، کثرالله امثالهم را مهار، و آهسته آهسته از خر شیطان بزرگ پیاده، و غائله را نیز سرانجام ختم بخیر گرداند، و، در همان زمان به شیوه ی خود چنین نوشت :

«فدوی در وحله ی اوّل از جمله بندی و نیز حضور این همه مسلمان در سوئیس که از بلاد معتبر و مشهور کفر است حیرت کرد. علی ایحّال اتفاقی است که افتاده و عده ی کثیری از برادران و خواهران ما سر راهشان به عتبات عالیات، به ناگهان سر از سویس در آورده اند! امّا همان طور کـه شما به درستی متذکر شده اید این ها را ابداً نباید به حال خودشان رها کرد. فدوی پیشنهاد می کند که قبل از حمله به سویس، عجالتاً از برادر احمدی نژاد بخواهید همانطور که مشکل اسرائیل را با یک قیام و قعود حل فرمود، خب این مشکل مسلمانان سویس را هم حل کند. کار مشکلی هم البته نیست یعنی:

ـ چون آن جماعت قادر به تشخیص مصالح خودشان نیستنـد عجالتاً یک باب نماینده ی محترم ولی فقیه، با دو تا کوبیده ی اضافه، به آنجا بفرستند تا ایشان ترتیب همه را یک جا و به ترتيب زير بدهد:

1. يا علیرغم میل برادران و خواهران، همه را به ایران اسلامی کوچ دهند.

2. یا برادران قبول زحمت کرده به آنجا تشریف ببرند و حسب شیوه ی مرضیه به قول حضرت امام (ل) سویس را ویران، و قبرستان های آن را آباد کنند.

3ـ یا دست کم شعبه ای از بهشت زهرا را در آنجا دایر فرمایند».

لکن، هیهات منّ الذّله! یعنی کو گوش شنوا؟ و بعبارت دیگر، اگر در همان زمان به فتوای فدوی به مؤمنین و مؤمناتی که در سویس سنگر گرفته بودند، یک فقره قبرستان ناقابل با دو تا کوبیده مرحمت می کردند، مؤمنین امروز مناره نمی خواستند!.. آنهم بقول حجت الاسلام قرائتی با اذان حلقومی !

باری –استحضار دارید که قضیه بهمین جا ختم نشده و رئیس جمهور مادام العمرو خوش تیپ لیبی! یعنی حضرت ُمخبّط ُ الاسلام والمسلمین معمر قذافی، دامت تحریکاته، بر علیه کفار سویسی، لعنة الله علیهم اجمعین، که تازه امانتدار و صندوق پس انداز بسیاری از مؤمنین نیز بوده اند، بنقل از یکی جراید شریفه دارالخُرافه ، بشرح زیر اعلام جهاد فرمود :

«به گزارش فارس، بنقل از پایگاه خبری الجزیره، معمر قذافی، رهبر لیبی، کشور سویس را سرزمین کفار توصیف کرد و خواستار اعلام جهاد بر ضد این کشور و تحریم آن توسط مسلمانان شد . قذافی در سخنانی در شهر  بنغازی گفت این ملت کافر و متجاوز! را تحــریم کنید... وی افزود: ما دست از جهاد بر نمی داریم زیرا جهاد فریضه ای برای دفاع از خود و دین است اما مسأله ی تروریسم را رد می کنیم  " !

خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل تشریف ندارند که ملاحظه کنند که چگونه در اثر درک فرمایشات خردمندانه ی قذافی، سرِ همه جای فدوی «اسفناج سبز شده است!» باری -  فدوی اگر جای مردم متجاوز! سویس بود، سرزمین خود را با زبان خوش و پای خود ترک کرده و آن را به  مسلمین و مناره ها و اذان حلقومی شان وا می گذاشت و به کشور دیگری پناهنده  می شد! و نیز فدوی، اگر جای مسؤلین سویسی بود، "هانیبال"  آقا زاده ی قذافی را در سال 2008 ترسائی در هتلی در ژنو هرگزباز داشت نمی کرد و از همه بدتر، 188تن از سادات لیبیائی (مقامات – م)  و در رأس آنها قذافی را در لیست سیاه قرار نمی داد و آن مؤمنین گرامی را از فیض زیارت عتبات عالیات 25 کشور منطقه ی شنگن محروم می کرد. قذافی، بیخودی نیست که با تلافی، هم قافیه است !

علی الله التکلان و هوالمُستعان فی جمع امور

27 فورة المؤدّب سنه ی 2010 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

 

غاز همسایه

فدوی شدیداً در این بحر تفکر  است که چرا کلـّیه ی ادوات پرنده ی برادران روس ما به کره ی ماه هم می رسند لکن هواپیمای توپولوفی* که به برادران دینی خود در ایران ِ شدیداً اسلامی  انداخته اند حتا قادر به طی مسافت اندک اصفهان – مشهد نبوده، و افزون بر آن، با کمال وقاحت ملاحظه ی حضرت ثامن الائمه امام رضا (ع) را نکرده وبه گزارش رسانه های شریفه ی دارالخرافه از خط امام {باند فرودگاه – م} خارج، دچار آتش سوزی شده و از همه بدتر، مسافران بیت الله الحرام را شل و پت و راهی بیمارستان می کند!... جل الخالق!

در این صورت، یا بیت الله الحرام جل جلاله و حضرت ثامن الائمه سلام الله علیه تأثیر یا خاصیت شان را در اثر مرور زمان از دست داده اند، یا برادران مکتبی روس ما، یا هر سه!

و خبر دیگر در همین راستا حاکی ست که قطاری نیز از خط امام (ل) در مشهد خارج و خسارات مالی و جانی مبسوطی نیز به جا گذاشته است. ....

فدوی نمی داند که حضرت امام رضا (ع) در مقابل حقوق کلانی که ماهانه از مؤمنین و ومؤمنات گرامی دریافت می دارند، چرا در اینگونه موارد، هیچ اقدامی نمی فرمایند!

والله الاعلم ....

----------------------------------------------------------------------

* برخی دیگر از شیرینکاری های برادر توپولف : یک هواپیمای پرواز خطوط هوایی کاسپین از نوع توپولوف روز 15 ژوئیه - 24 تیر - از تهران به ایروان می رفت که در حوالی قزوین سقوط کرد و تمامی ۱۶۸ سرنشین آن کشته شدند.  روز جمعه - 24 ژوئیه - نیز یک هواپیمای مسافری از نوع ایلیوشین ۶۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آریا هنگام فرود در مشهد از باند منحرف شد که این حادثه منجر به مرگ ۱۶ تن و آسیب دیدگی حدود سی نفر گرديد.

 

 

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630