بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان    |   آدرس اين صفحه با فيلترشکن: 

https://newsecul.ipower.com/2009/09/18.Friday/091809-Said-from-Tehran-Analytical-letter.htm

جمعه 27 شهريور 1388 ـ  18 سپتامبر 2009

 

چشم انداز اوضاع و پیشامدهای محتمل

 

نامه ای از سعید، جوانی از حومهء تهران

 

با درود گرم عزیزان

من سعید هستم، از حومهء تهران، و می خوام تاکید کنم که تزویر و ریای سران این حکومت امروز بلای جان خودشان است... همه توجه کنن که روز انتخابات در ایران یعنی 22 خرداد امسال در اصل حکم یازده سپتامبر ایران را دارد. منظور از این حرف اینه که بعد از این روز ایران دچار تحول عمده ای شد که نه مردم ایران و نه حکومت ظلم و فسادی که در کشور حاکم است اینطور تصورش را نداشتند ولی خوشبختانه بعد از این تاریخ دیگر حکومت دیکتاتوری مشتی اقلیت مذهبی و مافیای اقتصادی در واقع کنترل خود را تا حد زیادی از دست داد و دو تکه شد و هم مذهبی ها تقسیم شدند و هم بخش اقتصادی و حتی دو دستگی در بین بخش نظامی و سپاهیان بی تردید وجود دارد و در این مسئله هیچ تردید ندارم. این حکومت اصلا مشابه حکومت چاوز و دولت چین و یا کره شمالی هرگز نیست بلکه بسیار بدتر است و مخوف تر و و کاملا وحشی. این رژیم دقیقا حکومت تروریستهاست. تروریستهایی که برای کشتن بی گناهان حاضرند خودشان را هم منفجر کنن.

این حکومت فقط یک مشابه در تاریخ داشته و اونهم طالبان افغانستان بود که در واقع توسط القاعده کنترل میشد که هیچ ربطی به فرهنگ مردم افغانستان نداشتند بلکه از بی سوادی و فقر آنها استفاده کردند برای اینکه اونها را از کودکی تروریست پرورش دهند و حال آنکه تمدن ایرانی به رهبری فردوسی و حافظ و مولانا و سعدی و هزاران ستاره ایرانی به این حکومت طالبانی ملایان اجازه نداد تا از ایران یک افغانستان دیگر بسازند ولی این حکومت هم  شیوه های بسیاری بکار برد تا روی مردم ایران به هر حال موثر باشد ولی خوشبختانه بیشتر توفیقهای نسبی خود را بعد انتخابات از دست داد و امروز دوباره بیشتر مردم متوجه خطر این حکومت برای ایران هستند .

حال ما به نقطه امیدوار کننده ای رسیده ایم که اکثریت در سابق خاموش مردم ایران را تا حد بسیاری بیدار کرد و امروز بسیاری از مردمی که در سابق نسبت به این حکومت بیخودی خوش بین بودند متوجه شدند که با چه کسانی طرف هستند.

دولت های غربی هم بهتره زیاد وقت خود را تلف نکنند و بدانند که این دیگر صد در صد شده که حکومتی که ضعیف شده و بیچاره شده امروز خیلی نیاز بیشتری به آزمایش هسته ای داره و یک ماجراجویی در منطقه .

حکومت فعلا دیگه حتی جرات نداره برای روز قدس و یا شبهای قدر و عزاداریها و نوحه خوانی های خودش تبلیغ کنه و با بسیاری از کارتهایی که برای تبلیغات در گذشته در دستش بود دیگر نمیتواند بازی کنه زیرا از هر تجمعی وحشت داره و امروز دیگه نمیتونه خود را در جای مدافع مظلومین حتی نزد طرفداران سابق خودش جا بزنه چون تصاویر وحشی بازیهای خودش در داخل ایران گویا بود و بسیاری از هموطنانی که در زندان شکنجه شدند و به اونها تجاوز شده کم کم دارن افشاگری میکنن و در داخل و خارج  مصاحبه میکنن . امروز حکومت حتی از بازگشایی مدارس میترسه و از دانشگاه که دیگه به قول بچه های نسل جدید  میترسه در حد تیم ملی.. یعنی ترس بسیار عمده و مهم چیزی که واضحه اینه که دیگه این حکومت حکومت سابق نیست و این مردم هم مردم سابق نخواهند بود و هر دو تجاربی دارند بسیار جالب.

