بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

خرداد   1388 ـ مه  2009 

پيوند به آرشيو آثار نويسنده در سکولاريسم نو

ضرورت غیر قانونی اعلام کردن حزب الله لبنان

نوید اخگر 

Nawid_Akhgar@hotmail.com

نخست وزیر سابق لبنان رفیق حریری که قرار بود در انتخابات آینده آن کشور شرکت کند در سال 2005 ترور شد،جامعه جهانی در آن زمان انگشت اتهام را بیشتر بطرف سوریه نشانه رفته بود

ابنک هفته نامه اشپیگل دو هفته قبل از انتخابات لبنان که میبایستی در اواسط ماه ژوئن صورت بپذیرد فاش کرده است که حزب الله لبنان بدستور حکومت ایران رفیق حریری را ترور کرده است.

سرمایه گزاری های عظیم حکومت ایران بر روی حزب الله لبنان و ساخت و ساز در آن کشور و ایجاد پایگاه نظامی برای بسط و گسترش خلیفه گری شیعه که امروز با ورود حزب الله بدرون دستگاه دولتی آن کشور نیز انجامیده میرود تا با قدرت گرفتن هر چه بیشتر حزب الله و قبضه کردن مواضع دولتی در انتخابات آینده لبنان به آشوب  و هرج و مرج و ترور در سطح منطقه خاور میانه بیش از پیش دامن زند

دستگیری تروریست های این گروه در مصر و تقاضای  مصر از جامعه جهانی برای به محاکمه کشیدن حسن نصرالله در یک دادگاه بین المللی و نیز گفتار حسن نصرالله در اینکه کمک به اسماعیل هنیه و تروریست ها در غزه را جزو افتخارات خود میداند و سامی شهاب را از سال 2004 به مصر اعزام کرده بوده و نا امن کردن اوضاع مصر با دستور دولت ایران و براه انداختن جنگ 33 روزه لبنان بر علیه اسرائیل به دستور ولی فقیه و امروز علنی شدن دست حزب الله لبنان در ترور رفیق حریری بایستی جامعه جهانی را به اخذ مواضع جدی تری در مورد آینده ترور در خاور میانه و نقش حکومت ایران و گروه های دست ساز آن نظیر حزب الله لبنان بکشاند

مسلماً افشای ترور رفیق حریری توسط حزب الله لبنان و دست داشتن حکومت ایران در این کشتار فجیع بر سخنرانی پرزیدنت اوباما که در آینده نزدیک در مصر انجام خواهد شد پرتو خواهد افکند.

بایستی خاطر نشان کرد که تسخیر مواضع نظامی در کشور های منطقه برای بسط و گسترش خلیفه گری 1000 ساله اسلامی و جنگ با یهودیان و نابودی اسرائیل از شروع روی کار آمدن حکومت خمینی بصورت علنی از طریق سردمداران حکومت گاه و بیگاه عنوان شده است.

در اينجا به گفتار میر حسین موسوی در سال 1360 که توسط مجله پیام انقلاب منشر شده توجه کنید: «ما آمادگى شركت كردن در يك نيروى مسلح براى مبارزه با اسراييل را داريم. . . ما بارها اعلام كرده ايم كه حاضريم در جنوب لبنان و در مرزهاى سرزمين هاى اشغال شده فلسطين حضورفعال مسلحانه، عينى و مادى عليه اسراييل داشته باشيم... اخيراً ما با تكيه بر نيروهاى مردمى در لبنان فكر مى كنيم كه براى مبارزه با اسراييل پايگاه هاى موثر و قوى را كم كم در منطقه پيداكنيم. . . ما از ابتدا اعلام كرديم كه به نفت به عنوان يك سلاح سياسى نگاه مى كنيم و اعتقاد داريم كه اگر در جهان اسلام كنترل شيرهاى نفت در دست مسلمان ها باشد و اگر مكتب اسلام باز يا بسته شدن اين شيرها را تعيين بكند، ما قادر خواهيم بود كه استكبار جهانى را به زانو درآوريم و به اسراييل ضربه وارد كرده و نابودش سازيم.» (منبع: روزنامه حکومتی جوان وابسته به سپاه پاسداران)

توجه داشته باشید که وزارت اطلاعات با کمک عوامل شناخته شده و نیز سربازان گمنام امام زمان میخواست در جنگ 33 روزه لبنان حسن نصرالله را یک نیروی ضد امپریالیست و ضد صهیونیست و نیز چه گوارای اسلامی به مردم و نیروهای سیاسی قالب کند و نیرو ها را بدنبال حسن نصرالله بر ضد یهودیان و مردم اسرائیل وارد صحنه سیاسی نماید و در تظاهرات ها ی خارج کشور کار را تا به آنجا پیش برده بود که در کنار حسن نصرالله عکس خامنه ای را نیز بر میآفراشت ولی با هوشیاری نیروهای سیاسی  این توطئه ارتجاعی افشاء و خنثی شد و با برداشتن نقاب از چهره سینه زنان این سیاست رژیم و عواملش را چندین سنگر به عقب پرتاب کرد.

و بدین گونه است که جامعه جهانی نمی تواند بر این همه ترور و کشتار حکومت اسلامی ایران که آگاهانه از ابتدای روی کار آمدن خمینی تا به امروز دنبال شده سرپوش بگذارد و با سرمایه گذاری بر روی سیاست های ساده لوحانه ای که تنها سنگر ها را برای ترور اسلامی در منطقه خالی میکند بر محور فعالیت های غیر موثر به چرخش های غیر اصولی ادامه دهد.

غیر قانونی اعلام کردن حزب الله لبنان و خلع سلاح این گروه قطع دستان ولی فقیه و حکومت ترور اسلامی در این منطقه از جهان است، با ایران بایستی همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتاید رفتار شود و جامعه جهانی با قطع شریانهای نفت و بنزین به ایران و از ایران به خارج میبایستی قدمهای موثری را در جهت کمک به مردم ایران در امر سرنگونی به منصه ظهور رساند، سلاح نفت را که میر حسن موسوی نخست وزیر رژیم در سال 60 ادعا میکندبایستی با آن کمر تمدن جهانی را شکست میبایستی به ضد خودش تبدیل نمود

تاریخ یکشنبه 24 ماه می سال 2009 میلادی، سوئد، استکهلم

http://www.nawidakhgar.com/

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fax: 509-352-9630