بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان

شنبه 11 مهر 1388 ـ  3 اکتبر 2009

دروغ پردازی های کيهان ولی فقيه

دربارهء سايت سکولاريسم نو

نخست اين متن را که در کيهان اسلامی شماره 19476 مورخ پنجشنبه 9 مهر 1388منتشر شده بخوانيد:

 

مرجع ماركسيست ها و لامذهب ها

اول كاظميني بروجردي، دوم منتظري! (خبر ويژه)

يك سايت نشاندار الحادي و ضددين، به استناد اظهارات حسين بشيريه (مقيم آمريكا) از آقاي منتظري به عنوان «رهبر معنوي» ياد كرد .«سكولاريسم نو» كه مواضعي هتاكانه و كاملا ضد ديني - حتي نسبت به پيامبر و اهل بيت عليهم السلام- دارد با استثنا كردن منتظري نوشت: اپوزيسيون جمهوري اسلامي براي وي نوعي مرجعيت فكري و سياسي قائل است.

اخيرا موسوي و كروبي هم نامه هايي به وي نوشته اند و اين در حالي است كه چپ سنتي [راست آمريكايي] از فاش و رسانه اي شدن ارتباط با آيت الله منتظري خودداري مي كردند.

اين سايت هتاك در عين حال اطلاق رهبري معنوي را براي منتظري طاقت نياورد و در مطلب ديگري از منتظري خواست به خاطر اين كه سابقا دين را از حكومت و سياست جدا نمي كرده، طلب بخشش كند. سكولاريسم نو افزود: ما در برابر خطاي آقاي منتظري بي رحميم. نويسنده لائيك سكولاريسم نو با تاكيد بر انكار خدا نوشت: در سياق روحانيون فقط يك شخصيت پارسا داريم و آن سيد حسين كاظميني بروجردي [فالگير كلاهبردار و دستگير شده] است كه صراحتا جدايي دين و سياست را مطرح كرده و بر شخصي بودن وجدان ديني تاكيد دارد. بقيه مانند منتظري و كروبي و خاتمي به صورت دو پهلو و به زبان سوسك(!) سخن مي رانند. (پايان نقل مطلب).

 

همانطور که ملاحظه می کنید

کار دروغگويي و تهمت به مردمان در داخل و خارج از ايران چنان در حکومت ولايت فقيه بالا گرفته که از رهبر و رييس جمهورش تا سر سپردگان بی سواد و بی اخلاق شان چون حسين شریعتمداری همهء کار و زندگی را گذاشته اند و تبديل به ماشين های دروغ پراکنی و تهمت زنی شده اند. با نگاهی کوتاه به مطالب نيوسکولاريسم از ابتدای انتشار تا کنون (که خوشبختانه همه در آرشيو اين سايت ثبت شده اند) می توانيد تشخيص دهيد که:

1. سايت سکولاريسم نو نه الحادی است و نه ضد دين بلکه فقط خواستار جدائی مذهب و آخوند از حکومت است. در بيرون از حکومت اين مردم هستند که دربارهء دين و ايمان شان تصميم می گيرند.

2. سردبير سايت (اسماعيل نوری علا) در موارد بسيار مواضع سايت را تشريح کرده و بخصوص نسبت به مراجعهء سياستمداران به روحانيون ايراد گرفته و آن را خلاف اصول سکولاريسم دانسته است. انتشار مقالهءمورد اشاره که عنوانی را برای آقای منتظری از دکتر بشيريه وام گرفته بود در واقع در راستای نشان دادن اينگونه گرايشات خلاف بوده است و نه در تأييد آن.

3. از آنجا که کيهان اسلامی معنای آزادی بيان و انعکاس نظر مخالفان را نمی فهمد، تصور می کند که گزينش مقاله برای انتشار در سايت سکولاريسم نو معادل موافقت آنان با محتوای آن است. حال آنکه ما حتی گوشه ای برای دشمنان سکولاريسم هم تعبيه کرده ونظرات مخالفان عقايد خود را نيز منتشر می کنيم.

4. جمله ای که از سکولاريسم نو نقل شده («خواستاری بخشش طلبی بابت اختراع ولايت فقيه از آقای منتظری و اعلام اينکه ما در برابر خطاي آقاي منتظري بي رحميم») کلاً جعلی ست.

5. نويسندگان و گردانندگان سايت سکولاريسم نو هرگز به نفی يا اثبات در مورد وجود خدا سخنی نگفته و هرگز ن گونه که کيهان می گويد «مواضعي هتاكانه و كاملا ضدديني - حتي نسبت به پيامبر و اهل بيت» نداشته اند. به گمان ما اين عر و تيزهای کيهان ولی فقيه فقط مصرف داخلی برای شوراندن عده ای از ذوب شدگان بيچاره و ناآگاه دارد و بس.

6. نويسندگان و گردانندگان سايت سکولاريسم نو هرگز هيچ روحانی و آيت اللهی را بعنوان رهبر سياسی کشور و جنبش ضد ولايت فقيه برسميت نشناخته و بخصوص تاکنون در مورد نقش سياسی آقای سيد حسين كاظميني بروجردي سخنی بر قلم نرانده اند. ما از حقوق شهروندی هر آدم مکلا و عمامه ای به يک سان دفاع می کنيم، در عين حال داشتن عمامه و عبا را جز نشانهء اشتغال به شغل «دينکاری» چيز ديگری نمی دانيم.

7. کيهان اگر دشمن شناس بود می دانست که سکولاريسم نو برای برانداختن حکومت آخوندی و برقراری حکومتی جدا از مذهب (هر مذهبی) می کوشد و در نتيجه نمی تواند يک يا چند آخوند را برای حاکميت و ولايت فقيهی تأييد کند؛ چه اين آخوند حجة الاسلام علی خامنه ای باشد و چه آيت الله عظمی حسينعلی منتظری. با اين تفاوت که دست آن اولی زا تا مفرق بخون جوانان وطن آغشته می بيند و به اعتراضات اين دومی نسبت به بيدادهای حکومت جانوران احترام می گذارد.

8. المعنای عبارت «سايت نشان دار» هم فی بطن آقای شريعتمداری!

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630