بازگشت به خانه

 

آرشيو

 

دوشنبه ها: مکتوبات فدوی

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

ارديبهشت 1388    - مه 2009

 

گزارش مستقيم فدوی از ژنو (اجلاس دوربان 2)

اين گزارش مشتمل بر دو بخش قبل و بعد از عمل است!

پيرامون بخش نخست عرض می کند که هنگام عبور کاروان احمدی نژاد ، ُامّت هميشه در صحنهء ژنو که از پيش توسط اتوبوس های شرکت واحد آن ديار در کنار خيابان های ژنو تخليه شده بودند، شيهه کشان و با فرياد «الله و اکبر، خامنه ای رهبر»، خواهان برقراری فوری حکومت اسلامی در سويس شدند.

برادر احمدی نژاد هم، ضمن  پاسخ  به ابراز احساسات ِ شور انگيز ِ مؤمنين سويسی، قول داد که پس از بازگشت به ُام القرُاء اسلامی و کسب تکليف از مقام معظم رهبری، حفظ الله تعالی، و نيز ساير حضرات آيات و حجج اسلام، کثرالله امثالهم ، نسبت به صدور يک فقره انقلاب شکوهمند ِ اسلامی به  سويس  اقدام  عاجل  مبذول، و موجبات خرسندی حضرت بقية الله الاعظم، ارواحنا روحی فداه، را فراهم  نمايد.

برادر احمدی نژاد همچنين با درخواست اهالی خدا جوی ژنو، با تعزير چند تن از جوانان سويسی، بصورت علی الحساب  و برای  دستگرمی، موافقت فرمود  که با تکبير ِ مؤمنين و مؤمنات سويسی روبرو شد .

و اما بخش دويّم گزارش فدوی به نطق داهيانهء برادر احمدی نژاد بر می گردد. گمان فدوی مقدمتاً بر آن بود که معالجات مربوطه در ارتباط با بيماری معروف «هالهء نور»* (که به فتوای علمای َسَلف، حَشَره الله َمعَ موالية المُطهّرين رضوان الله عليهم اجمعين، گلاب به روي تان، اندکی هم ُمسري ست)، بر روی برادر مهندس الاسلام والمسلمين احمدی نژاد، دامت تحريکاته، مؤثر واقع شده و ايشان، بعون الله تعالی،  از آن بليّه نجات يافته است؛ لکن با اسِتماع سخنان پيامبر گونهء وی دريافت که وجه ديگری از عارضهء مذکور ـ که اظهارات زير، بقول ارباب طبابت، از علائم بالينی آن است ـ بر ايشان مستولی گرديده است:

«آنها از قبل طراحي‌ هايي انجام داده بودند و عده‌اي را نيز آورده بودند تا جلسه را بهم بريزند، ولي آنها يك چيز را فراموش كرده بودند، آن هم تدبير خداوند بود و در واقع آن‌ها به فضل الهي به دست خودشان رسوا شدند!»

فدوی که نديد ولی به گزارش رسانه های محترم دارالخُرافه، مهملات گهر بار مهندس الاسلام والمسلمين احمدی نژاد، دامت تحريکاته، در ژنو، با استقبال شورانگيز کلیهء شرکت کنندگان در اجلاس ( همراهان ـ م ) روبرو شد!

افزون بر فدوی، ايسنا نيزگزارش داد که: «ستاره ای بدرخشيد و ماه مجلس شد»! **

برادران فلسطينی نيز يکی از اقساط عقب ماندهء خود را بشرح زير پرداخت و رسيد دريافت داشتند: «به گزارش خبرگزاری قدس، شهروندان فلسطینی تاکید کردند: مواضع احمدی نژاد مایه مباهات ما است. آنها افزودند: هرکس سخنان احمدی نژاد را قبول ندارد، یا کور است یا خود را به کوری زده است!»***

زياده عرضی نيست

۲۹ اپريل المزوّر سنه ی ۲۰۰۹ ترسائی

فی البلاد المعطر الژنو ـ المُخبر الفقير، فدوی

------------------------------------------------------------------------------

* آنفلونزای آخوندی

** شخصیت ها و تحلیلگران سیاسی نیز سخنان احمدی نژاد را شجاعانه خواندند و الهامی الملیجی، تحلیلگر مجلهء الاهرام العربی، در گفت وگو با «مهر» گفت: «بی هیچ حرف و حدیثی باید گفت که احمدی نژاد ستاره اجلاس ژنو بود!»

*** همانجا

www.hazl.com

https://newsecul.ipower.com/

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com - Fxa: 509-352-9630