بازگشت به خانه  |   فهرست موضوعی مقالات و نام نويسندگان

شهريور   1387 ـ   سپتامبر  2008  

 

هموطن مسيحی، رامتین سودمند، همچنان در بازداشت وزارت اطلاعات است

 

رسانه عزيز

چندي پيش خبر دستگيري يك هموطن مسيحي به شما ارسال شد كه متاسفانه با هيچ عكس العملي روبرو نشد. با توجه به موقعيت بسيار بغرنج اين خانواده از شما تقاضا مي شود كه نسبت به انتشار اين خبر اقدام و اين خانواده را كه در اين ملكت تنها اميدش به شما رسانه عزيز مي باشد ياري فرمائيد.

ramtinmail@ymail.com

*******************************

با گذشت 12 روز از دستگيري رامتين سودمند و پي گيريهاي  شديد خانواده هنوز هيچ اتهامي از سوي مقامات وزارت اطلاعات نسبت به ايشان اعلام نشده است و ايشان همچنان بدون هيچ دليلي در بازداشت به سر مي برند.       

با خبر شديم كه برادر ايشان هم امروز از طرف وزارت اطلاعات خوانده شده است و شرايط براي اين خانواده هررزو نگران كننده تر مي شود.

وضع مادر ايشان نيز هم اكنون به دليل سابقه بيماري به شدت وخيم گزارش شده است.
همچنين خانواده ايشان با هر وكيلي تماس مي گيرند آن وكيل از سوي مقامات اطلاعات با تهديد روبرو شده و ديگر حاضر به پي گيري پرونده نمي شود. قبلا نيز يكي از مقامات وزرارت اطلاعات طي تماسي با خانواده ايشان اذعان كرده بود كه با مراجعه به دادگاه، وكيل و هر راه ديگر به جايي نخواهيد رسيد و فقط پولتان را دور خواهيد ريخت.

حال كه دست اين خانواده از همه جا كوتاه مانده از شما رسانه عزيز تقاضا مي شود كه با گسترش اين خبر اين خانواده رنج ديده را در اين موقعت بهراني ياري فرماييد.

ياداور مي شويم كه پدر ايشان شهيد "كشيش حسين سودمند" تنها فردي است كه رسماً از سوی مقامات قضایی حکومت جمهوری اسلامی ایران به ‌خاطر عدم انکار ایمان مسیحی‌ خود محكوم  و درسوم دسامبر سال ۱۹۹۰ مظلومانه درزندان مشهد اعدام گردید. بعد ها با پي گيري همسرشان اين حكم از سوي مقامات وزارت اطلاعات اشتياه ودر كمال گستاخي  پيشنهاد پرداخت ديه به عوض آن داده شده بود.

بازگشت به خانه

 

محل اظهار نظر شما:

شما با اين آدرس ها می توانيد با ما تماس گرفته

و اظهار نظرها و مطالب خود را ارسال داريد:

admin@newsecularism.com

newsecularism@gmail.com

newsecularism@yahoo.com

 

 

New Secularism - Admin@newsecularism.com- Fxa: 509-352-9630