بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

27 مهر 1388 ـ  19 اکتبر 2009

 

راه حل يک مشکل قديم

حوصله ی فدوی از اهمال کاري های پی در پی مسؤلين محترم، اعلی الله مقامُهم اجمعين،  سر رفته و اغلب، و بويژه در ايام اعتکاف، شدیدآً به قاصم الجبارين پناه می برد. در توضيح بی توجهی مسؤلين عرض می کند که ذغال خوب هم، که دلرحمی و دمکرات بودن ِ بيش از حد مقام معظم رهبری صدمه الله تعالی باشد، البته بی تأثير نبوده است. اما اين حرف ها توی کت فدوی و ساير مؤمنين و مؤمنات نمی رود، و بعنوان موجوداتی کاتوليک تر از پاپ، نمی توانند از مواضع مؤمنانه ی خود، ذره ای کوتاه بيايند و حتا شدیداً بين خودمان باشد، فدوی می پندارد که  مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی، گاه از خط مالروی امام (ل) معاذالله خارج می شود و گرنه چه معنا دارد که خواسته های ِخدا جويانه ی مؤمنین، کثرالله امثالهم، دائما ً به بيضه ی مسؤلين محترم اصابت و بسمت ِ خودشان کمانه کند؟

فدوی در این باب، نمونه های فراوان به دست داده و ديگر ُمکرّر نمی کند لکن فرياد جگر خراش برادر رضوی پور را از قم، بر نتابيده و عيناً بازتاب می دهد. شما هم با اندکی تأمل اسلامی، براحتی در می يابيد که اين مؤمن زخمی، ضمن طرح يک مشکل قديمی و البته لاينحل، از برخی تحُرّکات دشمن در حوزه های فرهنگی، نيز پرده بر می دارد، ملاحظه کنيد:

 

* از مسئولين آموزش و پرورش شهر مقدس قم انتظار مي رود در مورد مسائل فرهنگي دقت و توجه بيشتري نمايند. چرا بايد دو مدرسه راهنمايي دختران و پسران را در كنار هم ايجاد كنيم؟ و يا مركز تربيت معلم حضرت معصومه (س) (دختران) را به مركز طالقاني منتقل كنيم كه آن هم در كنار مركز تربيت معلم پسران قرار دارد؟ اگر غفلت نباشد قطعاً شيطنت است ـ رضوي پور از قم و چند تلفن مشابه.

 

فدوی در پاسخ عرض می کند: البته که شيطنت است؛ مطلقا ً ترديد نکنيد؛ اصلاً قربان دهان معطرتان برادر رضوی پور؛ مدينه (ص) گفتی  و کردی کبابم؛ مگر شما بداد فدوی برسيد که طرح های متعدد و مترقی او در باب زنانه ـ مردانه کردن ِ ايران اسلامی، روی ميزهای مسؤلين محترم سال هاست که خاک می خورد لکن کو چشم بينا و گوش شنوا؟ استکبار جهانی و صهيونيزم بين الملل، لعنة الله عليهم اجمعين، نيز خواب نيستند و در گوشه و کنار ميهن اسلامی، با همکاری ملت ايران، مشغول  برپائی همه گونه تظاهرات بوده و حيثيت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بباد داده اند. بفرموده ی حضرت امام (ل) شيطان بزرگ اسلحه نمی فرستد، نويسنده می فرستد! علی ايُحّال، فدوی ديگر از ارسال و تکرار طرح های خود دائر بر جداسازی زن و مرد شديداً خسته شده و، برای آخرين بار، حجت را بر مسؤلين تمام و  به اجمال و اختصار اعلام می کند: «حل مسأله ی اسلامسوز جدا سازی زنان و مردان بطور موردی (مدارس ـ دانشگاه ها – شيرخوارگاه ها ـ خانه ها - ادارات ـ اتوبوس ها ـ مترو ـ پارک ها ـ پياده روها و ....) بي فايده و جز اتلاف بيت المال سودی ندارد و بايد بطور "ريشه ای" يکبار و برای هميشه حل شود. فدوی، البته از آن دست پژوهشگران و متخصصينی نيست که مؤمنين را بی ارائه ی طريق همينطور بلاتکليف و ارّه بماتحت، بحال خود رها کند .