من فکر میکنم حکومت تصیم خود را گرفته و اینو خود کشورهای غربی باید خوب درک کنن و درک هم میکنن که خانم کلینتن هم با حرفش نشون داده که امریکا مضحکه یک حکومت مسخره بی اعتبار نخواهد شد.

عزیزان!

بدون تردید این حکومت برای رسیدن به بمب اتم امروز خیلی نیاز بیشتری میبینه. حکومت آخوندی سخت وحشت کرده و دیکتاتورهای وحشت زده بسیار اشخاص خطرناکی هستند که حتی به خودشان هم رحم نمیکنن. خوشبختانه دنیای امروز اونقدر با تکنولوژی اطلاعاتی بسیار پیش میره که عمر چنین حکومتهایی زیاد نخواهد بود ولی اینو بیشتر مردم ایران در سطح عوام باور نمیکردند درحالیکه امروز حداقل رد نمیکنند.

این باور که این حکومت هم رفتنی است باور مهمی است که روز بروز  بیشتر در دل مردم مقبول میافتد . و حال مسئله اینست که ما با چه هزینه هایی به ازادی از چنگال این حکومت خواهیم رسید!

ما مسلما به اتحاد نیاز داشتیم . کودتای دیکتاتوری باعث شده مردم خیلی با هم اتحاد داشته باشند و خوشبختانه به جایی رسیدیم که گذر زمان دیگر چندان مثل قبل به سود حکومت هم نیست . تمام ایرانیان با چهره واقعی حکومت آشنا شدند و امروز همه بر سر مخالفت با این حکومت متحد هستند. در داخل و خارج هوطنان خود را همدل می یابند.

سوال اصلی اینست که آینده چه خواهد شد ؟

من فکر میکنم کاری که این حکومت با مردم ایران کرد دیگر فراموش نخواهد شد ولی از طرفی مبارزات داغ و حضور میلیونی مردم در خیابانها در صورت عدم تداوم ممکنه سرد بشه و از تب و تاب بیفته و البته این دقیقا همون چیزیست که این حکومت میخواد و به همین دلیل هم امروز از همون روز قدس خودش هم وحشت داره .

این درحالیست که مردم حتی از الان به روزهای عاشورا و تاسوعا  نیز فکر میکنند.

پس اول این خیلی مهم است که مردم از هر فرصتی استفاده کنند برای حضور در صحنه برای مبارزه با این اختاپوس سمی و وحشی.

جنبشی که از آن بعنوان جنبش سبز ایران یاد میشود دقیقا به همین اسم در تمام دنیا معروف شده و حال دو نفر هستند که تقریبا رهبران این جنبش شناخته میشوند . کروبی و موسوی .

در اینکه این حکومت کودتایی در فکر  دستگیری و حذف این اشخاص است تردیدی نیست و این کار رو داره گام به گام پیش میبره و تبلیغاتش رو خیلی وقته شروع کرده که اونها رو عوامل اصلی نام ببره و به همین دلیل ممکنه موسوی و کروبی هرگز نخواهند و یا نتوانند صحبتهایی داشته باشند که بنابر نظر خانم آزاد تحلیلگر مقیم سوئد صراحتا از تغییر قانون اساسی و ازادی کامل و جدایی دین از حکومت صحبت کنند زیرا حکومت منتظر بهانه ای عمده برای دستگیریشان است.. زندگی اونا با مرگ ممکنه فاصله خیلی کمی داشته باشه. . این به خود اون اشخاص بستگی داره که تا چه حد بخوان پیش بروند .

فاصله مرگ و زندگی بسیاری زندانیان سیاسی که همین لحظه در زندانهای این حکومت شکنجه میشوند خیلی خیلی هم از این کمتره و ما صدای ناله هایشان را در قلبمون حس میکنیم .

ما بدون تعارف چند احتمال در پیش رو داریم که هر کدام هم ممکنه اتفاق بیفته از جمله شکاف عمیق در بین بدنه نظامی و مذهبی حکومت که خودش میتونه حکومت رو تا سرنگونی پیش ببره. این احتمال البته خیلی خوب و ایده آل است.

احتمال دیگر که در حال حاضر احمدی نژاد خیلی برایش ایده آل است و اون حمله های موشکی محدود و بیفایده اسرائیل است که در اصل به حکومت فرصتی برای تازه کردن نفس خواهد داد و از طرفی باعث قتل عام گسترده ازادیخواهان و زندانیان سیاسی ما در زندانها خواهد شد و در اصل هالوکاست بزرگی اتفاق خواهد افتاد و حکومت هم دقیقا به همون سمت پیش میره.

