بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان

چهار شنبه 27 آبان 1388 ـ  18 نوامبر 2009

پيوند به مقالهء آقای افروز>>>

پيوند به مقالهء آقای بيگلری>>>

سخنی با عاليجنابان آقايان افروز و بيگلرى

رحيم ظاهرى

 

عاليجنابان، آقايان افروز و بيگلرى، دامتان افاذاته!!

مقاله های پرشور شما (اينجا و اينجا) را در رد مقالهء آقاى نورى علا در انتقاد از سخنراني هاى استاد عاليمقام، حجت السلام والمسلمين، محسن خان کديور، خواندم و يک دستمال پر، گريه کردم که چگونه است که، بعد از سى سال مصيبت و فلاکت و ظلم و فضيحت و دربدرى ِ ايرانيان بدست روحانيان و غداره بندان شان، هنوز دوزارى خيلى از ماها نيفتاده که اين دشمنى را چى و کى با ما ايرانيان روا داشت و مي دارد. وقتى اين همه شيفتگى شما آقايان نسبت به آخوند کديور را مي بينم بياد همان ساده لوحى اوايل انقلاب ۵٧ اکثر ما ايرانيان ميافتم که فکرمي کرديم خمينى و لشگر بزرگ طلاب اش، بعد از پيروزى انقلاب به حوزه هاى علميه شان برمي گردند و خود را آلودهء سياست و حکومت نخواهند کرد. زهى خيال باطل!

آخوند و کشيش و خاخام تا در قدرت نيستند فضيلت را جار مي زنند ولى همين که مزهء قدرت سياسى را چشيدند گوى سبعيت را از هر ديکتاتورى مي ربايند چون فکر مي کنند که نمايندهء خدايند و مالک جان و مال و ناموس مردم.

بيچاره نورى علا دارد همين را هشدار مي دهد؛ ولى بعضي ها بعمد نمي خواهند متوجه شوند، يا اينکه ـ نعوذ بالله ـ در اوضاع نابسامان امروز ايران منافعى دارند. ما بشعور خودمان توهين روا مي داريم اگر نپذيريم که حکومت اسلامى هم خيل مردان ريز و درشت خود را به اطراف و اکناف دنيا گسيل داشته تا نگذارد انگور مخالفانش مويز شود؛ و در اين کار ظاهراً قاپ عده اى را هم دزديده است! از رقم هاى نجومى که بپاى دلالان(رجاله) هاى سياسى مي ريزند تا برايشان، بقول فرنگيها، «لابى» کنند بگير تا جاسازى اپوزيسيون نماهاى مدل بمدل!

آقاى کديور و همهء آخوندهاى ريز و درشت ايران خوب مي دانند که آخوندها با اين حکومت ضد ايرانى خود چه بادى کاشته اند و چگونه شعور انسان ايرانى را بسخره گرفته اند و با ندانم کاري ها و تاراج هست و نيست يک ملت، دلشان را بدرد آورده و از خشم آکنده اش کرده اند و، در نتيجه، براى در امان ماندن از طوفانى که دير يا زود از راه خواهد رسيد، در حال «مهندسى کردن جامعه» اند تا مبادا طعمه اين طوفان شوند و فاتحهء صنف و دين شان يکجا و براى هميشه خوانده شود.

آقايان کديور و عبدى، و ساير مهره هاى جاخوش کرده در بين مخالفان جمهورى اسلامى، اگر چهار تا فحش به رهبر ندهند و از «اسلام دموکراتيک!» حرف نزنند که کسى باور نمي کند که اينها هم اپو زيسيون شده اند.

ولى يک جو انصاف و منطق هم چيز بدی نيست! اگر هيچ انگيزهء ديگرى پشت کاناليزه کردن اعتراضات مردم در جهت استقرار يک حکومت بزک کردهء جديد اسلامى، از طرف کسانى مثل کديور نباشد، حداقلش اين است که او بو برده که نسل جوان و آگاه امروز ايران ديگر با هيچ ترفندى رام آخوند جماعت نخواهد شد و اين صنف در معرض انقراض است. آش آنچنان شور شده که همين الان هيچ آخوندى در ايران جرأت نمي کند بدون محافظ بين مردم ظاهر شود. در مجالس ختم همين که آخوند بالاى منبر جلوس مي کند مردم مجلس را ترک مي کنند. تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل!

دوستان عزيز، آقايان افروز و بيگلرى،

هزار و چهار صدسال داستان سازي هاى آخوندهاى شيعه و سوء استفادهء آنها از فرهنگ ايرانى، حتى شعر و موسيقى اين سرزمين، براى نشاندن قصه هاى خود در ذهن اين ملت، و سى سال آزادى عمل آنها براى هرآنچه که مي خواستند بکنند، همه و همه رو شده. نه آقاى کديور و نه آقاى منتظرى، صانعى، کروبى و ده ها آخوند ديگر، نمي توانند آب رفته آخونديسم را بجوى باز گردانند.

ادعاى اينکه «چون هنوز عده زيادى در ايران متدين هستند، پس بايد در بيرون راندن دين از حکومت جانب احتياط را داشت» هم حرف بيربطى است چون اين عده هم به فساد همه جانبه حکومت دينى پى بردند و شيعه گرى برايشان بيشتر يک عادت و سنت است تا ايدئولوژى.

اگر فکر کنيم که آخوندها بزيان خويش امتيازى به مردم مي دهند کمال ساده لوحى است چون خوب مي دانند که اگر حتى يک قدم عقب نشينى کنند ملت آنها را بکلى از صحنهء قدرت حذف خواهد کرد. لاجرم دائما شاخ و شانه مي کشند و زبان و سر و دست مي برند.

جنبش سبز ديگر پهلو به پهلوى رنسانس اروپا مي زند. در اين جنبش هيچ فريب و ريائى نمي تواند رخنه کند. آقاى کديور بهتر است هر چه زودتر خودش خودش را ازدست اونيفرم آخوندى خلاص کند و، اگر چيزى از علوم دانشگاهى فرا گرفته، آن را بجا مصرف کند بلکه بتواند جاى خدمتى در فرداى ايران پيدا کند و مورد بخشش ملت نقره داغ شدهء ايران بدست دينکاران شيعى واقع شود.

دم گرم دکتر نورى علا هم گرمتر باد. او يکى از معدود نويسندگان ايرانى خارج از کشور است که با تحليل هاى بجا و بموقع خود کمک مي کند تا آخوندها نتوانند با اپوزيسون سازي شان، يکبار ديگر قورباغه را رنگ کرده جاى فولکس واگن به ملت قالب کنند!

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com