بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان   |   پيوند به آرشيو آثار نويسنده در سکولاريسم نو

آدرس اين صفحه با فيلترشکن:  https://newsecul.ipower.com/2009/06/15.Monday/061509-Navid-Akhgar-To-Obama.htm

خرداد   1388 ـ جون  2009 

 

پرزيدنت اوباما! مردم ایران بپا خاسته اند! تأخیر شما در حمایت آنان چراست؟

نوید اخگر

Nawid_Akhgar@hotmail.com

پرزیدنت اوباما!

رهبران سیاسی ایالات متحده در طی دهه ها مرتباً اعلام کرده اند که اگر مردم ایران بپا خیزند از حمایت ما برخوردار خواهند شد.

طی سی سال حکومت جور و جهل و ترور اسلامی در ایران، مردم ایران فاجعه بار ترین سرکوب ها را شاهد بوده اند و  ولی فقیه توانسته با 18 سال مخفی کاری اتمی و ایجاد گروه های ترور در لبنان و غزه و عراق و افغانستان و ... سیاست خارجی ایران را به مرز جنگ با کشور های همسایه و نیز اسرائیل و جامعهء جهانی سوق دهد.

امروز با ورود عنصر اجتماعی به صحنه تغیر سیاسی که در پیام شخص شما نیز منعکس بود رژیم مردم را رو در روی شقی ترین نوع سرکوب قرار داده و حتی آراء مردم به نمایندگان این انتصابات فقاهتی را، چون به ضرر سیاست های اتمی و تروریستی اش تمام خواهد شد،به نفع کاسه گردان سیاسی خویش، یعنی احمدی نژاد، تغیير داده است.

 

رزیدنت اوباما!

 امروز ما شاهد خیزش دلیرانهء مردمی هستیم که از تمامی پیکرشان خون می چکد ـ شکنجه و خونی که اگر چه در طی سی سال سطح زندانها و شکنجه گاه های رژیم ولی فقیه را فرش کرده و می کند اما امروز، در روز روشن و با فجیع ترین نوع ممکن، در خیابان ها و در جلو هزاران دوربین مردمی که می توانند این تصاویر را در معرض دید جامعه جهانی و بر روی اینترنت قرار دهند، جاری است و مسلمن شخص جنابعالی نیز بدیدن این تصاویر خورد کننده و ضد انسانی نائل آمده اید.

 

پرزیدنت اوباما!

رژیم اسلامی در مکتب فقاهتی درس خوانده که در آن دروغ و دغل را با نام تقیه اسلامی می شناسد و بدترین دروغ ها را نیز که به نفع اسلام گفته شود جزو همان تقیهء حافظ بیضه اسلام ارزیابی می کند و آنرا موجه می داند.

رژیم ولی فقیه در مکتبی درس خوانده که هر عنصر غیر مسلمان و غیر شیعه اعم از مسیحی، یهودی، زرتشتی، و حتی بخش های دیگر اسلام، را هم تراز حیوان و پست تر از آن می داند و در صدد است تا با بدست آوردن بمب اتم نه تنها جامعهء یهودی را از روی نقشه جهان حذف کند بلکه به بسط و گسترش شیعه گری و خلیفه گری اسلامی در سطح کل منطقه و جهان دست یابد. و این موضوعات نيز از دید و نظر شما مخفی نبوده است.

 

پرزیدنت اوباما!

مردم ایران بپا خاسته اند تا از جنگ آیندهء اسرائیل با ایران، و از حملهء نظامی ایالات متحده به کشور تاریخی ایران، جلوگیری کنند ـ جنگی که خواست ولی فقیه و نظام اسلامی در ایران است و جامعهء جهانی باید از آن بپرهیزد ـ و گویا تنها امکان پرهیز از این جنگ و رسیدن به صلح و ثبات در ایران و منطقه خاور میانه در حمایت بی دریغ از مردم و خیزش آنان و به محکومیت عملکرد علی خامنه ای در ایران گره خورده است، عکس العمل صریح بی پرده و روشن شما در غیر قانونی و تقلبی خواندن انتصابات فقاهتی در حمایت از خیزش مردم ایران جهت تغيیر و رساندن این پیام به اتحادیهء اروپا، مردم ایران را در یک همبستگی فرهنگی تاریخی با ایالات متحده و کشور های حامی در جهان قرار خواهد داد و در افق دمکراسی ایران مشعلی فرا راه مردم برخواهد افروخت.

با تقدیم احترام

نوید اخگر

سوئد ـ 14 ماه جون سال 2009 میلادی

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630