طرح های فدوی

الف ـ طرح نخست فدوی که لامحاله موجب تغييرات مختصری در جغرافيای طبيعی و سیاسی وطن اسلامی می شود، چنين است که ابتدا کشور را بطور شمالی ـ جنوبی يا شرقی ـ غربی، با چيزی شبيه ديوار چين يا ديوار سابق برلين، به دو نيمه نامساوی تقسيم می کنيم ( سه چهارم / يک چهارم ).

تبصره: در باب اينکه ديوار مذکور شمالی ـ جنوبی باشد، يا شرقی ـ غربی، بايد از حضور حضرات آيات عظام و حجج اسلام کثرالله ،امثالهم، استفتاء شود .

سپس مردان در مساحت "سه چهارم"، و زنان در مساحت "يک چهارم" اسکان داده می شوند؛ آنگاه بخش مربوط به زنان "جمهوری نسوان اسلامی" و بخش ويژه ی مردان "جمهوری ذکور اسلامی" خوانده خواهند شد؛ بديهی ست اهالی هر دو جمهوری، پس از اسکان و استقرار، نسبت به انتخاب رئيس جمهوری، دولت و وزرائی که از سوی مقام معظم رهبری، صدمه الله تعالی، تعيين می شوند، اقدام لازم مبذول خواهند داشت. لکن ولی فقيه هر دو جمهوری، همان ست که بود و هست و خواهد بود و نيز، هيچيک از اتباع جمهوری ها عنداللزوم، بدون اخذ ويزای معتبر حق عبور و مرور به جمهوری ديگر را ندارد؛ مگر به ترتيبی که حضرات آيات تعيين می فرمايند.

ب ـ و اما واپسين طرح فدوی، بر اين اساس است که وطن اسلامی پس از استخاره، با يک خط فرضی از شرق به غرب يا بالعکس، به دو نيمه ی مساوی تقسيم می شود. گفتن ندارد که تبصره ی فوق الذکر، مبنی بر اين که خط فرضی شرقی ـ غربی ترسيم شود يا غربی ـ شرقی، در اين حالت نيز لازم الرّعايه است. سپس کليه ی نسوان ساکن در نيمه ی شمالی، در منتها عليه آن که منتهی به دريای خزر می شود، کوچ داده می شوند. اين اقدام عيناً در نيمه ی جنوبی صورت می گيرد یعنی، کليه ی نسوان موجود در نيمهء دوم، به منتها اليه آن که به خليج فارس ختم می گردد، منتقل می شوند . آنگاه در يک روز آفتابی، که ترجيحاً جمعه باشد، خواهران شدیداً محترم نيروی انتظامی نسوان مستقر در نيمه ی شمالی را، با فرياد يا زهرا (س) به دريای خزر، و خواهران نیروی انتظامی مستقر در نيمه ی  جنوبی، نسوان مجتمع  در آن نیمه را با فرياد يا زهرا (س) به خليج هميشه فارس می ريزند... فاتحه َمَع الصلوات !

به اين ترتيب مسأله ی جدا سازی زنان و مردان که بيش از سه دهه است که به مشکلی لاينحل تبديل شده و اذهان اولياءالله حاکم بر ايران را بيش از پيش مختل نموده است، يک بار و برای هميشه بطور بنيادی، حل خواهد شد؛ حالا ديگر خود دانيد، برادر رضوی پور؛ از فدوی گفتن بود.*

علی الله عليه التکلان و ُهوالمُستعان فی جمع امور

کتبة الفقير الفدوی

29 اگوست المبارک سنه ی 2009 ترسائی

          ممالک محروسه ی کانادا فی بلد التورنتو

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

* و نيز ن .ک . به تنفس ممنوع ـ مجموعه ای از طنزهای سياسی فدوی ـ چاپ دوم ص ۵۶

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630