بازگشت به خانه  |   فهرست مقالات سايت   |    فهرست نام نويسندگان    |   پيوند به آرشيو آثار نويسنده در سکولاريسم نو

آدرس اين صفحه با فيلترشکن:  https://newsecul.ipower.com/2009/07/30.Thursday/073009-Navid-Akhgar-Ashraf-Camp.htm

پنج شنبه 8 مرداد 1388 ـ 30 جولای 2009

 

لکهء ننگی بر دامان دولت نوری مالکی و غرب

 

نوید اخگر

 

Nawid_Akhgar@hotmail.com

 

دو روز متوالی است که پناهندگان بی دفاع و مجاهدان شهر اشرف مورد تهاجم وحشیانه نظامی نیروهای عراقی که در میانشان اعضای سپاه بدر و وزارت اطلاعات رژیم جمهوری اسلامی نیز وجود دارند و به زبان فارسی نیز تکلم می کنند قرار گرفته است.

تا کنون چندین نفر از این پناهندگان بی دفاع به ضرب گلوله کشته و یا زخمی شده اند و تعداد بیشماری نیز مجروح و در وضعیت های نا مناسب جسمی قرار دارند و تعدادی دستگیر و به مکانهای نامعلومی برده شده اند.

دولت عراق از ورود خبرنگاران و عکاسان به شهر اشرف جلوگیری میکند مسلمن اتحادیه های خبرنگاران و مخبرین جراید مسئولیت ویژه ای را در فشار بر دولت عراق برای تهیه خبر و گزارش از جنایات انجام شده دارند.

ژنرال اودیرنو اظهار میدارد که آنها نمی دانستند که دولت عراق قصد چنین کاری را دارد در حالی که از ماه ها قبل مطبوعات بین المللی خبر از یک فاجعه انسانی در اشرف را داده بودند و خامنه ای در ملاقات با آقای جلال طالبانی رئیس جمهور عراق با تحکم از وی میخواست که چرا به قرار داد های بسته شده میان  دولتین متعهد نبوده است و مجاهدین را از عراق اخراج نکرده است.

کشتار مجاهدان بی دفاع شهر اشرف یک لکه ننگ بر دامان کشور های غربی است که بلادرنگ از دولت عراق نمی خواهند که به این کشتار و اجحاف سیاسی در حق مردم ایران خاتمه دهند، آگاهان سیاسی معتقدند که احمدی نژاد محسنی اژه ای را از وزارت اطلاعات برداشته و خودش مستقیما کارگردان صحنه است و آن را مدیریت میکند و در آنطرف صحنه نوری المالکی خود در تماس مستقیم با نیروهاست و به این طریق میخواهند بحران داخلی ایران را به خارج صادر نماید، در حالی که تاریخ نشان داده است که جنبش هائی را که برای رهائی و رسیدن به آزادی قد علم کرده اند نمی توان با کشتار و حبس و تهاجم نظامی از بین برد.

دولت ایالات متحده که از نزدیک شاهد این فاجعه انسانی در اشرف است و سکوتش را در قبال این همه جنایات رژیم اسلامی در ایران ادامه میدهد خود با این پناهندگان برای حفاظت از جان و حقوقشان معاهده نوشته است کجاست فریاد آبراهام لینکن برای حمایت از حقوق سیاهپوستان کجاست فریاد پرزیدنت اوباما برای حفاظت از انسانهای بی دفاعی که به این نحو کشته میشوند ؟مسلمن ایالات متحده در آینده باید پاسخگوی تروریزم اسلامی باشد که مسلح به سلاح هسته ای جهانی را به تهدید بر خواهد خواست

لاریجانی رئیس مجلس ولی فقیه در اظهارات امروزش این اقدام ضد بشری دولت عراق را هر چند دیر هنگام ولی قابل تقدیر خواند و به غرب هشدار دادکه صحنه جنبش انقلابی را که توسط علی خامنه ای سرکوب خواهد شد هزینه باخت خود در این بازی ننمایند.

مسئولیت ایرانیان آزاده است که در هر گوشه گیتی صدای خود را بر علیه این احجاف تاریخی و این اعمال ضد بشری بر علیه ملت ایران بلند کنند زیرا طلسم ولایت شکسته است و جنبش سرنگونی با تمام قوا برای رسیدن به آزادی به پیش می رود.

حمله به پناهندگان بی دفاع اشرف که حتی از حقوق میرحسین موسوی نیز با تمامی اختلافاتشان با هم حمایت میکردند امروز مورد این تهاجم قرار گرفته اند ببینیم میر حسین موسوی چه موضعی در قبال کشتار پناهندگان بی دفاع اشرف خواهد گرفت آنهم در زمانی که مجاهدان اشرف از طریق مسعود و مریم رجوی اعلام کرده اند که حاضرند با قید شرایطی به ایران بازگردند.

دولت های غربی بایستی بلادرنگ از عراق بخواهند که شهر اشرف را ترک گویند و نمایندگان سازمان ملل و مطبوعات بین المللی در آنجا حضور یابند.

چهارشنبه 29 جولای سال 2009  میلادی   سوئد   استکهلم

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630