احتمال بعدی اینست که حملاتی توسط امریکا  و متحدان و با تصمیم قاطع برای متلاشی کردن کامل این حکومت صورت بگیره و تقریبا مشابه عراق  در مدت کمتر از یکماه کار را تمام کنند! خصوصا در شرایط کنونی تمام اقوام ایرانی در غرب و شرق با این حکومت خیلی مخالف هستند و در یک جنگ  در برابر  خود این حکومت بلند خواهند شد اگر عملیاتی برای ازاد سازی ایران بخواد صورت بگیره از طرف اقوام ستمیده استقبال میشه. بنظر من تعداد ازادیخواهانی که در این گزینه از بین خواهند رفت به مراتب کمتر از میزان کشتار در جریان به پا خاستن خود مردم و درگیر شدن مردم  دستخالی با نیروهای حکومت کاملا مسلح و زورمند است . ولی با این دولت فعلی امریکا این احتمال کاملا بعیده .

آگاه باشید که سرکوب در ایران اونقدر شدید و جنگ انقدر نابرابر است که خیلی دشوار بنظر میرسه مردم ایران در این جنگ با حکومت  پیروز کامل میدان باشن ولی اگر واقعا همه مردم با هم و کاملا متحد با هم برای حضور در صحنه نبرد مبارزه بلند میشدند کنترل واقعا ممکن بود  در تهران از چنگ رژیم خارج شود . متاسفانه هنوز  بخش زیادی از خود مردم را در صحنه مبارزه حس نمیکنم . هنوز بی تفاوت زیاد داریم و یا کسانیکه دل خوشی از این سیستم ندارند ولی مایلند تا وقتی زنده هستند تغییری در این وضع پیش نیاد . اونا به این زندگی عادت کردند و نمیفهمند که نعمت ازادی یعنی چه . یا براشان مهم بنظر نمیاد .یا اونقدر با این الفاظ نا اشنا هستند که ازش میترسند. از این دسته از مردم خیلی شاکی هستم که هنوز هم حاضر نیستند در صحنه حاضر بشن.

ضمنا نباید فریب خورد و تصور کرد که پیروزی اصلاح طلبان بر فرض اینکه رخ بدهد بمعنای آزادی و پیروزی  کامل مردم ایران است.  ما آزادی مملکت خود را کامل کامل میخواهیم و به کمتر از دموکراسی واقعی رضایت نمیدهیم .

گزینه دیگر هم که در این لحظات هنوز شاید  خیلی مفید باشه در واقع تحریم کامل این حکومت از نظر اقتصادی و سیاسی است که  با وجود روسهای لعنتی بعید میدونم اصلا بتونه حکومت ملایان رو تا نابودی پیش ببره  و از طرفی در خود غرب هم معلوم نیست چه خبره و اگر آنها قصد داشتند این مسیر را بروند دیگر اینهمه معطلی جایز نبود و مثل همیشه در زمانی اقدام خواهند کرد که دیر میشه.

در این چند سال فقط هارت و پورت بیخودی داشتند و فقط حرف تحریم را زدند بدون یک اقدام قاطع موثر واقعی ولی این حکومت واقعا به سمت آمادگی پیش رفت و حتی با کمک چین برای ساخت پالایشگاههای بزرگی برای تولید بنزین تلاش گسترده داشت و دارد . تروریستهای حاکم بر ایران ظاهرا انگیزه بیشتری دارند!    

این حکومت اولین هدفش در این لحظه یک آزمایش هسته ای است. زیرا اعتبارش در خاورمیانه و طرفداران مذهبی خودش به صفر نزدیک شده. آزمایش هسته ای تقریبا میتونه دلخوشکنک باشه برای اونا و اینکه امیدهایشان زنده بشه.  ولی امریکا و اسرائیل هرگز به این حکومت اجازه نخواهند داد تا به سلاح اتمی مجهز شود.

بنابراین بزودی جنگی در پیش است.  تبلیغاتش هم در بین عوام مردم امریکا اغاز شده . اونجا که صحبت از ارتباط این حکومت با القاعده مطرح میشه. در حالیکه مردم ایران در یازده سپتامبر در تهران شمع روشن کردند و همان مردم آزادیواه در ماههای اخیر در سطح میلیونی خود را نشان دادند و پیامشاان به دنیا رسید ولی اکثر دولتهای غربی خیلی کم از این مردم حمایت کردند .

عزیزان!

