بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

12 مرداد 1388 ـ 3 اگوست  2009

پيوند به اين صفحه با فيلتر شکن: 

https://newsecul.ipower.com/2009/08/03.Monday/080309-Hamirreza-Rahimi-Dastavardhaa-ye-Eslaam.htm

 

دست آوردهای اخير اسلام عزيز

          روز به روز خبرهای بهجت اثر تری از پيشرفت ها و دسا اوردهای شگرف اسلام عزيز، در همهء شاخه های سنی و شيعهء آن به دست می رسد که فدوی را از شادی و غرور سرمست می کند. در اين مورد حاصل تحسين و دشنام دوست و دشمن يکی است، چرا که تحسين کننده در واقع سر تعظيم در برابر عظمت ما مسلمانان فرود می آورد و دشنام گوينده آتشی را که از حسد به ماتحت اش افتاده التيام می بخشد. پس، ز هر طرف که شود کشته سود اسلام است، به قول جهال عوام الناس، بی بر و برگرد...

 

1. روش اسلامی کاهش حزن در مرگ مايکل جکسون

به گزارش سایتی مکتبی در این ارتباط توجه کنید:

«روشي براي كاهش حزن عشاق جكسون! گفته مي‌شود شبكهء ماهواره‌اي MBC شب گذشته در اقدامي عجيب و جنجال برانگيز، با هدف كاهش حزن و اندوه دوستداران و عشاق "مايكل جكسون"،‌ خوانندهء سرشناس آمريكايي، به مقوله‌اي از "ابوبكر"، خليفهء اول اهل سنت، تكيه و استناد كرد. شبكهء MBC  اعلام كرد كه "ابوبكر" پس از وفات پيامبر اكرم (ص)، براي آرام كردن مسلماناني كه گريه و زاري مي‌كردند و در غم رحلت پيامبر (ص) گريه مي‌كردند گفت:‌ "هر كسي كه بندهء حضرت محمد (ص) بود،‌ بايد بداند كه او فوت كرده است اما اگر بندهء خداوند متعال (عز و جل) هستيد بدانيد كه خداوند زنده است و نمي‌ميرد." خبرنگار MBC با استناد و تكيه بر اين مقولهء "ابوبكر"‌، از دوستداران و عشاق "مايكل جكسون" خواست تا غمگين نباشند! وي در گزارش خود خطاب به دوستداران "جكسون" گفت:‌ هر كسي كه مايكل جكسون را دوست دارد بداند كه او مرده است اما اگر دوستدار و عاشق آهنگ پاپ هستيد بدانيد كه پاپ زنده است و شما مي‌توانيد آن را بشنويد... اين اقدام شبكهء ماهواره‌اي MBC موجب خشم شديد مسلمانان و به وي‍ژه اهل سنت در جهان عرب شده است زيرا آن را توهيني شديد به پيامبر(ص) و خليفه خود "ابوبكر" مي‌دانند. بسياري از آنان خواستار اخراج اين خبرنگار و برخي ديگر خواستار محاكمه مسئولان MBC شدند».

فدوی نمی داند که شما خواننده ی ضد انقلاب و عامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین لمللل در این ارتباط چه فکر می کنید؛ لکن فدوی نيز می پندارد که يکی از علل پيشرفت های «ظاهری» اين کفتر حربی خواندن دقيق اخبار و احاديث اسلامی و عمل کردن به آن است؛ حال آنکه مسلمانان خودشان خودشان را از اين منبع بزرگ علم و معرفت محروم ساخته اند.

 

2. دشنام حاصل از سوزش

حال به اين اهانت ها به اسلام عزيز توجه کنید که در همان نشريهء مکتبی، عبرت الناظرين، ذکر شده تا دريابيد که کافران حربی چگونه نمک را خورده و نمکدان را می شکنند:

«توهین شدید گویندهء آمریکایی به اسلام. جیم کوئین، گویندهء رادیویی آمریکا دو روز پیش طی اظهاراتی، دین مبین اسلام را به شدت مورد حمله و اهانت قرار داد و آن را "دین عقب مانده" و "استعمارگر" معرفی کرد، و در ادامهء اظهارات توهین آمیز خود که در یکی از برنامه‌های رادیو آمریکایی "کلیر چنل" مطرح شد، چنین ادعا کرد: دین اسلام اکنون تنها دین بر روی کره زمین است که همچنان قانون ارباب و بردگی و برده داری را اجرا می‌کند! گفتنی است این اولین باری نیست که گویندگان آمریکایی دین مبین اسلام را مورد حمله و اهانت قرار می‌دهند. "نیل پورتز" دیگر گوینده رادیو آمریکا چندی پیش طی اظهاراتی مسلمانان را به "سوسک" شبیه دانست! از سوی دیگر "مایکل ساویدچ" از گویندگان آمریکایی نیز اکتبر 2007 میلادی در یکی از برنامه‌های خود مسلمانان را به شدت هر چه تمام تر مورد حمله و اهانت قرار داد و از عبارتی بسیار وقیحانه و بی شرمانه استفاده کرد که از بیان آن معذوریم! وی در ادامه از مسلمانان خواست که هر چه سریعتر ایالات متحده آمریکا را ترک کنند».

فدوی، پس از خواندن اين مطالب بی اختيار بصورت «مانيتور» کامپيوتر خود تفو انداخته و انهدام ديار کفر را از خداوند قاصم الجبارين و امام منتظر الچاه جمکران (عج) خواستار شد.

 

3. ده ضربه شلاق با دو تا کوبیده ی اضافه!

عظمت اسلام عزیز تنها محدود و منحصر به سلب حقوق فردی و اجتماعی مردم بخاک و ُخل خفته نیست و ابعاد دیگری نیز دارد. فدوی در خبرهای امروزدریافت که دخالت سازنده و شکوهمند اسلام عزیز همچنان ادامه داشته و با درنورديدن عالم مؤمنین به دارالحرب غیر مؤمنین نیز بعون الله سرایت کرده است، تا صهیونیست های بين المللی آرزوی استقرار و تثبيت تساوی حقوق جنسيتی بين زنان و مردان را به گور ببرند. ملاحظه کنید:

«خانم احمد الحسین به بی بی سی عربی گفت که گروهی مرکب از بیست تا سی پلیس وارد یک رستوران پرطرفدار در خارطوم شدند و تمام زنانی را که شلوار به پا داشتند، بازداشت کردند. او گفت: "من شلوار به همراه پیراهنی به تن داشتم و زنانی که به ده ضربه شلاق مجازات شدند، مانند من لباس پوشیده بودند." چند نفر از افرادی که مجازات شدند از مسیحیان سودان به شمار می روند. او افزود تعدادی از زنان برای کشدار نشدن قضیه سریعا اتهام را پذیرفتند و شلاق خوردند اما گروهی از جمله خود او تصمیم گرفتند با وکلای خود مشورت کنند و اکنون منتظر سرنوشت خود هستند ».

ضرب شصتی چشيده ای که مپرس... آيا شما نيز مثل غرق غرور شده ايد؟

 

4. نیما و چهارده معصوم (ع)

بر فدوی روشن شد که برادران فقط متخصص پیوند " گودرز" و "شقایق" نیستند، بلکه در اموری چون جمع اضداد و مانعة الجمع نیز سر آمد هستند. حال آنکه فدوی، بعنوان کسی که خود را طنز پرداز  و شيرين کلام هم می داند، هرگز نمی دانست که "صلوات" و "طنز" هم با هم رابطه دارند. خبر زير از اين ارتتباط پرده برداشته و ضمناً مژده می دهد که انتظارها بسر رسیده و شتر برادران، سرانجام، در ِ خانه ی نیما هم خوابیده است! منظور فدوی آن است که "زیارتنامه ی عاشورا" و "چهارده معصوم "نیز "نیمائی" شدند. باری ـ منبع این عملیات ُمحیر العقول، بگزارش سایت وابسته ی ایسنا، برادر سید محمد (ص) سادات (ع) اخوی است. ملاحظه کنید:

«سيد محمد سادات اخوي مجموعه اشعار طنز مختوم به صلوات را با عنوان "نقل و نبات"

ويژهء مخاطبان نوجوان و جوان سرود. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين شاعر و نويسنده هم چنين "بسم‌اله السلام" را دربر گيرنده‌ي مجموعه اشعارش در قالب نيمايي و ويژهء چهارده معصوم (ع)سروده است. ترجمه منظوم نيمايي "زيارتنامه عاشورا" از جديدترين كاري اين شاعر است كه بنا دارد به زودي راهي بازار كتاب كند».

هر دم از اين باغ بری می رسد / تازه تر از تازه تری می رسد / که انشالله مبارک است.

 ۱۳ جمادی الجولای سنه ی ۲۰۰۹ ترسائی

الاحقر فدوی

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630