پاسخ مردم ایران از طرف این حکومت چه قبلا و چه بزودی در روز قدس و چه در بقیه ایام سال در آینده قطعا سرکوب کامل و دستگیری و خونریزی های بیشتر است  و بنظر من حاصل این حرکتهای عظیم مردمی بیشتر یک پیام قاطع به جهان است که به جهان آزاد اجازه میده تا به اقدامات جدی برای انزوای حکومت و از بین رفتنش فکر کنه و اقدامی کنه .

حرکتهای مردم در داخل معلوم نیست به تنهایی سرنگونی حکومت تروریستی کودتایی رو همراه بیاره. البته به دلیل برخی بدبینی های خودم عذر میخوام ولی خب بنظرمن تا ثروت نفت در چنگال این حکومت است و تا مردم بی سلاح هستند و نمیتونن از خودشون دفاع کنن وضع همین خواهد بود و سرکوبها ادامه خواهد داشت . 

اگر تحریمی جدی شکل میگرفت و شاید اگر شریان نفت همین سپاه کودتا گر تروریست را قطع میکردند امروز خیلی وضع تغییر میکرد . اینهمه جیره خوری که این حکمت پرورش میدهد از طریق همین داد و ستد اقتصادی با غرب صاحب بودجه شده اند . مملکت بخش عظیمی نیروی نظامی و شبه نظامی داره که بسیاری از اونها منافع مالی دارند در این سیستم . 

هر تپه و دشتی در این مملکت دورش سیم خاردار زدن و یه عده رو جمع کردن اموزش تروریستی میدن که بسیاری از اونا هم عرب هستند نه ایرانی . هر مسجد یه پایگاه شده و در هر محل پایگاه مقاومت بسیج درست شده.

ثروت این حکومت باعث اختلال در روند تغییرات عمده در لبنان و کشورهای دیگر خاورمیانه شده و اثرات منفی بزرگی برای کل جهان خواهد داشت.

تمام افراد عقده ای بی سواد رو جمع کردن دور هم و به عنوان شبه نظامی شستشوی مغزی شده به جان مردم انداختند که خیلی بیرحم اند. از تمام کشوراین نیروها رو برای سرکوب آزادیخواهان تهران به این شهر اعزام کردند.

بنظر من غرب دست کم باید اماده باشد تا در صورتیکه  مجبور به حمله برای جلوگیری از دستیابی این حکومت به بمب اتم شدند بجای یه سری حملات محدود به تاسیسات بهتر است فرماندهی حکومت را هدف بگیرند و باید گسترده وارد عمل بشن زیرا در این مقطع مردم ایران در تمام کشور امادگی دارند تا در صورت ضعیف شدن قدرت نظامی و فرماندهی این حکومت کار را یکسره کنند . صدا و سیما هم باید از چنگ رژیم خارج  و یا کامل نابود بشه که همانا این رادیو تلویزیون نبودنش بسی به  از بودنش است!

فقط کافیست به مرحله ای برسیم که بخش کنترل کننده کودتای اخیر دچار بحران جدی شود و کنترل از دستش خارج شود که برای تحقق این مسئله ممکن است اقدام نظامی از طرف قدرتهایی برتر لازم باشد که بنظرمن لازم خواهد شد .

ولی همچنان چند ماهی فرصت هست تا ببینیم برخورد کودتاگران با بخشهای دیگر از بدنه این سیستم که به سمت مردم پناه میاورند  چه خواهد بود .

مردم در حال حاضر از ضربه ی محکم به فرماندهی این سیستم دلگرم میشوند ولی از حمله به منافع ایران از جمله تاسیسات زیر بنایی مایوس خواهند شد و فرصتهای حکومت برای سرکوب بیشتر خواهد  شد .

مدیرت این حکومت کودتایی باید بهم بریزد .

به هر حال قدرت مردم در ایران اولین قدرت عمده است که تعیین خواهد کرد  چه اینده ای در انتظار نسل بعدی است.

مردم آزاد در کشورهای آزاد!

لطفا مردم ایران را تنها نگذارید..

این حکومت خود تروریست است و تداوم عمرش برای تمام جهان خطرات واقعی و بزرگی خواهد داشت.

به مردم ایران یاری دهید و این حکومت را منزوی کنید و به عمق شکاف بین شالوده این سیستم مافیایی بیافزایید.

ما هم با شجاعت کامل در صحنه نبرد برای رسیدن به ازادی ایران ایستاده ایم.

با سپاس

چهارشنبه  25  شهريور  -  16 سپتامبر ۲۰۰۹

 

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630